HovstaSX360 Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 1. Jocke4U (Joacim Järkeborn med Neozeven) 2. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 3. Cornelis ( Lenny Enander 042 ) 4. mson Anders Magnusson SUPER8 5. r Anders (Anders Öhman med LTr) 6. thlu Thomas Lundgren MK Indy 7. Morty, Magnus Mårtenson 8. Caper , jörgen bock 9. Pac (Per Adelsson & Jonny Thomsen med Tiger Supercat) 10. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 11. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 12. BeLo, Bengt Löwenhamn 13. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 14. Pelle17B, Peter Boström 15. Blackbirdseven,Henrik Bergsten 16. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 17. Henric Månsson, Westfield SEIW 18. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 19. HovstaSX360, Stefan Larsson, Caterham Blackbird Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HovstaSX360 Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 Undrar hur man gör för att bli Medlem i Locostsweden? Hittar bara några trådar om medlemsavgifter som är 5-6 år gamla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 Hej Stefan, Kolla här (detta skulle kunna förbättras ;) ) http://locostsweden.se/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=54 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 3 Blackbird sjuor :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Vi bodde på banan förra året. Då var det bara att åka in. Vi pratade med nån kille där och han var bara glad att det var lite liv och rörelse där. Han såg också till att inte låsa toaletterna. Borde ju vara samma i år, men ni kanske bör kolla upp det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amoz Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Vi bodde på banan förra året. Då var det bara att åka in. Vi pratade med nån kille där och han var bara glad att det var lite liv och rörelse där. Han såg också till att inte låsa toaletterna. Borde ju vara samma i år, men ni kanske bör kolla upp det. Toaletterna nere vid grindarna var låsta sist jag var där (i Juni), troligtvis på grund av renoveringsbehov. Men toaletterna vid "flygtornet" var det öppet till, men det kanske de som anordnade träffen fixat. Grindarna var öppna, så vi kunde tälta inne på området om vi ville, men det regnade, så vi sov i bilen under depå-taket :) Men som sagt, det kan vara bra att kolla upp, den som anordnar träffen kanske vet, eller kan ta reda på och meddela? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Om kompressoranders kommer så kanske ni får se hanars speciallitet "tända engångsgrill med en burk beltgrip" Det är mycket sevärt och spektakulärt kan jag lova. Enligt tradition så ska det ske sista torsdagen innan locostträffen på kinnekulle och i närheten av depåtaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Jag har ju börjat jobba när detta händer :( Fasen om man skulle ta ledigt den dagen, jag vill ju också köra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 2, 2011 Author Share Posted August 2, 2011 Det går nog bra och komma in på kvällen innan ! Jag måste dock meddela detta så grinden inte är låst, de som tänk göra så kan väl PM:a mig !!! Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 1. Jocke4U (Joacim Järkeborn med Neozeven) 2. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 3. Cornelis ( Lenny Enander 042 ) 4. mson Anders Magnusson SUPER8 5. r Anders (Anders Öhman med LTr) 6. thlu Thomas Lundgren MK Indy 7. Morty, Magnus Mårtenson 8. Caper , jörgen bock 9. Pac (Per Adelsson & Jonny Thomsen med Tiger Supercat) 10. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 11. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 12. BeLo, Bengt Löwenhamn 13. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 14. Pelle17B, Peter Boström 15. Blackbirdseven,Henrik Bergsten 16. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 17. Henric Månsson, Westfield SEIW 18. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 19. HovstaSX360, Stefan Larsson, Caterham Blackbird 20. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Tyvärr måste jag nog ställa in i år. Tvivlar på att bilen blir klar nog för bana. Dessutom bråkar diskbråcket i ryggen mer än vanligt :( . /Peter Boström 1. Jocke4U (Joacim Järkeborn med Neozeven) 2. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 3. Cornelis ( Lenny Enander 042 ) 4. mson Anders Magnusson SUPER8 5. r Anders (Anders Öhman med LTr) 6. thlu Thomas Lundgren MK Indy 7. Morty, Magnus Mårtenson 8. Caper , jörgen bock 9. Pac (Per Adelsson & Jonny Thomsen med Tiger Supercat) 10. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 11. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 12. BeLo, Bengt Löwenhamn 13. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 14. 15. Blackbirdseven,Henrik Bergsten 16. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 17. Henric Månsson, Westfield SEIW 18. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 19. HovstaSX360, Stefan Larsson, Caterham Blackbird 20. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 20. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) Äntligen skall jag få se ditt bygge! :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Jag dyker upp men utan bil. Hinner inte få den banklar men inspiration i massor kommer jag att få och det är ju bra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 1. Jocke4U (Joacim Järkeborn med Neozeven) 2. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 3. Cornelis ( Lenny Enander 042 ) 4. mson Anders Magnusson SUPER8 5. r Anders (Anders Öhman med LTr) 6. thlu Thomas Lundgren MK Indy 7. Morty, Magnus Mårtenson 8. Caper , jörgen bock 9. Pac (Per Adelsson & Jonny Thomsen med Tiger Supercat) 10. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 11. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 12. BeLo, Bengt Löwenhamn 13. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 14. 15. Blackbirdseven,Henrik Bergsten 16. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 17. Henric Månsson, Westfield SEIW 18. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 19. HovstaSX360, Stefan Larsson, Caterham Blackbird 20. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) 21. Michael Wänström Mkindy 22. Bo Winberg Mkindy Sent skall den slöe vakna Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 1. Jocke4U (Joacim Järkeborn med Neozeven) 2. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 3. Cornelis ( Lenny Enander 042 ) 4. mson Anders Magnusson SUPER8 5. r Anders (Anders Öhman med LTr) 6. thlu Thomas Lundgren MK Indy 7. Morty, Magnus Mårtenson 8. Caper , jörgen bock 9. Pac (Per Adelsson & Jonny Thomsen med Tiger Supercat) 10. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 11. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 12. BeLo, Bengt Löwenhamn 13. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 14. 15. Blackbirdseven,Henrik Bergsten 16. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 17. Henric Månsson, Westfield SEIW 18. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 19. HovstaSX360, Stefan Larsson, Caterham Blackbird 20. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) 21. Michael Wänström Mkindy 22. Bo Winberg Mkindy 23. Stefan Strand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Eftersom jag skall till Finland med se7en-days.se Om man mot förmodan köra sönder och ta en tidigare färja hem och fixa bilen. Skulle man kunna dyka upp då? ¨ //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 3, 2011 Author Share Posted August 3, 2011 Givetvis Per ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 1. Jocke4U (Joacim Järkeborn med Neozeven) 2. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 3. Cornelis ( Lenny Enander 042 ) 4. mson Anders Magnusson SUPER8 5. r Anders (Anders Öhman med LTr) 6. thlu Thomas Lundgren MK Indy 7. Morty, Magnus Mårtenson 8. Caper , jörgen bock 9. Pac (Per Adelsson & Jonny Thomsen med Tiger Supercat) 10. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 11. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 12. BeLo, Bengt Löwenhamn 13. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 14. 15. Blackbirdseven,Henrik Bergsten 16. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 17. Henric Månsson, Westfield SEIW 18. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 19. HovstaSX360, Stefan Larsson, Caterham Blackbird 20. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) 21. Michael Wänström Mkindy 22. Bo Winberg Mkindy 23. Stefan Strand 24. Micael Åman, Locost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 1. Jocke4U (Joacim Järkeborn med Neozeven) 2. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 3. Cornelis ( Lenny Enander 042 ) 4. mson Anders Magnusson SUPER8 5. r Anders (Anders Öhman med LTr) 6. thlu Thomas Lundgren MK Indy 7. Morty, Magnus Mårtenson 8. Caper , jörgen bock 9. Pac (Per Adelsson & Jonny Thomsen med Tiger Supercat) 10. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 11. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 12. BeLo, Bengt Löwenhamn 13. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 14. 15. Blackbirdseven,Henrik Bergsten 16. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 17. Henric Månsson, Westfield SEIW 18. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 19. HovstaSX360, Stefan Larsson, Caterham Blackbird 20. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) 21. Michael Wänström Mkindy 22. Bo Winberg Mkindy 23. Stefan Strand 24. Micael Åman, Locost 25. Anders Ahlzen,locost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Kan man lösa endagars licens på plats? Stefan, Michael och kompressorAnders har väl övertalat mig att hänga på. Men bara om det går att lösa en på plats. Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 (edited) Kart du ska med, eller som Persson sa en gång i tiden "Alla ska med" Det är ju inte så svårt att ta en SMA-licens på nätet, då har du ju den sen till nästa träff. Edited August 5, 2011 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henric mansson Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Hejsan! Jag har tecknat en endagars på SMA:s hemsida. Bara att skriva ut kvittot och ta med. (hoppas jag) Mvh Henric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 Det är ett antal anmälda som EJ betalt ! Uppskattar om Ni gör detta snarast !! //Kassörn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Jag och Anders kommer att åka till banan på torsdagen. Vi tänkte bo i släpvagnen, som vanligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Jag sover också i depån (madrass i kombin tror jag) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 (edited) 1. Jocke4U (Joacim Järkeborn med Neozeven) 2. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 3. Cornelis ( Lenny Enander 042 ) 4. mson Anders Magnusson SUPER8 5. r Anders (Anders Öhman med LTr) 6. thlu Thomas Lundgren MK Indy 7. Morty, Magnus Mårtenson 8. Caper , jörgen bock 9. Pac (Per Adelsson & Jonny Thomsen med Tiger Supercat) 10. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 11. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 12. BeLo, Bengt Löwenhamn 13. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 14. 15. Blackbirdseven,Henrik Bergsten 16. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 17. Henric Månsson, Westfield SEIW 18. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 19. HovstaSX360, Stefan Larsson, Caterham Blackbird 20. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) 21. Michael Wänström Mkindy 22. Bo Winberg Mkindy 23. Stefan Strand 24. Micael Åman, Locost 25. Anders Ahlzen,locost 26. Fredrik Engzell, Locost Betalar ikväll. Betalt! Edited August 5, 2011 by vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Hejsan! Jag har tecknat en endagars på SMA:s hemsida. Bara att skriva ut kvittot och ta med. (hoppas jag) Mvh Henric hej Henrik Dom enda som jag kan se som kan beställa engångslicenser enligt SMA hemsida är bara arrangörer och dom köper med rabatt står det ,sen så bestämmer resptive arrangör vad dom vill ta. Vet inte om Locostsweden har köpt in några engångslicenser. Rätta mig om jag har fel. Du måste nog göra som vi andra och ta en helårslicens, kostar ju bara 350:-. Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Challe Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 (edited) 1. Jocke4U (Joacim Järkeborn med Neozeven) 2. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 3. Cornelis ( Lenny Enander 042 ) 4. mson Anders Magnusson SUPER8 5. r Anders (Anders Öhman med LTr) 6. thlu Thomas Lundgren MK Indy 7. Morty, Magnus Mårtenson 8. Caper , jörgen bock 9. Pac (Per Adelsson & Jonny Thomsen med Tiger Supercat) 10. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 11. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 12. BeLo, Bengt Löwenhamn 13. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 14. Blackbirdseven,Henrik Bergsten 15. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 16. Henric Månsson, Westfield SEIW 17. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 18. HovstaSX360, Stefan Larsson, Caterham Blackbird 19. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) 20. Michael Wänström Mkindy 21. Bo Winberg Mkindy 22. Stefan Strand 23. Micael Åman, Locost 24. Anders Ahlzen,locost 25. Fredrik Engzell, Locost 26. Charles Holmberg DD7 (Betalt Hoppas ok fast lite sent!) Edited August 6, 2011 by heralue Omnumrerad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 1. Jocke4U (Joacim Järkeborn med Neozeven) 2. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 3. Cornelis ( Lenny Enander 042 ) 4. mson Anders Magnusson SUPER8 5. r Anders (Anders Öhman med LTr) 6. thlu Thomas Lundgren MK Indy 7. Morty, Magnus Mårtenson 8. Caper , jörgen bock 9. Pac (Per Adelsson & Jonny Thomsen med Tiger Supercat) 10. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 11. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 12. BeLo, Bengt Löwenhamn 13. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 14. Blackbirdseven,Henrik Bergsten 15. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 16. Henric Månsson, Westfield SEIW 17. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 18. HovstaSX360, Stefan Larsson, Caterham Blackbird 19. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) 20. Michael Wänström Mkindy 21. Bo Winberg Mkindy 22. Stefan Strand 23. Micael Åman, Locost 24. Anders Ahlzen,locost 25. Fredrik Engzell, Locost 26. Charles Holmberg DD7 (Betalt Hoppas ok fast lite sent!) 27. Stig Hellberg, Pegasus 7plus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 betalar omgående. Hoppas att licensen hinner fixas och att kroppen hänger med - det känns som en högst osäker faktor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Ska oxå försöka komma med min Se7en om jag hinner besiktiga den innan den 26/8, dock blir det ingen körning för min del! -Michael, kommer du och Bo åka från Vårgårda på morgonen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Vilka tider är det som gäller? Gissar att det finns förhållningsorder från banägaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Tider: 8.00 Anmälan öppen 8.45 Förarsammanträde 9.00 Följa John varv därefter banan öppen till 17.00 Samtliga deltagare kommer att tilldelas flaggvaktspass. Tider som här blir tilldelade SKALL hållas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Ni har det ba ni som bor i de ocentrala delarna söder om Dalälven. Själv får jag smyga runt kvarteret några varv, i allafall livligt påhejad av grannarna! Antas Smygkörare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Tog licensen i alla fall, kändes lika bra. Nu måste jag bara hitta lämplig klubb i närområdet så jag kan lösa ut min SBF licens oxå. Kul att du skall med Stigge, Stefan och jag åker från Björklinge och verkar som om torsdag kväll verkar vettigt med sov i bilen så man är på plats kl. 08:00. Kanske kan ordna biltrailertåg med KompressorAnders och Michael som åker från Stockholm - om de inte åker söder om mälaren d v s. Hoppas jag nu får ledigt från jobbet bara! :blink: /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Jag kommer nog åka södra vägen. Åker direkt från jobbet på Lilla Essingen. Men det beror på trafiken och så. Planen är att komma iväg på eftermiddagen, typ 15.00 eller nåt Anders vet jag inte hur han gör. Åker han hemifrån så är det nog norra vägen som gäller. Men vi kan ju ha telefonkontakt under resan så kan vi mötas upp vid Arboga (Världsmetropolen, enligt Mildseven ) eller nåt. Lite fika i Örebro är ju aldrig fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Micael: --- mötas upp vid Arboga (Världsmetropolen, enligt Mildseven ---- Vill bara påpeka att i Arboga hölls första riksdagen så vare sig Mildseven eller jag kan ha fel i att vi anser Arboga som en Metropol. Och visst vill du lägga till "Världs" så är det ok för mig och troligen också för Mildseven. Säg till om det blir riksmöte i Arboga igen så kanske vi kan träffas och hälsa en stund i samband med genomresan. Micael mfl, välkomna till Världsmetropolen Arboga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Jag har inte klart med ledighet, körförbud på släpet, en sjua som stått i garaget en månad utan att brukas (fungerar inte så bra tyvärr), dragbil med slirande koppling, väldigt värkig kropp och viss penningbrist. Men det ska ordna sig alltihop! Jag väljer nog att köra natt och slagga ett par timmar i bilen. Men det är förstås förhandlingsbart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abarth Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Jag kommer och hälsar på om jag får ledigt från jobbet, skulle det vara möjligt att få sig en åktur av någon för att få känna känslan så byggtankarna går just från tankar till handling... :racesmile: :notworthy: Bor i Skara, inte så långt som tur är! Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Ska oxå försöka komma med min Se7en om jag hinner besiktiga den innan den 26/8, dock blir det ingen körning för min del! -Michael, kommer du och Bo åka från Vårgårda på morgonen? Vi åker på morgonen från metropolen Vrålgårda Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baging Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Jag kommer och hälsar på om jag får ledigt från jobbet, skulle det vara möjligt att få sig en åktur av någon för att få känna känslan så byggtankarna går just från tankar till handling... :racesmile: :notworthy: Bor i Skara, inte så långt som tur är! Mvh Thomas Tillåter tävlingsledningen passagerare, så ska du nog få åka med ;) :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 ...undrar om inte de (passagerare) skall ha SMA licens också.....funktionärer skall väl ha det....men vad vet jag ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Fortfarande en del som INTE betalt !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Oops! Missade att göra detta innan semestern. Sent ska syndaren vakna... Fixat nu. Sorry! /Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Oops! Missade att göra detta innan semestern. Sent ska syndaren vakna... Fixat nu. Sorry! /Bengt done Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 dito. :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abarth Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Tillåter tävlingsledningen passagerare, så ska du nog få åka med ;) :) Låter underbart! :) Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Vilket gäng !!! 30 sjuor !!!!!!!!!! :wacko: 1. mson Anders Magnusson SUPER8 2. Pac (Per Adelsson med Tiger Supercat) 3. Baging, Stefan Båging, Lådbilen 4. DomiSeven (Alex Bergsland med DomiSeven) 5. Blackbirdseven XX, Mattias Kristiansson 6. Morty, Magnus Mårtenson 7. Henrik Månsson Westfield SEIW 8. Joakim Järkeborn Neoseven 9. Thomas Lundgren MK Indy 10. Stefan Larsson Caterham Blackbird 11. Anders Öhman LTr 12. Bo Winberg MK Indy 13. Stefan Strand 14. Jörgen Bock Caper 15. Anders Ahlzen,locost 16. Johnny Johansson 17. Hans-Erik Johansson 18. Anders Carlqvist 19. Lennart Johansson 20. Stig Hellberg 21. Fredrik Engzell 22. Micael Åman 23. Charles Holmberg 24. Henrik Bergsten 25. Pacman, Peter Carlsson Shark 7 26. BeLo, Bengt Löwenhamn 27. Lupus, Tobias Berndtson med SuperSonett 28. Auditsq, Peter Börjesson, Pegasus7+ 29. Kilkenny (Björn Emanuelsson med Emekseven) 30. Michael Wänström Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 vem tar hand om väderbeställningen? Finns möjlighet att hålla sig under tak om det regnar? (inte ute på banan alltså):lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Det finns tak i depån ! (om det inte var inkontinensfrågor du syftade på....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts