Arto Posted Wednesday at 01:12 PM Posted Wednesday at 01:12 PM (edited) On 2025-02-04 at 09:46, Niclas Börjeson sade: .... stim-pengar för diverse lösningar...... Hurraaa, pensionen är räddad!😄 Det är bara att kopiera på, jag har snott en hel del i min tur. Just huvlås-lösningen kommer från SGT-Mick. F.ö. imponerar engagemanget och takten på realiserandet. Det ser väldigt bra ut, kämpa på! Edited Wednesday at 01:12 PM by Arto 1 1 Quote
Niclas Börjeson Posted yesterday at 06:30 AM Author Posted yesterday at 06:30 AM On 2025-02-05 at 14:12, Arto sade: Hurraaa, pensionen är räddad!😄 Det är bara att kopiera på, jag har snott en hel del i min tur. Just huvlås-lösningen kommer från SGT-Mick. F.ö. imponerar engagemanget och takten på realiserandet. Det ser väldigt bra ut, kämpa på! Tack Arto! 🙂 1 Quote
Niclas Börjeson Posted yesterday at 10:47 AM Author Posted yesterday at 10:47 AM Till avdelningen saker-som-tog-lång-tid så kvalar nog dessa rören in i övre halvan, men nu är dom på plats och provtryckt med ungarnas heliumballonger. (Det kommer jag nog hamna i helvetet för.. 😁) Nu är det "bara" slangarna kvar att kapa till och pressa. Skall försöka göra en tunnel att klä in allt med, skall ner med gasvajer, eldragningar och växelreglagen. När dessa väl är på plats kunde jag ge mig i kast med nästa del, växelspaken. Köpte en variant ifrån gamla GTD gänget i England, men... Det fick min gamla joystick från ett 80tals arkadspel att framstå som ett precisionsinstrument. Så av bara farten hittade jag ett MR2 Turbo reglage på Ebay, så nu har jag två varianter. Har fått till ett fäste till MR2 varianten och börjat prova ut, innan jag kapar ner allt i småbitar... 3 Quote
Recommended Posts