Jump to content

Diskussionstråd Kinnekulle 23 Augusti 2009


heralue

Recommended Posts

Nu är det klart !

Locostsweden har bokat Kinnekulle Ring för bankörning söndagen den 23 augusti 2009 :racesmile:

Vi har en träff kommité som kommer att börja jobba med detta på nyåret, mer information kommer !

Så nu får ni som inte har era 7:or klara lägga på ett kol, och vi som har klara 7:or får se till att de är kördugliga :eclipsee_steering:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:racesmile: :racesmile: :racesmile: :racesmile: :racesmile: :racesmile: :racesmile: :thumbsup:

Jag kommer säg till om jag kan hjälpa till bor en timmes resa från kullen

Toppen

Michael W

Link to comment
Share on other sites

Jag ska bara slänga in en Zetec-spis först, det är enligt rykten från Vallentunaraggarna en vinnande faktor.

(antagligen har jag jobbarhelg då, som vanligt)

Link to comment
Share on other sites

Zetec is da shit

Halåå halåå

:edit:

Skulle man inte kunna tänka sig att köpa sig en plats,för sig säj dubbla el 3 gg medlems avgiften "660 KR "å på så sätt stärka klubbens kassa, utan för den sakens skull bli medlem ?

Jag har ju ingen locost,känns därför fel att bli medlem .

-----------------micke---------------

Edited by rg500
Link to comment
Share on other sites

Frågorna om hur träffen blir, och vilka som får vara med och köra osv. skall gruppen som jobbar med träffen ta ställning till. Vi har ännu inte haft vårt första möte så därför kan vi inte svara på alla frågor.

Det är dock bra att ni skriver om ni är intresserade att vara med så vet vi lite mer om hur många som vill köra.

Till er som anmält intresse av att hjälpa till med att ordna träffen vill jag säga tack och att vi återkommer efter första mötet. Det kommer att behövas en hel del folk så ju fler som hjälper till desto bättre kommer det att bli.

Link to comment
Share on other sites

Jag har skrivit in det i kalendern men det är inte med automatik samma sak som att jag kommer, fast det skulle vara kul, i alla fall och titta på när alla fartvidunder kör.

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer vara där. Om jag kommer att ha ngt annat än knallerten att åka på det vette tusan dock. Dock kommer kameran vara med... och om intresse finns utrustning för "studiobilder" av edra bilar. :)

Link to comment
Share on other sites

Har påven en lustig hatt?

Klart man kommer, och det blir roligare ju fler vi blir.

och förhoppningsvis har jag då uppgraderat till min "nya" 3-litersmotor som skall ersätta min 2,5a.

-There's no substitute for cubic inches :P :zipped:

Edited by AlfaRonny
Link to comment
Share on other sites

Jag undrar om jag törs komma. Det verkar vara sandlåda mellan Bilsportförbundet (som jag har min tävlingslicens hos) och SMA (som användes som försäkringspart när klubben arrangerade i fjol) och att riskera licensen känns surt. Vi får väl se hur det slutar, jag läste om röran i en tråd på rejsa. Eller kanske gällde det bara den som stod för arrangemanget.

Det är alltså SBF som sitter och tjurar över att dom inte har monopol, och om jag deltar i ett SMA-arrangemang är jag illojal. Tycker stora starka stenålders SBF.

Edited by stigge
Link to comment
Share on other sites

Fattar inte varför man postar, för att tala om att man inte kommer ?

Stigge ! Du får säkert behålla din licens fast det går under sma flagg.

Link to comment
Share on other sites

Har inte hängt med i senaste turerna - men om det är okej rent licensjuridiskt så kommer jag. Redan inskrivet i kalendern och ledighet sökt från kneget.

Link to comment
Share on other sites

Jag är intresserad av att bli medlem och följa med och köra på "kullen". Jag har dock inte "rätt" bil, så frågan är hur Ni ställer Er till det...

/Per-Anders.

Kommittén kommer att återkomma med mer specifika regler vid senare tillfälle

//Ronny

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det är är ju årets stora höjdpunkt, så jag kommer oxå. Bilen borde ju vara klar tills dess. Är den inte det så trailar jag upp den isåfall!! :racesmile:

//Mattias

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag fick ett PM.. som nog inte var ämnat för mig.. :P

-----------------------------------------------------

Acke,

You have been sent this communication from Sven via the "Report this post to a moderator" link.

------------------------------------------------

Topic: Kinnekulle 23 Augusti 2009

------------------------------------------------

Link to post: http://forum.locostsweden.se/index.php?s...ost&p=71680

------------------------------------------------

Report:

Anmäler mig till Kinnekulle 23 aug 2009.

Jan Fagerberg kör Westfield

------------------------------------------------Hälsningar,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...