Göran Nilsson Posted Sunday at 11:37 AM Posted Sunday at 11:37 AM 13 timmar sedan, tpau sade: hålen ska fyllas med små gummi flärpar, allt för att hålla kvar oljan Var kan man köpa sådana gummi flärpar ? Quote
Mildseven Posted Sunday at 11:59 AM Posted Sunday at 11:59 AM 21 minuter sedan, Göran Nilsson sade: Var kan man köpa sådana gummi flärpar ? Quote
super7 Posted Sunday at 12:03 PM Posted Sunday at 12:03 PM Liknar Bmw:s som sitter original i S14 motorn Quote
tpau Posted Sunday at 12:38 PM Author Posted Sunday at 12:38 PM Jag handlade flärpar på eBay, men betalade lite mer än vad Per säljer för. De finns i viton gummi också med fina märkesnamn då kostar dom ca 100 lappen styck. Viton är helt klart mer högpresterande men frågan är m det behövs eller bara är överspec (jag vet inte så Locost fick styra) Ja la en av de jag köpte i bensin i en vecka utan att se någon förändring alls, kanske inte ett långtidsprov men alltid något. Har blivit någon plåtbit till färdig /T Quote
Recommended Posts