rollexe Posted June 4 Author Share Posted June 4 Japp hoppas det. Ska försöka att göra sfro2 någon gång efter midsommar. Annars får jag ta A-Traktorn jag köpte till dottern. Inte så imponerande med 12hk på denna bil.☺️ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmc12Hank Posted June 4 Share Posted June 4 Hur gick det med rutan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollexe Posted June 5 Author Share Posted June 5 Jag tog ut rutan och köpte lim för att laga stenskott på framrutan. Tror att det blev ok fast sprickan syns fortfarande men hoppas att den inte spricker vidare. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollexe Posted August 10 Author Share Posted August 10 Fixat det sista inför Sfro 2. IMG_3129.mov 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmc12Hank Posted August 11 Share Posted August 11 Fan va fin!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmc12Hank Posted September 9 Share Posted September 9 Hur går det med bygget? Får man svänga förbi med Jaggan och kolla in nån dag? Men du kanske inte håller till i Hässelby längre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 10 Share Posted September 10 Hur har det gått - ser riktigt fin ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollexe Posted September 10 Author Share Posted September 10 Bor kvar i Hässelby. Har inte hunnit med SFRO 2 än, frun villa att badrumsrenoveringen skulle gå förre. Bilen är på landet och ca 5km från bes mannen men hoppas kunna hinna med det under denna månad. Har sammanställt alla papper och saknar bara numret på motorn och hoppas kunna se det fast motorn sitter i, lite trångt då numret är mot väggen. Har även börjat samla delar för att bygga om porschen från a-traktor till elbil. Har köpt en tesla sdu motor som jag tänkt ska i. Bygger nu allt för att styra motorn och sista delarna kommer i veckan. Har kvar att lösa batteri, bms och laddning. Så svårt att lämna tankarna från garaget. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollexe Posted Thursday at 02:57 PM Author Share Posted Thursday at 02:57 PM Bilen hemma efter SFRO 2 och reg besiktning så nu är det bara att vänta på nummerplåtarna. Ställt in bilen för vintern. 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted Thursday at 03:16 PM Share Posted Thursday at 03:16 PM Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmc12Hank Posted Thursday at 03:35 PM Share Posted Thursday at 03:35 PM Grymt ju! Grattis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Andersson Posted Thursday at 05:22 PM Share Posted Thursday at 05:22 PM Grattis! Måste kännas underbart😊👍 Då skulle man bara kunna snabbspola tiden fram till våren😍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted Thursday at 07:55 PM Share Posted Thursday at 07:55 PM Grattis!Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted Thursday at 08:21 PM Share Posted Thursday at 08:21 PM Stort Grattis ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted Friday at 06:49 AM Share Posted Friday at 06:49 AM Grattis starkt jobbat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arto Posted Friday at 02:38 PM Share Posted Friday at 02:38 PM 👌Väl genomfört. Stort Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollexe Posted Friday at 03:50 PM Author Share Posted Friday at 03:50 PM Tackar för alla grattis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts