postmanpat Posted July 9, 2023 Share Posted July 9, 2023 Tänker arrangera en rundtur på vägar runt Kinnekulle lika den vi har gjort några år, i samband med vår träff på Kinnekulle Ring 4/8 o 5/8. Vi åker på vägar som är belagda, väl lämpade för våra fordon och vi kommer att se bla. utsikt, kyrkor, slott och koja. Stopp för fika/glass. Rundturen är ca. fyra mil. Anmäl dig i denna tråd, mest för att jag skall klura ut när vi behöver starta för att inte missa käket på fredag kväll. Starttiden är beräknad till ca. 14.30 från nedre/yttre depån. Du behöver bara ange föraren. Ta med kompis/närstående som får chans till en fin titt på Kinnekulle. Sen får vi bara hoppas på bra väder. "Köstar det nött som vi skaraborgare säger" Nä. Jag återkommer med starttid ca. 1 vecka innan träffen. Bengt 0705430023 1. Bengt Johansson 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted July 9, 2023 Share Posted July 9, 2023 1 timme sedan, postmanpat sade: Tänker arrangera en rundtur på vägar runt Kinnekulle lika den vi har gjort några år, i samband med vår träff på Kinnekulle Ring 4/8 o 5/8. Vi åker på vägar som är belagda, väl lämpade för våra fordon och vi kommer att se bla. utsikt, kyrkor, slott och koja. Stopp för fika/glass. Rundturen är ca. fyra mil. Anmäl dig i denna tråd, mest för att jag skall klura ut när vi behöver starta för att inte missa käket på fredag kväll. Starttiden är beräknad till ca. 14.30 från nedre/yttre depån. Du behöver bara ange föraren. Ta med kompis/närstående som får chans till en fin titt på Kinnekulle. Sen får vi bara hoppas på bra väder. "Köstar det nött som vi skaraborgare säger" Nä. Jag återkommer med starttid ca. 1 vecka innan träffen. Bengt 0705430023 1. Bengt Johansson 2. Mats Karlsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 10, 2023 Share Posted July 10, 2023 Tänker arrangera en rundtur på vägar runt Kinnekulle lika den vi har gjort några år, i samband med vår träff på Kinnekulle Ring 4/8 o 5/8. Vi åker på vägar som är belagda, väl lämpade för våra fordon och vi kommer att se bla. utsikt, kyrkor, slott och koja. Stopp för fika/glass. Rundturen är ca. fyra mil. Anmäl dig i denna tråd, mest för att jag skall klura ut när vi behöver starta för att inte missa käket på fredag kväll. Starttiden är beräknad till ca. 14.30 från nedre/yttre depån. Du behöver bara ange föraren. Ta med kompis/närstående som får chans till en fin titt på Kinnekulle. Sen får vi bara hoppas på bra väder. "Köstar det nött som vi skaraborgare säger" Nä. Jag återkommer med starttid ca. 1 vecka innan träffen. Bengt 0705430023 1. Bengt Johansson 2. Mats Karlsson 3. Vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars andersson Posted July 11, 2023 Share Posted July 11, 2023 4. Lars Andersson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EUSSVEN Posted July 14, 2023 Share Posted July 14, 2023 Tänker arrangera en rundtur på vägar runt Kinnekulle lika den vi har gjort några år, i samband med vår träff på Kinnekulle Ring 4/8 o 5/8. Vi åker på vägar som är belagda, väl lämpade för våra fordon och vi kommer att se bla. utsikt, kyrkor, slott och koja. Stopp för fika/glass. Rundturen är ca. fyra mil. Anmäl dig i denna tråd, mest för att jag skall klura ut när vi behöver starta för att inte missa käket på fredag kväll. Starttiden är beräknad till ca. 14.30 från nedre/yttre depån. Du behöver bara ange föraren. Ta med kompis/närstående som får chans till en fin titt på Kinnekulle. Sen får vi bara hoppas på bra väder. "Köstar det nött som vi skaraborgare säger" Nä. Jag återkommer med starttid ca. 1 vecka innan träffen. Bengt 0705430023 1. Bengt Johansson 2. Mats Karlsson 3. Vedde 4. Lars Andersson 5. Andreas Svensson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HovstaSX360 Posted July 17, 2023 Share Posted July 17, 2023 Tänker arrangera en rundtur på vägar runt Kinnekulle lika den vi har gjort några år, i samband med vår träff på Kinnekulle Ring 4/8 o 5/8. Vi åker på vägar som är belagda, väl lämpade för våra fordon och vi kommer att se bla. utsikt, kyrkor, slott och koja. Stopp för fika/glass. Rundturen är ca. fyra mil. Anmäl dig i denna tråd, mest för att jag skall klura ut när vi behöver starta för att inte missa käket på fredag kväll. Starttiden är beräknad till ca. 14.30 från nedre/yttre depån. Du behöver bara ange föraren. Ta med kompis/närstående som får chans till en fin titt på Kinnekulle. Sen får vi bara hoppas på bra väder. "Köstar det nött som vi skaraborgare säger" Nä. Jag återkommer med starttid ca. 1 vecka innan träffen. Bengt 0705430023 1. Bengt Johansson 2. Mats Karlsson 3. Vedde 4. Lars Andersson 5. Andreas Svensson 6. Stefan Larsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 1. Bengt Johansson 2. Mats Karlsson 3. Vedde 4. Lars Andersson 5. Andreas Svensson 6. Stefan Larsson 7. Alex Bergsland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted July 22, 2023 Share Posted July 22, 2023 1. Bengt Johansson 2. Mats Karlsson 3. Vedde 4. Lars Andersson 5. Andreas Svensson 6. Stefan Larsson 7. Alex Bergsland 8 Per Lindberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted July 22, 2023 Share Posted July 22, 2023 1. Bengt Johansson 2. Mats Karlsson 3. Vedde 4. Lars Andersson 5. Andreas Svensson 6. Stefan Larsson 7. Alex Bergsland 8 Per Lindberg 9. Torbjörn Paulson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedalen Posted July 25, 2023 Share Posted July 25, 2023 1. Bengt Johansson 2. Mats Karlsson 3. Vedde 4. Lars Andersson 5. Andreas Svensson 6. Stefan Larsson 7. Alex Bergsland 8 Per Lindberg 9. Torbjörn Paulson 10 Sören Aronsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 Är det möjligtvis nån som har plats över och skulle kunna tänka sig att ta med en av mina grabbar på rundturen? Jag har två grabbar med och bara två stolar i bilen 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 Jag kan fixa det om han står ut med mjuk stol och vindruta /T 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 Tack, då löser det sig. Bengt hade också plats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seven V8 Posted July 27, 2023 Share Posted July 27, 2023 1. Bengt Johansson 2. Mats Karlsson 3. Vedde 4. Lars Andersson 5. Andreas Svensson 6. Stefan Larsson 7. Alex Bergsland 8 Per Lindberg 9. Torbjörn Paulson 10 Sören Aronsson 11 Andreas Rauherz 12 Johan Rosendal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 28, 2023 Share Posted July 28, 2023 On 2023-07-26 at 14:05, DomiSeven sade: Är det möjligtvis nån som har plats över och skulle kunna tänka sig att ta med en av mina grabbar på rundturen? Jag har två grabbar med och bara två stolar i bilen 😄 Jag har också plats men obekvämt, snabbt och mycket tryck och pys!🤪 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted July 31, 2023 Author Share Posted July 31, 2023 Det verkar som det blir skitväder på fredag, möe regn hela dan. Vi får se på prognosen torsdag fm. och bestämma oss då. Om det är regn och det blir rundtur så kommer jag att åka täckt svenssonbil = tråkigt. Fortfarande gäller start 14.30, med fika efter 15-30 min. Jag hör av mig torsdag fm. Ni får gärna skriva hu du själv tänker. /bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Jag avstår nog om det blir regn enligt prognos då jag har åkt med ett par gånger förr./VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Jo blir det regn så stannar vi hemma. Ingen idé att ens ta ut bilen då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedalen Posted August 2, 2023 Share Posted August 2, 2023 Prognosen ser ju ändå ganska bra ut nu. Det är ju lite senare som det kan komma en skur så jag håller tummarna. Är det ösregn kan det ju kvitta men annars är jag på😊 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedalen Posted August 2, 2023 Share Posted August 2, 2023 Prognosen blir bara bättre😎 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 2, 2023 Share Posted August 2, 2023 Beror ju på var man kollar, Klart säger:Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted August 2, 2023 Share Posted August 2, 2023 Kanonkväll här i Hällekis nu 😊 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted August 3, 2023 Author Share Posted August 3, 2023 Vädergudarna är med oss, verkar bli hyggligt väder både fredag och lördag. Vi kör rundtur, start 14.30 från yttre depån. Vi ses /bengt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted August 3, 2023 Share Posted August 3, 2023 3 timmar sedan, postmanpat sade: Vädergudarna är med oss, verkar bli hyggligt väder både fredag och lördag. Vi kör rundtur, start 14.30 från yttre depån. Vi ses /bengt Vi satsar på att komma, vet inte om jag blir ensam eller om grabben åker med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted August 3, 2023 Share Posted August 3, 2023 Vi är redan i krokarna och checkar ut från campingen före 12 och har en halvtimme till banan. Tänkte åka med i Svenssonbilen . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted August 4, 2023 Share Posted August 4, 2023 Väderpognosen verkar lite skakigare idag igen men vi får väl se. Jag och grabben ska upp till Mariestad på förmiddagen och sen ansluter vi på vägen hem om vädret håller i sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted August 5, 2023 Share Posted August 5, 2023 Hur gick det för er andra på rundturen igår? Jag och grabben klarade oss ganska lindrigt. Vi fick några droppar ner till väg 44 men sen så klarade vi oss halvvägs hem innan det kom lite mer regn men det var ändå bara av den lättare sorten så hjälm och regnjacka gjorde sitt så vi var i princip torra när vi kom hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 5, 2023 Share Posted August 5, 2023 Vi ställde in och åkte till högkullen med bruxisar och fikade.Skickat från min SM-S908B via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts