Anders Posted July 22, 2012 Share Posted July 22, 2012 (edited) dubbelpost Edited July 22, 2012 by Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted July 22, 2012 Share Posted July 22, 2012 Här kommer lite snabba bilder från Louises kamera. Tackar för en bra banträff! :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted July 22, 2012 Share Posted July 22, 2012 Hej Allihop. Det har var ju en riktigt lyckad träff, några var ju riktigt snabba på banan :heyjoe67_ferrari: :image224: Stort tack till Niklas som ordnat detta, samt att man fick bo hos dig och Cicci. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Sen har man fått träffa några forum användare irl. //Nisse från Umeå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 22, 2012 Author Share Posted July 22, 2012 Det var en trelvig träff med trevliga bilar och trevligt folk. Ajdens "Bently" är riktigt grym, samma gäller för dom där små rackarns turbobilarna. Vill också passa på att tacka familjen Libell för husrum och mat. Mycket trevliga dagar. Lillgrabben ville åka tillbaka igen i morse och köra minimoto. Han ville också att vi ska fixa i ordning go-karten. Så det kanske blir folk av han ändå. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 Japp de va kul ! Tack niclas åman anders o alla som kom o körde o gjorde detta event möjligt. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libell Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 Tack själv allihopa. Det var en riktigt trevlig helg, trots vissa problem :wacko: Och till Kimmen och Micke gör jag :thumbsup: Micke njut nu, för nästa gång blir det :whip: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Tack själv allihopa. Det var en riktigt trevlig helg, trots vissa problem :wacko: Och till Kimmen och Micke gör jag :thumbsup: Micke njut nu, för nästa gång blir det :whip: Nicklas!!! Börja laga bilen fort som attan, snart är vi på väg norrut igen. hela familjen tackar dej och hustrun för gästfriheten. mvh kompressorAnders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 (edited) Nicklas ! Grand Prix-banan Hela banan är 4025 meter lång, körs i högervarv innehållande 5 högerkurvor och 3 vänsterkurvor. :racesmile: Börja laga bilen fort som attan, Söder ut ska du... Edited August 4, 2012 by micke r1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 (edited) Några varv från Mittsverige. Micke R1's "Libelldödarvarv"är med oxå :racesmile: Edited August 6, 2012 by kimmen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 8 minuter in.. så jäkla skön omkörning!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Några varv från Mittsverige. Micke R1's "Libelldödarvarv"är med oxå :racesmile: Visst gick det undan men det var misstänkt likt SSM på Knutstorp... Eller är det Libell som röjt undan bevisen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 (edited) tyckte jag tog i ......då ligger kimmen där bakom o fisåker,pinsamt o se :516: bec lallare. Edited August 6, 2012 by micke r1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Hittade rätt länk på Tuben så jag tar mig friheten att länka till den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 På min skärm så är det rätt film...?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 (edited) På min dator visas också SSM Race 2. Om jag kopierar din filmlänk så får jag fram Mittsverige banan?? Vad händer om du använder länken du får genom att klicka "dela" i ditt youtube klipp, dvs ? Edited August 6, 2012 by Morty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Nu ska det funka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Nu ska det funka! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libell Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Micke R1's "Libelldödarvarv"är med oxå :racesmile: Bla, bla bla 22hk mer, vingar, bredare däck, åkte bara 8 varv bla bla Finns mycket undanflyckter att använda :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Bla, bla bla 22hk mer, vingar, bredare däck, åkte bara 8 varv bla bla Livet är bra orättvist i ibland,känns i iaf bra att slicks inte finns me i din lista. Kanske skulle de gått fortare utan luft bromsen (vingen) ? gatdäcken va iaf snabbare än slicksen denna dag ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts