Jump to content

Kinnekulle 2013 med grillning 5 juli & bankörning 6 juli


cealm

Recommended Posts

Det här är Inlägg nummer Ett i tråden för bankörning vid Kinnekulle 2013. Inlägget uppdateras efterhand.

Fastställda dagar för Kinnekulle 2013:

Fredag 5 juli mot kvällen träffas vi på campingen vid infarten till Kinnekullebanan och grillar.

Lördag 6 juli är det bankörning och depåsnack.

Priset = 500kr för de som betalar senast 14 juni. 750kr för de som betalar från 15 juni.

Vänligen sätt in beloppet på klubbens PlusGiro 367442-1 och märk betalningen med "Kinnekulle" och ditt namn."

Anmälan löpande i tråden med namn och "nickname på forumet"

LocostSweden Mk regler for bantraffar 2013-02-05.pdf

Länk till LocostSweden Mk fastställda regler för bankörning daterade 2013-05-02

Följande har betalt:

Anders Ahlzèn

Alex Bergsland

Tobias Berndtsson

Peter Boström

Fredrik Engzell

Johnny Johansson

Hans-Erik Johansson

Lennart Johansson

Joacim Järkeborn

Anders Karlqvist

Jari Kinnunen

Stefan Larsson

Thomas Lundgren

Timmy Lundin

Bengt Löfwenhamn

Anders Magnusson

Björn Nilsson

Arne Nyman

Bengt Pousard

Fredrik Pousard

Andreas Rauherz

Johan Sahlin

Stefan Strand

Fredrik Thorsvret

Erik Jorpes

Edited by cealm
Uppdatering
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest micke r1
- att fordon som vistas på banan skall vara registrerade och ”påställda” samt inte vara belagda med restriktioner såsom körförbud pga utebliven kontrollbesiktning mm. Dvs ”gatlegala”.

varför måste bilen va gatlegal för köras på "bana" ?

Link to comment
Share on other sites

Det är ett beslut vi tagit i styrelsen. 2012 hade vi andra regler men det var ett misstag som är justerat 2013. Det är en säkerhets och ansvarsfråga för såväl förare som arrangören.

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1
Det är ett beslut vi tagit i styrelsen. 2012 hade vi andra regler men det var ett misstag som är justerat 2013. Det är en säkerhets och ansvarsfråga för såväl förare som arrangören.

Dåligt beslut tycker jag :thumbsdown:/>/>/>/>/>/>/>/>

Varför hyra en bana om inte alla får vara med å åka,dom flesta gatgodkända bilarna klarar inte sbf vagns boks bes ?

Ni kör ju med sma försäkringar/licens som t.o.m tillåter tävlingar där man kan blanda formel bilar o gatgodkända sjuor cobror mm ?

Cealm kan du inte förklara vad de är för regler som gäller ?

[Det är en säkerhets och ansvarsfråga för såväl förare som arrangören.
/quote]

De är väl kart att man ska ha en sån hög säkerhet som möjligt men då borde man kanske åxå kräva sex pukts bälten,nomex kläder,släckare,hans,mm mm på en bandag ?

F.Ö.V tycker jag att valet mellan ssm o locost träffen är ganska enkel 2*7 minuter träning som i praktiken blev 4-5 min samt 2*15 rejs på ssm utdraget på två dagar............

kontra köra hur mycket man vill/orkar på locost träffen

Men visst jag fick en buckla i modsport 2 som kostade ungefär 10 tusen :prop:/>/>/>/>/>/>

post-3782-0-20062600-1359156417_thumb.jpg

Anmälan sker på vanligt sätt. Dvs löpande i tråden med namn och "nickname på forumet"

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2.

3.

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Jag kommer med allra största sannorlikhet! Blev det "bara" en dag på banan detta året?

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3.

Edited by fege
Link to comment
Share on other sites

Jag kommer med allra största sannorlikhet! Blev det "bara" en dag på banan detta året?

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

Link to comment
Share on other sites

Det är lika bra att jag lägger in en preliminäranmälan.

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5.

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6.

Link to comment
Share on other sites

Kul initiativ! För egen del passar det jättebra med camping dagen innan, och sedan en hel dag att köra sig trött på, jag pallar inte mer ändå. :)

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Tack cealm ! Att du tog dig tiden att förklara varför ni har infört ett krav på "gatgodkända" bilar.

Som arrangör/ansvarig för en bandag som kan va potentiellt farlig verksamhet för alla inblandade är de

ju helt ok att dra upp vilka regler man vill.

Jag förstår o respekterar ert beslut o för mig är de helt ok :racesmile:

Men !

Jag förstår iaf inte hur en gatgod känd bil som t.o.m kan bli godkänd av sbp utan båge gör en träff säkrare

o kan påvärka ett ev rättsligt efterspel samt straffansvar för arranskören/banansvarig vid en evt olycka med personskador eller ännu värre ?

Jag har alltid trott att man ställer upp på sånt på egen risk o att man som arr kan friskriva sig från ansvar.

F.Ö Tycker jag tycker jag att säkerheten på er träff va på topp med flaggvakter/ambulans/delat upp bilar beroende på hur fort man tänker åka. mycket mer kan man inte begära :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Tack micke r1. Ja jag ville gärna ringa till de som hade frågor kring tiden och för din del också beslutet om "gatlegal". Som jag tolkar samtalen var det uppskattat. Bra micke r1 att du skrev inlägget.

Vår kördag på Kinnekulle i LocostSweden regi skall vara en trivsam dag för alla oavsett om man är förare eller arrangör. Bilkörning var det än sker är ett riskmoment och verkligheten är så elak att man kan aldrig säkert veta vad som är rätt eller fel förrän det är försent. Genom olika beslut som är eller kommer att bli tagna i styrelsen, varav "gatlegal" är ett, hoppas vi kunna presentera en kördag som passar och gynnar alla inklusive arrangörerna. De begränsningar som tex. ordet "gatlegal" innebär tror jag inte är ett allt för stort hinder för flertalet men visst kan det bli någon bil som blir stående 2013 pga beslutet. 2014 har säkert även den eller eventuellt bilarna erforderliga registreringsskyltar. Genom att presentera "gatlegal" redan nu dvs 5 månader innan körningen kanske problemet inte är ett problem längre för bilar som är tillräckligt nära sina registreringsskyltar. Man lägger på ett extra kol och hinner.

Som parentes kan nämnas att datumet för körningen 6 juli var det datum vi kunde få plus att vi fick tillgång till Kinnekulle för grillkväll 5 juli. Det blir en bra avvägd kompromiss till att ha två hela bandagar. Det är olyckligt med arrangemangskollisioner speciellt när det verkar bli så varje år. 2012 hade vi drygt 50 anmälda fordon och strax under 50 som kom till Kinnekulle. Jag hoppas det blir lika många i år också.

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer! :)

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

10. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

Link to comment
Share on other sites

Det här får icke missas i år!

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

10. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

11. Timmy Lundin / MK Indy R1

Link to comment
Share on other sites

Jari , du ska inte köra luftkylt i år då ? så vi slipper torka banan efter dig prop.gif

Mvh Jörgen

Nja, det blir så jobbigt att fräsa in kylflänsar i block och topp.

I år skall den hålla bättre (förhoppningsvis) tack vare ny topplockspackning och nytt lock till expansionskärl.

Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

10. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

11. Timmy Lundin / MK Indy R1

12. Thomas Lundgren / Thlu - MK-INDY

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

10. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

11. Timmy Lundin / MK Indy R1

12. Thomas Lundgren / Thlu - MK-INDY

13. Mattias Kristiansson / XTR - Blackbirdseven XX

Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

10. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

11. Timmy Lundin / MK Indy R1

12. Thomas Lundgren / Thlu - MK-INDY

13. Mattias Kristiansson / XTR - Blackbirdseven XX

14. Björn Nilsson / Nallemannen - Mk Indy

Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

10. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

11. Timmy Lundin / MK Indy R1

12. Thomas Lundgren / Thlu - MK-INDY

13. Mattias Kristiansson / XTR - Blackbirdseven XX

14. Björn Nilsson / Nallemannen - Mk Indy

15. Anders Magnusson / mson - Super8

Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

10. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

11. Timmy Lundin / MK Indy R1

12. Thomas Lundgren / Thlu - MK-INDY

13. Mattias Kristiansson / XTR - Blackbirdseven XX

14. Björn Nilsson / Nallemannen - Mk Indy

15. Anders Magnusson / mson - Super8

16. Alex Bergsland / DomiSeven - DomiSeven

Edited by DomiSeven
Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

10. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

11. Timmy Lundin / MK Indy R1

12. Thomas Lundgren / Thlu - MK-INDY

13. Mattias Kristiansson / XTR - Blackbirdseven XX

14. Björn Nilsson / Nallemannen - Mk Indy

15. Anders Magnusson / mson - Super8

16. Alex Bergsland / DomiSeven - DomiSeven

17.TB / Lupus - Supersonett

Edited by LUPUS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Kommer det att finnas engångsförsäkringar från SMA att teckna på plats? Jag tänker på de eventuella medpassagerare som vill åka med något varv eller två. Kan tänka att de kanske inte vill lägga 400:- för en årsförsäkring.

Link to comment
Share on other sites

Försökte dubbel-kolla reglerna nu innan jag betalar anmälningsavgiften men hittar inte tråden längre och länken i första inlägget leder till följande:

[#10344] You do not have permission to view this topic.

Link to comment
Share on other sites

xtimmyx: Jag provade att klicka på "länken" i först inlägget och fick fram PDF filen.

Är det fortsatt probelm för dig att komma åt PDF filen så PM-ar du över din mejladress så skickar jag PDF-en den vägen istället.

Trådlänk till banregler.

Link to comment
Share on other sites

xtimmyx: Kan det varit så enkelt att du inte var inloggad? Jag samma fel som du fick dvs --- [#10344] You do not have permission to view this topic. --- om jag är utloggad från forumet och bara kör som "Gäst". Hoppas det är det som var felet.

Link to comment
Share on other sites

xtimmyx: Kan det varit så enkelt att du inte var inloggad? Jag samma fel som du fick dvs --- [#10344] You do not have permission to view this topic. --- om jag är utloggad från forumet och bara kör som "Gäst". Hoppas det är det som var felet.

Nej jag är garanterat inloggad, testade faktiskt att logga ut/in igen också. Vet att jag kunnat komma åt tråden tidigare men inte längre. :huh:

Link to comment
Share on other sites

xtimmyx: Ok då var inloggning inte problemet. Mejl är på väg till dig och troligen redan framme. I PM såg du att jag hade en teori möjligen längsökt men i alla fall en teori. Får se nedan vad proven här kan ge.

Skulle vara bra om någon eller / möjligen några på forumet klickar upp regellänken med PDF-filen och kollar om allt fungerar som avsett och sedan rapporterar i tråden ett Ja eller Nej.

Edited by cealm
Link to comment
Share on other sites

Jag gjorde ett nytt inlägg med Banreglerna i "Banregeltråden". Kanske det går bättre att öppna och spara från det inlägget. Prova gärna.

Länk

Link to comment
Share on other sites

Jag gjorde ett nytt inlägg med Banreglerna i "Banregeltråden". Kanske det går bättre att öppna och spara från det inlägget. Prova gärna.

Länk

Samma svar från servern här: "[#10344] You do not have permission to view this topic."

P.S. Jag var också inloggad denna gång.

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

Såg att Calle's första inlägg hade en konstig status med "approve" (inlägget ändrat igår) så gjorde just det, klickade Approve-knappen. Någon som kan testa nu?

Link to comment
Share on other sites

Verkar varit en bra knapp du hittade Jocke4U, nu är inte inlägget "ljusrött" längre. Hoppas att allt är ok och läsbart för alla igen.

Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

10. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

11. Timmy Lundin / MK Indy R1

12. Thomas Lundgren / Thlu - MK-INDY

13. Mattias Kristiansson / XTR - Blackbirdseven XX

14. Björn Nilsson / Nallemannen - Mk Indy

15. Anders Magnusson / mson - Super8

16. Alex Bergsland / DomiSeven - DomiSeven

17.TB / Lupus - Supersonett

18. Arne Nyman/ Rush R1

Link to comment
Share on other sites

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Per Adelsson & Jonny Tomsen,

5. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

6. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

7. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

8: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

9. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

10. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

11. Timmy Lundin / MK Indy R1

12. Thomas Lundgren / Thlu - MK-INDY

13. Mattias Kristiansson / XTR - Blackbirdseven XX

14. Björn Nilsson / Nallemannen - Mk Indy

15. Anders Magnusson / mson - Super8

16. Alex Bergsland / DomiSeven - DomiSeven

17.TB / Lupus - Supersonett

18. Arne Nyman/ Rush R1

19. Andreas Rauherz/ seven V8

Link to comment
Share on other sites

Jag får tyvärr lämna återbud på körningen.

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

5. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

6. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

7: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

8. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

9. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

10. Timmy Lundin / MK Indy R1

11. Thomas Lundgren / Thlu - MK-INDY

12. Mattias Kristiansson / XTR - Blackbirdseven XX

13. Björn Nilsson / Nallemannen - Mk Indy

14. Anders Magnusson / mson - Super8

15. Alex Bergsland / DomiSeven - DomiSeven

16.TB / Lupus - Supersonett

17. Arne Nyman/ Rush R1

18. Andreas Rauherz/ seven V8

Link to comment
Share on other sites

Jag lämnar oxå återbud till körningen för att min bil har fått en ny ägare! Jag kommer upp och kollar iallafall. Med vänlig hälsning, Mattias XTR Kristiansson

1. Michael Öhrström Wesstfield Hayabusa

2. Fredrik Pousard, fege, MNR - R1

3. Bjarne Bjurström, Hayabusa

4. Joacim Järkeborn/Jocke4u - Westfield

5. Björn Emanuelsson / Kilkenny - Emekseven

6. Bengt Löwenhamn / BeLo - Suntec 7

7: Stefan Larsson / HovstaSX360 - Caterham Blackbird S3

8. Fredrik Vedde Engzell, Vedde 007 R1.

9. Jari Kinnunen, Jari, "Caterham 2.3 Turbo"

10. Timmy Lundin / MK Indy R1

11. Thomas Lundgren / Thlu - MK-INDY

13. Björn Nilsson / Nallemannen - Mk Indy

14. Anders Magnusson / mson - Super8

15. Alex Bergsland / DomiSeven - DomiSeven

16.TB / Lupus - Supersonett

17. Arne Nyman/ Rush R1

18. Andreas Rauherz/ seven V8

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

    • Medlemsrabatt hos våra partners, läs mer
    • Betala medlemsavgiften innan nyår och var med i utlottningen av 500kr hos Speeding. Gäller även nya medlemmar, läs mer. swish


×
×
  • Create New...