Jump to content

Recommended Posts

Posted

var inte för blyga med kostnaderna kring bygget. det kan ju vara bra om vi bidrar till att företagen i sverige kan få ett tillskott via vår hobby.

Posted

gjort mitt. Och var ärliga.

vi lägger mycket pengar på detta i sverige och även om det är en sport bil så kör i allfall jag värre med min "vanliga" bil än min entusiasm bil.

Posted

Klart!

Ganska ärliga svar...

Ändrade iofs från "mycket aggresivare" till "lite aggresivare" eftersom jag misstänker att det inte räknas som ett plus att våra sjuor tigger om att smiskas!?!

/Bengt

Posted

Så va dä klart

Var dessutom inne på SFRO:s nya hemsida. Riktigt snygg och innehållsrik !!!!!!

Posted

Ifyllt och inskickat , normalt fyller jag inte i denhär typen av enkäter, men i det här fallet känns det viktigt att göra ett undantag.

Per-Erik

Posted

Enkäter är alltid roliga att fylla i. Särskilt för mig som kör såå försiktigt.

Posted

Jag spånade lite i sista rutan angående placering av körriktningsvisare och sånt.

Drömmen vore ju att kunna kontrollbesiktiga (och faktiskt köra med) bilen i exakt samma skick som vid registreringsbesiktningen.

Finns det någon som använder sin bil i "rätt" utförande?

Posted

stigge:Ja min bil är är inte ändrad något sedan regbesiktningen. Den är reggad för 135 hk men motorn var bara på 112hk (när den var ny för 24 år sedan). Jag kan plussa på 23 hk och ändå vara inom ram.

Posted

Jag kör som när jag regbesiktigade. Var in och gjorde min första kontrollbesiktning för 1 1/2 vecka sedan. Gick bra, några minus men snön höll uppe tills jag kom tbx till garaget så det var lyckat.

Conco

• 1 month later...
Posted

Har fyllt i den tidigare. Så en annan har också dragit sitt strå till stacken. :)

Posted

Jag med!

Fast jag blir ju klar innan 29/4?!?!?!?!?!?

Mattias "XTR"