Jari Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 (edited) 8/8: Nu närmar sig banhelgen väldigt snabbt. Jag vill att alla kollar så att alla betalningar är gjorda samt att SMA är fixat! Jag kommer antingen idag eller imorgon att stämma av med vår kassör att alla har betalat. Sedan skulle jag vilja att alla tar en titt på följande utvärderingsblankett: Utvärdering Kinnekulle 2016.pdf Fundera på frågorna så kanske det blir enklare för er att fylla i den under/efter körningen, för vi vill gärna ha in allas utvärderingslappar. 27/7: Lite uppdatering av tråden igen! Jag har bytt ut dokumenten för Regler och Checklista. Kolla igenom dessa och se till att ha med en ifylld Checklista vid inskrivningen. Även uppdaterade tider för Lunchpasset. Viktigt information!! Köttex, som vi skall handla grillmaten ifrån, vill ha besked senast 8/8, därför vill vi sätta sista anmälningsdagen till 7/8. Vill även påminna er om inbetalningarna, dessa måste vara inne före grill- och bandag. Tänk på att priset för bandagen går upp efter 29/7. Nu närmar sig sommaren snabbt och det är dags att börja tänka på bankörningar, så därför kommer här en anmälningstråd till: Bandag och traditionsenlig grillkväll på Kinnekulle 13-14/8 Vi (Fege, Jocke4U, Otech, Brax, Pac och jag) har fått förtroendet att arrangera årets tillställning. Bandag 14/8: Bandagen är den 14/8 och går under SMA (som man skall ha ordnat själv innan), SMA licensen fixar man via deras hemsida: http://www.smalic.se/forare/Bankörningen kostar 550:-/förare om anmälningen och betalningen sker före den 29/7 därefter går priset upp till 800:-/förare. I denna kostnad ingår lunchpasset under förutsättning att man kör med en annan bil.Anmälan görs här i tråden och betalning sker till PlusGiro 367442-1 (var noga med att märka betalningen med "Kinnekulle" och "namn"). - Regler för körningen hittar du här: Regler för Kinnekulle 2016 med Locost MK_V2final (1).pdf - Checklista för deltagande fordon hittar du här: Checklista_Kinnekulle2016_V1 (1).pdf(1 underskrivet ex skall medtas till sekretariatet per förare) Vi kommer även i år att ha med detta: Minderåriga passagerare: Minderåriga från 13 års ålder tillåts som passagerare i det lugnare passet. Vad som gäller för passageraren kan du läsa i ”Regler och rekommendationer för banträffar med Locost MK” och målsmans underskrift på blanketten ”Godkännande om omyndig passagerare”, som finns på sista sidan i ”Checklista för banträffar med Locost MK”, skall medtas och lämnas till sekretariatet. Checklista_Kinnekulle2016_V1 (1).pdf Lunchpasset: Vi möjliggör för klubbmedlemmar utan sjua att prova på banan. Reglerna (inklusive obligatorisk närvaro på förarmötet) är samma under lunchpasset som den vanliga bankörningen (se ovan) och kommer att kosta 100kr/förare (skall vara betalt innan bandagen).Anmälan görs här i tråden och betalning sker till PlusGiro 367442-1 (var noga med att märka betalningen med "Kinnekulle, lunch" och "namn"). Lunchpasset kommer att vara uppdelat i 3 pass under dagen: Pass 1: 9:40-10:00 Pass 2: 12:00-12:20 Pass 3: 16:10-16:30 Max antal bilar i lunchpasset kommer att vara 15st! Förar- och funktionärs-mötet: Söndag 08.15 i övre depån. SMA: När ni skaffar endagars SMA kan ni använda denna information: Tävlingsnamn: Trackday Kinnekulle 20160814 Tävlingsarrangör: Locost MK Tävlingsgren: Trackday Grillkväll 13/8: Vi brukar ha en grillkväll kvällen innan bandagen så också i år. Vi arrangerar så att vi får låna Kinnekulle's grilltunnor och fixar med kött och tillbehör. Följande priser gäller: Medlemmar: Gratis Barn upp till 15 år: Gratis Personer över 15 år: 220:- (alternativt att man löser medlemskap och därmed är det gratis att delta i grillkvällen) Eftersom vi inte kan hantera kontanter på plats, så skulle vi uppskatta om man gör upp det med Micke "heralue" Lvov, vår kassör, innan man kommer upp till Kinnekulle. Grillen tänds ca 17.00 i den nedre depån. Boende:Vi undersöker ifall vi kan låna funktionärsstugorna i år, där kan man alltså få låna en säng ifall man inte vill sova i tält/släp/husvagn/bil.Vi återkommer så fort vi har fått ett svar. Därefter kommer det upp en anmälningslista till detta också. Annars har vi som tidigare år möjlighet att övernatta i nedre depåområdet. Bildelsloppis: Alla har vi väl delar liggandes som vi inte använder. Ta med detta (om ni har plats), så kan vi köra en bildelsloppis. På så sätt kanske dina överblivna delar kommer till användning hos någon annan. De som vill anmäla sig till bankörning/grillning behöver ge oss följande: - Förare på bilen, hur många kommer ni på grillningen? 1.Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Om ni vill köra under lunchpasset: - Förare på bilen, typ av bil, samma här hur många kommer ni på grillningen? 1. 2. Edited August 8, 2016 by Jari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otech Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Hej vill köra på lunchpasset. 1. Ola Aronsson (otech),Ford Focus, 1 på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Justerar lite :) 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted April 12, 2016 Author Share Posted April 12, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Pac, det där är ju nästan lite fusk! Ska du verkligen orka köra hela dagen?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brumbrum Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 1 Anders Nilsson brumbrum .1st grillning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy Bjorn Posted May 2, 2016 Share Posted May 2, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 8, 2016 Share Posted May 8, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikjo Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Har troligen jobb resa denna veckan men skulle det ändra sig blir det anmälan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbx Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... 14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... 14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning 15 Jörgen bock , jag själv på grillning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 26, 2016 Author Share Posted May 26, 2016 Kul att det har tagit fart på anmälningarna! :thumbup: Det här kommer nog bli bra. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy Bjorn Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... 14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning 15 Jörgen bock , jag själv på grillning 16 Björn Nyman, ingen på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thlu Posted July 3, 2016 Share Posted July 3, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... 14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning 15 Jörgen bock , jag själv på grillning 16 Björn Nyman, ingen på grillningen 17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset 18.Thomas Lundgren 2 på grillning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seven V8 Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... 14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning 15 Jörgen bock , jag själv på grillning 16 Björn Nyman, ingen på grillningen 17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset 18.Thomas Lundgren 2 på grillning. 19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 Nu börjar vi bli ett gäng! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 (edited) 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... 14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning 15 Jörgen bock , jag själv på grillning 16 Björn Nyman, ingen på grillningen 17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset 18.Thomas Lundgren 2 på grillning. 19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen 20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning) Edited July 13, 2016 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 15, 2016 Share Posted July 15, 2016 (edited) Jag snackade just med Braxen som håller på med flaggvaktschemat. Förra året fick vi hjälp med flaggvaktspass från personer som inte körde. Jag vet att förarna var väldigt tacksamma för det eftersom de på det viset fick mer bantid. Har vi några aspirerande flaggvakter som kan tänka sig att hjälpa till i år? Edited July 15, 2016 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted July 15, 2016 Share Posted July 15, 2016 Jag snackade just med Braxen som håller på med flaggvaktschemat. Förra året fick vi hjälp med flaggvaktspass från personer som inte körde. Jag vet att förarna var väldigt tacksamma för det eftersom de på det viset fick mer bantid. Har vi några aspirerande flaggvakter som kan tänka sig att hjälpa till i år? Japp Ställer upp som flaggvakt Bengt Johansson aka postmanpat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 15, 2016 Share Posted July 15, 2016 Tack Bengt! :) Har vi fler som vill "dra ett strå till stacken" och vara en del av vår körning genom att stå flaggvakt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 22, 2016 Share Posted July 22, 2016 I fall inte uppdateringen i första inlägget kickar igång :D Kolla längst upp i rött ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted July 22, 2016 Share Posted July 22, 2016 Kanske är fel tråd att fråga men hur långt är "Lunchpasset" för andra bilar en Tvålkoppar?? Frågade Braxen förra veckan när han hämtade gummi hos mig men kommer ihåg va han sa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted July 23, 2016 Author Share Posted July 23, 2016 Kanske är fel tråd att fråga men hur långt är "Lunchpasset" för andra bilar en Tvålkoppar?? Frågade Braxen förra veckan när han hämtade gummi hos mig men kommer ihåg va han sa? Lunchtimmen kommer att bli uppdelad i 3x20min pass (1 på förmiddagen, 1 mitt på dagen och 1 på eftermiddagen). Jag kommer snart uppdatera tråden med lite ny info, skall bara kolla med gruppen innan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... 14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning 15 Jörgen bock , jag själv på grillning 16 Björn Nyman, ingen på grillningen 17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset 18.Thomas Lundgren 2 på grillning. 19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen 20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning) 21. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markus.torgen Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen.5. Micael Johannssen, 1 på grillningen6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen.7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning9. Anders Björnson, 1 på grillningen10. Peter Lilja, 1 på grillningen11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen...14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning15 Jörgen bock , jag själv på grillning16 Björn Nyman, ingen på grillningen17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset18.Thomas Lundgren 2 på grillning.19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning)21. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill. 22. Markus Torgén, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegma Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... 14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning 15 Jörgen bock , jag själv på grillning 16 Björn Nyman, ingen på grillningen 17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset 18.Thomas Lundgren 2 på grillning. 19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen 20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning) 21. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill. 22. Markus Torgén, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill. 23. Petter Magnusson, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jens92 Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen.5. Micael Johannssen, 1 på grillningen6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen.7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning9. Anders Björnson, 1 på grillningen10. Peter Lilja, 1 på grillningen11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen...14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning15 Jörgen bock , jag själv på grillning16 Björn Nyman, ingen på grillningen17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset18.Thomas Lundgren 2 på grillning.19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning)21. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill.22. Markus Torgén, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill.23. Petter Magnusson, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill. 24. Jens karlsson, 1 på lunchtimmen, bmw e34 525, 2 på grillningen. Gällande bildelsloppis så kan jag nog slänga med lite grejer men framför allt så kan jag slänga med lite div bmw växellådor. Jag har handlat en hel del med olika typer av växellådor från bmw och kan om det är intressant även berätta lite om de olika alternativen som finns om man kör med bmw växellåda vad gäller hållbarhet, vikt och tillgänglighet. Om ni som jag gillar effekt och inte får det att hålla så finns det alternativ :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HovstaSX360 Posted July 27, 2016 Share Posted July 27, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen.5. Micael Johannssen, 1 på grillningen6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen.7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning9. Anders Björnson, 1 på grillningen10. Peter Lilja, 1 på grillningen11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen...14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning15 Jörgen bock , jag själv på grillning16 Björn Nyman, ingen på grillningen17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset18.Thomas Lundgren 2 på grillning.19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning)21. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill.22. Markus Torgén, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill.23. Petter Magnusson, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill. 24. Jens karlsson, 1 på lunchtimmen, bmw e34 525, 2 på grillningen. 25. Stefan Larsson (HovstaSX360), 2 på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted July 27, 2016 Author Share Posted July 27, 2016 Har uppdaterat tråden med viktig information! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... 14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning 15 Jörgen bock , jag själv på grillning 16 Björn Nyman, ingen på grillningen 17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset 18.Thomas Lundgren 2 på grillning. 19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen 20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning) 21. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill. 22. Markus Torgén, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill. 23. Petter Magnusson, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill. 24. Jens karlsson, 1 på lunchtimmen, bmw e34 525, 2 på grillningen. 25. Stefan Larsson (HovstaSX360), 2 på grillningen 26. Jonas Åkesson (Jonas) , 1 på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Sen betalning på mig på grund av semester bank dose krångel , inbetalas söndag ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skalman Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen.5. Micael Johannssen, 1 på grillningen6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen.7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning9. Anders Björnson, 1 på grillningen10. Peter Lilja, 1 på grillningen11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 1 eller 2 på grillningen13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen...14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning15 Jörgen bock , jag själv på grillning16 Björn Nyman, ingen på grillningen17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset18.Thomas Lundgren 2 på grillning.19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning)21. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill.22. Markus Torgén, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill.23. Petter Magnusson, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill.24. Jens karlsson, 1 på lunchtimmen, bmw e34 525, 2 på grillningen.25. Stefan Larsson (HovstaSX360), 2 på grillningen26. Jonas Åkesson (Jonas) , 1 på grillningen 27. Johan Svensson, ingen grillning, är på plats 12 på söndagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Oj, vilken uppslutning, vad kul. Uppdaterar också min rad om grillning då tjejen följer med. Ni tar väl med damerna om sådant finns :) ? (misstänkt många 1-grillare :515: ) 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen.5. Micael Johannssen, 1 på grillningen6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen.7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning9. Anders Björnson, 1 på grillningen10. Peter Lilja, 1 på grillningen11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 2 på grillningen13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen...14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning15 Jörgen bock , jag själv på grillning16 Björn Nyman, ingen på grillningen17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset18.Thomas Lundgren 2 på grillning.19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning)21. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill.22. Markus Torgén, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill.23. Petter Magnusson, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill.24. Jens karlsson, 1 på lunchtimmen, bmw e34 525, 2 på grillningen.25. Stefan Larsson (HovstaSX360), 2 på grillningen26. Jonas Åkesson (Jonas) , 1 på grillningen 27. Johan Svensson, ingen grillning, är på plats 12 på söndagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Lite oklart om alla som kommer till grillning även kör. Ser ur som 18-20 på banan förutom lunchpasset? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 (edited) Men det blir ett rejält gäng på grillningen och ganska många bilar på "lunchtimmen"! Kul! :D Nu kommer jag att låta som en gammal upphakad vinyl, men: Läs igenom Reglerna för bandagen här! Gå igenom bilarna minst enligt checklistan här! Skriv ut checklistan och ta med ett påskrivet exemplar till incheckningen. Om vi följer de enkla stegen så slipper vi onödiga incidenter, oljespill, gammal bromsvätska i systemen, kylvätska på banan(som är fruktansvärt halt!), lösa delar i bilarna(detta gäller även mattor och annat i karossbilarna), ..... Kort sagt, vi får mycket bantid, slipper saneringar och får roligt ihop. :) Edited July 30, 2016 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 (edited) Dubbel post. :( Edited July 30, 2016 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted July 31, 2016 Author Share Posted July 31, 2016 Vill påminna alla om att medlemsskap skall finnas för att få köra under dagen, detta gäller även lunchpasset. Sedan kommer vi begränsa antalet bilar i lunchpasset till max 15st. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Hej Även jag kommer till Grillningen, dock är det för långt kvar på bilen för att våga ta den på bana när jag inte ens startat den ännu. Dock kommer jag tjata mig till medåk i andras bilar under dagen - var beredda på att ställa upp med passagerarplats. :banana: 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen.5. Micael Johannssen, 1 på grillningen6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen.7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning9. Anders Björnson, 1 på grillningen10. Peter Lilja, 1 på grillningen11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 2 på grillningen13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen...14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning15 Jörgen bock , jag själv på grillning16 Björn Nyman, ingen på grillningen17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset18.Thomas Lundgren 2 på grillning.19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning)21. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill.22. Markus Torgén, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill.23. Petter Magnusson, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill.24. Jens karlsson, 1 på lunchtimmen, bmw e34 525, 2 på grillningen.25. Stefan Larsson (HovstaSX360), 2 på grillningen26. Jonas Åkesson (Jonas) , 1 på grillningen 27. Johan Svensson, ingen grillning, är på plats 12 på söndagen 28. Vedde (Fredrik Engzell), 1 Grillning 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Lilja Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Det har kört ihop sig,så jag måste tyvärr avboka min plats på grillingen // Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus 2074 Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Tänkte nog komma och köra lite bana jag med. Ingen grillning dock.... 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen 2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen 3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen 4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen. 5. Micael Johannssen, 1 på grillningen 6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen. 7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning 8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning 9. Anders Björnson, 1 på grillningen 10. Peter Lilja, 1 på grillningen 11.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen 12. Joacim Järkeborn (jocke4u), 2 på grillningen 13. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen... 14. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning 15 Jörgen bock , jag själv på grillning 16 Björn Nyman, ingen på grillningen 17. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset 18.Thomas Lundgren 2 på grillning. 19. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen 20. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning) 21. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill. 22. Markus Torgén, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill. 23. Petter Magnusson, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill. 24. Jens karlsson, 1 på lunchtimmen, bmw e34 525, 2 på grillningen. 25. Stefan Larsson (HovstaSX360), 2 på grillningen 26. Jonas Åkesson (Jonas) , 1 på grillningen 27. Johan Svensson, ingen grillning, är på plats 12 på söndagen 28. Vedde (Fredrik Engzell), 1 Grillning 29. Magnus Nyholm (Magnus 2074), ingen grillning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nisse Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Nils Steen (nisse), 1 på grillningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Uppdaterar listan med Vedde, Peter och Nisse 1. Jari Kinnunen, 1 på grillningen2. Fredrik Pousard (fege), 1 på grillningen3. Ola Aronsson (otech),Ford Focus lunchpasset, 1 på grillningen4. Per Adelsson(Pac), Mazda Miata NC Lunchpasset(kanske), 1 på grillningen.5. Micael Johannssen, 1 på grillningen6. Anders Öhman (r Anders), 1 på grillningen.7. Svante Sörmark (svinto), 1 på grillning8. Anders Nilsson (brumbeum) 1 på grillning9. Anders Björnson, 1 på grillningen10.Per-Åke Hjelm, 1 på grillningen11. Joacim Järkeborn (jocke4u), 2 på grillningen12. Erik Jorpes, oklart om jag hinner till Grillen...13. Mikael Brax (mbx) 3 på grillning14. Jörgen bock , jag själv på grillning15. Björn Nyman, ingen på grillningen16. Krister Ericson 1 på grillning 1 körning på lunchpasset17.Thomas Lundgren 2 på grillning.18. Andreas Rauherz ( seven v8) 1 på grillningen19. Txbias.Berndtsxn , 1 bana , 1 grill ( finns risk för jobb krock ban körning)20. Dennis Ahlzén, 1 på lunchtimmen Bmw 330, 1 grill.21. Markus Torgén, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill.22. Petter Magnusson, 1 på lunchtimmen Mustang, 1 grill.23. Jens karlsson, 1 på lunchtimmen, bmw e34 525, 2 på grillningen.24. Stefan Larsson (HovstaSX360), 2 på grillningen25. Jonas Åkesson (Jonas) , 1 på grillningen 26. Johan Svensson, ingen grillning, är på plats 12 på söndagen27. Vedde (Fredrik Engzell), 1 Grillning (ingen körning)28. Magnus Nyholm (Magnus 2074), ingen grillning. 29. Nils Steen (nisse), 1 på grillning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Uppdaterad lista (Peter var kvar i listan och Vedde skulle köra sin sjua..båda var fel :) ) En strukturerad lista som bild. Kolla gärna över era rader så att allt är korrekt, betalt osv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts