Jump to content

fege

Ledningen
  • Posts

    1,370
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    88

fege last won the day on June 10

fege had the most liked content!

Reputation

459 Excellent

About fege

  • Birthday 01/20/1975

Profile Information

  • Kön
    Kille

Profile Fields

  • Namn
    Fredrik Pousard
  • Ort
    Lindome
  • Locost-status
    Bygger locost

Recent Profile Visitors

12,480 profile views
  1. Här kommer lite snabba mått. Samtliga är tagna från botten av undre chassiröret till undersidan av karossen. Hojta om du behöver mer info.
  2. Inga problem! 👍 Skall se om jag inte kan lösa det under morgondagen.
  3. Snyggt Niclas! 👍 Behöver du referensmått så sitter min bakhuv monterad med gott om plats på insidan för att mäta.
  4. 1. Vedde, 1bil, 2 mat 2. Jari Kinnunen, 1 bil, 1 mat 3. Tomas Mårtensson, 1 bil 1 mat 4. Sören Aronsson 1 bil 1 mat 5. Kristofer oscarson 1 bil + funktionär 2 mat 6. Pontus Palm, 1 Bil 1 Mat 7. Lars Andersson , 1 bil 1 mat 8. Christer Johansson, 1 bil 2 mat 9. Andreas Svensson 1 bil 1 mat 10. Andreas Rauherz 1 bil 1 mat 11. Daniel Pettersson 1 bil 2 mat 12. Alex Bergsland, 1 bil, 1 mat 13, Kjell Andersson, 1 funktionär, 1 mat 14 Fredrik "fege" Pousard, 2 funktionär, 2 mat
  5. Inga problem! Det är bara att hojta till så slänger jag på kaffet! 🙂
  6. Stort grattis! 🏁🏁🏁
  7. Grymt snyggt jobbat Niclas! Snart kommer jag och inspekterar... 😉
  8. Stort grattis! Som sagt, grymt tempo så resten kommer gå galant!
  9. Jag fick en idé! Du skall nog få rätt ändå @Arto. Det går nog att få ut axeln till växelväljaren på högersidan i alla fall. 🙂
  10. Japp, absolut ingenting passat på en GT40! 😜
  11. Tyvärr har ju Audi-lådan växelarrangemanget på vänstersidan så jag har ju lite meckande med länkaget framför mig. Varför göra det enkelt när man kan krångla till det... 😁
  12. Som smör... Nu står knixen bak vid växellådan på tur och sedan skall jag få över rörelserna till andra sidan lådan... 🙂 20250323_121229.mp4
  13. Äntligen lite tid i garaget igen! Gjorde en liten tankevurpa med lagringen av växelspaken så delarna fick en runda till i fräsen. Nu finns det plats för axiallager och allt lirar finfint. Det ser också ut att funka på plats i bilen med och om jag justerar upp infästningarna något så blir det nog perfekt! Nästa steg blir att fästa nederdelen av spaken med ett stag i ramen så att hela arrangemanget glider i längsled när man drar i växelspaken.
×
×
  • Create New...