Magnus. Viktorsson Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 (edited) Hej Nu är det GT40 träff på Industrigatan 28D i Borås. Den 19 September från 11:00 och framåt. Hoppas det kommer många fina bilar och att det blir ett bra väder. Jag dukar upp med årets godaste garage fika. Efter vi fikat och sparkat däck så drar vi hem till min flipperlokal för lite mat och dryck. För att komma till GT40 träffen behövs ingen anmälan utan det är bara att dyka upp men om man tänker stanna kvar på kvällen så hör gärna av dig till mig så jag vet hur många som kommer. Hoppas vi ses. Ha det fint Magnus Viktorsson Edited August 4, 2020 by Magnus. Viktorsson 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 Underbart @Magnus. Viktorsson f*n INGET får hindra mig att dyka upp 😉 Då KÖR väl både @heralue upp och @Csgt40 ner 😄😉 och kanske även @Arto ner 😉 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arto Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 9 minuter sedan, Jocke4U sade: Underbart @Magnus. Viktorsson f*n INGET får hindra mig att dyka upp 😉 Då KÖR väl både @heralue upp och @Csgt40 ner 😄😉 och kanske även @Arto ner 😉 Menar goe herrn med GT40? För egen del kommer jag inte hinna vaxa och putsa min före 19/9 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Jag ska kika om jag kanske kan komma för en gångs skull. Vore trevligt 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted August 6, 2020 Share Posted August 6, 2020 (edited) Jag kan komma för en gångs skull. Jag har en bra bit o åka, så lär bli övernattning. 👍 Edited August 11, 2020 by swedishGT40 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 (edited) Efter den fina övertalningen på Vårgårda så kommer nog jag och en eller två till (en allmän biltok och en GT40-drömmare) 🙂 (dock bara dagtid, hänger eventuellt på låset vid 11 p.g.a. jobb och annat) Edited September 10, 2020 by Axly 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EUSSVEN Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Illa, är upptagen i helgen. Hoppas det kan finnas möjlighet att komma förbi en senare helg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Kanske tittar förbi om det går om planerat i helgen 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 17, 2020 Share Posted September 17, 2020 😄 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 Tack @Magnus. Viktorsson för en som vanligt perfekt GT40 träff och med många fler bilar än GT40. Värsta fin-fikat och härliga människor. Fotade en del men blir ju mest "industri-spionage" men lägger upp några som är lite mer helhet. Förutom att @Magnus. Viktorssonfick sin sköna bil reggad i sent i våras så hade vi två andra sjukt fina bilar som nyligen är raggade, nämligen @heralue och @Csgt40. Grymt jobbat. @heraluevinner nog grenen "mest ljud" 🙂 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 Fantastisk dag och som vanligt välarrangerad av @Magnus. Viktorsson mm🙏. Jag var så betagen så jag glömde att fota....🤫 Mest ljud ???? 😂😂😂 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 Micke! Här kommer lite film med härlig ljudmatta från 3 grymma GT40’s Tack för en kanonträff Magnus👍🏻 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Kul att se! Det verkar vara fina särskoleskjutsar i Borås Stad 😄 Gustaf 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 20 timmar sedan, heralue sade: Fantastisk dag och som vanligt välarrangerad av @Magnus. Viktorsson mm🙏. Jag var så betagen så jag glömde att fota....🤫 Mest ljud ???? 😂😂😂 Köpt ljuddämparna på Aliexpress? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Nope, KL Racing där man som medlem har rabatt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arto Posted September 22, 2020 Share Posted September 22, 2020 Råkade ut för samma som @heralue, helt betagen och alldeles för lite bilder men några kan jag bidra med. Tack Magnus och alla andra för en fantastisk träff! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted September 22, 2020 Share Posted September 22, 2020 Härliga bilder på fantastiska GT40’s 👍👍 Villy Zielinskis Lotus Europa är också ett otroligt bygge. 🏆🏆 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts