Det har varit lite stilla med detta bygge då ett annat objekt dök upp. Så nu kommer detta bygge få en ny ägare som kommer bygga klart bilen. Ska bli roligt att få se den klar.
Har fått hem det nya projektet som också kommer bli en elbil med tesla motor men denna gång med den större motorn på 450hk. Ska plocka ner den för att renovera från grunden. Blir byggtråd längre fram.