Jump to content

Pedalen

Locost Sverige medlemsklubb
  • Posts

    153
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Everything posted by Pedalen

  1. 1. Bengt Johansson 2. Lars Andersson 3. Alex Bergsland 4. Tomas Mårtensson 5. Sören Aronsson 6. 7. 8. 9. 10.
  2. 1. Tomas Mårtensson 1 bil 1 mat 2. Lars Andersson 1 bil 1 mat 3. Fredrik Vedde Engzell 1 bil 2 mat 4. Jari Kinnunen, 1 bil, 1 mat 5. Anders Kamperin 1 mat. 6. Andreas Rauherz 1 bil 1 mat 7. Torbjörn Paulson 1 bil 1 mat 8. Alex Bergsland 1 bil, 1 mat 9. Pontus Palm 1 bil ingen mat 10. Anders Öhman, 1 bil, 1 mat 11. Andreas Svensson, 1 bil, 1 mat 12. Christer Mattsson, 1 bil, 1 mat 13. Kjell Andersson 1 mat 14. Bengt Johansson, funktionär, 1 mat 15. Sören Aronsson, 1 bil, 1 mat 16. 17. 18. 19. 20.
  3. Självklart är det intressant men blir nog lite väl lång bort för oss i stockholm. Det kanske kan kompletteras med en körning här någonstans också😊 Provade för första gången i höstas med miata klubben och måste säga att det var riktigt kul.
  4. 1. Vedde, 1bil, 2 mat 2. Jari Kinnunen, 1 bil, 1 mat 3. Tomas Mårtensson, 1 bil 1 mat 4. Sören Aronsson 1 bil 2 mat 5. Kristofer oscarson 1 bil + funktionär 2 mat 6. Pontus Palm, 1 Bil 1 Mat 7. Lars Andersson , 1 bil 1 mat 8. Christer Johansson, 1 bil 2 mat 9. Andreas Svensson 1 bil 1 mat 10. Andreas Rauherz 1 bil 1 mat 11. Daniel Pettersson 1 bil 2 mat 12. Alex Bergsland, 1 bil, 1 mat Kjell Andersson, 1 funktionär, 1 mat Ska på min 60-års konsert med AC/DC den 1 Aug så tror inte jag orkar upp den 2 Aug 13. Fredrik "fege" Pousard, 2 funktionär, 2 mat 14. Roland Käll ljudmätare, 1 mat 15. Bengt Johansson funktionär, 1 mat 16. Klas Hagström 1 mat 17. Stefan Larsson, 1 bil 1 mat 18. Joacim Järkeborn, funktionär (förmiddag i alla fall), 1 mat 19. Torbjörn Paulson, 1 bil (hoppas jag), 1 mat 20. Anders Öhman, 1 bil, 1 mat 21. Magnus Viktorsson 2 bil 1 mat 22. Tomas Danielsson 1 bil 0 mat 23. Per Lindberg 1 mat. Ev 1 bil 24, Johan Westerberg 1 bil, 1 mat 25. Hans Tullsten 1 bil 26. Kristian johansson 1 bil 27. Christopher Sörell. 1 bil, 1 mat 28. Dag Eriksson. 1 bil, 1 mat 29. Christer Mattsson 1 bil, 1 mat 30. Mats Berg 1 bil. 2 förare
  5. 4. Christer Johansson 5. Sören Aronsson
  6. Verkligen kul att ni kom förbi och det var fler ekipage än jag vågat tro med tanke på de lägre temperaturerna. Nu är det lastat och redo för morgondagen 😎
  7. Det kan man ju inte missa Vedde. Du får hälsa och gratulera! Ja det är verkligen en rolig bana för våra bilar och har kört ifrån många porschar och annat skräp🤪 där.. Det kommer ett nytt tillfälle den 31 maj då de har sportvagnsdagarna och det brukar vara mycket folk och många olika bilar. Brukar även vara uppvisningskörning av massa gamla fina bilar då.
  8. Tänkte lufta bilen på bana på söndag så är det någon som vill hänga på vore det trevligt. Vädret ser lovande ut i alla fall😀 https://www.svenskalag.se/linkopingsms-banracing/sida/93962/anmalan
  9. Ja, du får lägga på lite mer bränsle i mappen så håller jag tummarna för att du kan komma 😀
  10. Trevligt Alex, kul att du kommer en sväng i alla fall😊
  11. På lördag är det träff på Ekerö och vi kan träffas upp hemma hos mig innan och göra gemensam entré för de som är intresserade 😊 https://www.facebook.com/share/19DKSBQTuM/?mibextid=wwXIfr
  12. Tack själv. Kul att du tog dig hela vägen och vi fick ju verkligen en heldag i solsken 🤩
  13. 1. Vedde, 1bil, 2 mat 2. Jari Kinnunen, 1 bil, 1 mat 3. Tomas Mårtensson, 1 bil 1 mat 4. Sören Aronsson 1 bil 1 mat 5. 6. 7. 8. 9. 10.
  14. Jag uppdaterar med en extra mat också. Funktionären behöver käk säger han😉 1. Jari Kinnunen, 1 på mat, förhoppningsvis 1 bil också 2. Fredrik Vedde Engzell 2 mat 1 köra 3. Sören Aronsson 2 mat 1 köra 4.Tomas Mårtensson 1 mat 1 köra 5. Kjell Andersson 1 på mat kommer inte hinna klart med bilen till i år så jag är väl funktionär i år igen 6. Pontus Palm, 1 mat 1 köra 7. Lars Andersson, 1 köra 1 mat 8. Alex Bergsland 3 mat 2 köra 9. Andreas Svensson 1 kör 1 käk. 10. Christer Johansson 2 mat 2 kör 11. Christopher Sörell 1mat 1 Köra 12 Arto Rajakangas 2 mat 1 köra 13. Jan Backlund, 1 mat 1 köra 14. Bengt Löwenhamn, 1 mat 1 köra 15. Per Lindberg 1 köra 1 mat 16. Mattias Kristiansson 1 köra 17. Fredrik Pousard 2 mat + funktionär/hetsa vedde 18. Joacim "jocke4u" Järkeborn, 1 mat + funktionär (i alla fall till "lunch") (reservation vid skitväder ) 19. Txbias Bxrndtson (Lupus) 1 mat + 1 dyker upp efter lunch för tjöt och tar ett flagg pass 20. Andreas Rauherz 1 köra 1 mat 21. Roland Käll 1 mat Ljudmätare 22. Johan Westerberg, 1 mat 1 köra 23. Christer Mattsson, 1 mat 1 köra 24. Torbjörn Paulson, 1 mat 1 köra 25. Bengt Johansson, 1 mat, funktionär 26. Magnus Viktorsson 1 mat 1 köra 27. Dag Eriksson 1 mat 1 köra 28. Stefan Larsson 1 mat 1 köra 29 Anders Eriksson 2 köra 30.Mikael Brax 1 mat 31. Johan Svensson 1 mat 1 köra
  15. 1. Bengt Johansson 2. Christer Johansson 3. Alex Bergsland 4. Lars Andersson 5. Fredrik Vedde Engzell 6. Bengt Löwenhamn 7. Jan Backlund 8. Tomas Mårtensson 9. Joacim Järkeborn (med tyngsta ekipaget delux 😉 och uppfödd från trakten men kan väl vara kul 😉 ) 10. Stefan Larsson 11. Per Lindberg 12. Sören Aronsson
  16. Jag kan säkert mönstra upp någon extra funktionär om det behövs. Bara att säga till.
  17. Jag hade satt min pump i samma position som original men den satt då relativt högt. De rekommenderade att jag skulle flytta ner så den sitter så lågt som möjligt så att den inte behöver suga något utan får tryck från kylet.
  18. Jag hade också problem när jag hade termostaten i, så snart jag plockade ur den och körde pumpen på sprutet så går allt som en dans. Tror det kan vara värt att prova det för din del också.
  19. Tänkte åka till Sviestad den 1 juni för sportvagnsdagarna med bankörning. Brukar vara ett trevligt arrangemang och vädret värkar se bra ut på lördag om prognosen håller. någon mer som ska dit? https://simplesignup.se/event/216925
  20. Underbart. Då blir vi ett par stycken 😎
  21. Jag tror vi åkte vid 10 från mig förra året. Då fyllde det på ganska snabbt efter det. Funkar det för er eller hur ska vi lägga upp det?
  22. @DomiSeven ja, vi hade verkligen kanonväder sist men det verkar väl ok på lördag ändå så jag håller tummarna 😊 @vedde är det inte det ena så är det de andra.. hoppas du får det tätt och lite nytt gummi att slita på😎😊 så här bra hade vi det sist😎
  23. Prognosen säger 15 grader och lite halvsoligt så jag håller tummarna. Det är inget regn i prognosen i alla fall. Du hittar ju nu i alla fall 🙂
  24. Då håller jag tummarna. Jag har ett verktyg för att ställa Toe om du kan ta dig hit också 😉
  25. Hej, På lördag är det motorträff på Ekerö och det bjuds på en stor blandning av bilar. Förra året hade vi ett par bilar representerade så är fler sugna är ni välkomna. Vi samlas hemma hos mig för en gemensam körning dit i så fall.
×
×
  • Create New...