Pontus Palm Posted October 20, 2025 Posted October 20, 2025 Vi planerar att eventuellt genomföra en konbanekörning slutet Maj/Början Juni 2026 - ett förslag är Vårgårda flygfält Svara gärna här för att ge en indikation på intresset, eller förslag på andra ställen 4 Quote
Mikael Nordin Posted October 21, 2025 Posted October 21, 2025 Jag tycker Vårgårda blir mycket bra! Jag är på! 2 Quote
Jocke4U Posted October 21, 2025 Posted October 21, 2025 Jag har visserligen en hyfsat snabb BMW på el men väl tung för konbana 😉 Dock finns det några i Alingsås/Vårgårda (ej sjuor) som kan vara intresserade av konbana. Kan pinga dessa om det tillåts andra bilar än sjuor 1 Quote
LUPUS Posted October 27, 2025 Posted October 27, 2025 Jag har ju en sjua men kör gärna något annat 😎 Quote
Mats Karlsson Posted October 29, 2025 Posted October 29, 2025 Extra konbaneträning är alltid intressant. 🙂 Quote
vedde Posted October 31, 2025 Posted October 31, 2025 Väldigt långt för "bara" konbana för mig, men bra initiativ! Quote
Pontus Palm Posted January 12 Author Posted January 12 Börjar suget öka nu under vintern? Självklart ok med andra bilar än sjuor😄 1 Quote
Pedalen Posted January 13 Posted January 13 Självklart är det intressant men blir nog lite väl lång bort för oss i stockholm. Det kanske kan kompletteras med en körning här någonstans också😊 Provade för första gången i höstas med miata klubben och måste säga att det var riktigt kul. Quote
EUSSVEN Posted January 15 Posted January 15 Hej Jättebra initiativ, jag ställer upp om jag kan. Quote
Jocke4U Posted March 18 Posted March 18 En tanke eftersom det är individuell körning så hade det kanske varit både kul och mer ekonomiskt med lite fler bilar även om de inte är sjuor. Ha lite kontakt med folk i Alingsås men @eggelind känner nog dom mer och tror en del är med i "Autoliv motorklubb". Har även en granne till gumman som köpte en BEC sjua för nåt år sedan men osäker om han hänger här. Kollar lite 1 Quote
Jari Posted March 19 Posted March 19 22 timmar sedan, Jocke4U sade: En tanke eftersom det är individuell körning så hade det kanske varit både kul och mer ekonomiskt med lite fler bilar även om de inte är sjuor. Ha lite kontakt med folk i Alingsås men @eggelind känner nog dom mer och tror en del är med i "Autoliv motorklubb". Har även en granne till gumman som köpte en BEC sjua för nåt år sedan men osäker om han hänger här. Kollar lite Vi kan nog garanterat ta med andra utanför klubben också. 1 Quote
eggelind Posted March 20 Posted March 20 Jag är på, bara det passar i tid 👍 Har även ett gäng att fråga för komplettering som joacim skrev när vi har datum/tid... 1 Quote
Pontus Palm Posted May 20 Author Posted May 20 Ursäktar kort varsel, men vi kör söndag 31e: https://forum.locostsweden.se/topic/22857-konbanekörning-vårgårda/#replyForm 1 Quote
Pontus Palm Posted May 24 Author Posted May 24 On 2025-10-21 at 19:33, Jocke4U sade: Jag har visserligen en hyfsat snabb BMW på el men väl tung för konbana 😉 Dock finns det några i Alingsås/Vårgårda (ej sjuor) som kan vara intresserade av konbana. Kan pinga dessa om det tillåts andra bilar än sjuor On 2026-03-16 at 21:22, Christer J sade: Bump On 2025-10-29 at 06:04, Mats Karlsson sade: Extra konbaneträning är alltid intressant. 🙂 On 2025-10-27 at 17:48, LUPUS sade: Jag har ju en sjua men kör gärna något annat 😎 On 2026-02-22 at 20:00, Magnus. Viktorsson sade: Hej jag är gärna med On 2026-03-20 at 18:09, eggelind sade: Jag är på, bara det passar i tid 👍 Har även ett gäng att fråga för komplettering som joacim skrev när vi har datum/tid... Anmälan finns uppe, vi kör om en vecka! Quote
LUPUS Posted May 26 Posted May 26 Hoppsan , det blev kort varsel 🙂 men kul ni kör. Ska se om det går att omfördela en annan redan bokad grej 😞 Quote
Recommended Posts