Jari Posted January 9 Share Posted January 9 Vi har fått en fråga om klubben vill ställa upp med en monter på Motorfestivalen i Trollhättan 1/6. Under dagen kommer det finnas möjlighet att köra på Saabs gamla testbana samt 201m körning. Mer information hittar ni på hemsidan: motorkultur (motorfestivaler.se) Jag vet inte riktigt vad det är för pris på själva körningarna eller montern, men jag kan återkomma så fort jag har information. Så jag tänkte kolla intresset för det bland er i klubben. Skriv upp er på listan nedan ifall ni vill ställa er bil i Locostmontern. 1. Jari Kinnunen, om jag får färdigt bilen 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted January 9 Share Posted January 9 Jag kan komma priserna var lite oklara , både på in släpp och körning . Värt att veta är att själva banan INTE är gjord för racing utan ska ta fram körfall på testbilar med dåligt avkörnings utrymme ( diken och räcken) Den nyper och lutar konstigt med mening 😱 rekommenderar nog lugn körning på de hela ” varven” och gissar det kommer hända saker om inte rätt instruktioner ges . 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted January 9 Share Posted January 9 1. Jari Kinnunen, om jag får färdigt bilen 2. Lupus 3. 4. 5. 6. 7. 8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted January 9 Share Posted January 9 Enligt http://www.motorfestivaler.se/store/category/biljetter-motorfestivaler-321662 Inträde 100 kr Bankörning rundbana 12 min 250 kr Bankörning rundbana 3x12 min 700 kr bankörning 201 m 200 kr Bankörning 3x201 m 500 kr (tack @fege) Montern kostar oss inget, men det lät lite som att det bygger på att vi drar dit lite folk som betalar inträde. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted January 9 Share Posted January 9 1. Jari Kinnunen, om jag får färdigt bilen 2. Lupus 3. Mats Karlsson / SuperFive Locost 4. 5. 6. 7. 8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted January 10 Share Posted January 10 1. Jari Kinnunen, om jag får färdigt bilen 2. Lupus 3. Mats Karlsson / SuperFive Locost 4. Kjell Andersson, Om jag är klar 5. 6. 7. 8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted January 11 Share Posted January 11 1. Jari Kinnunen, om jag får färdigt bilen 2. Lupus 3. Mats Karlsson / SuperFive Locost 4. Kjell Andersson, Om jag är klar 5. Bengt Johansson 6. 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomsen_87 Posted January 12 Share Posted January 12 1. Jari Kinnunen, om jag får färdigt bilen 2. Lupus 3. Mats Karlsson / SuperFive Locost 4. Kjell Andersson, Om jag är klar 5. Bengt Johansson 6. Daniel Thomsen 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSQVARNA Posted April 7 Share Posted April 7 1. Jari Kinnunen, om jag får färdigt bilen 2. Lupus 3. Mats Karlsson / SuperFive Locost 4. Kjell Andersson, Om jag är klar 5. Bengt Johansson 6. Daniel Thomsen 7. Tommy Kopp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted April 10 Share Posted April 10 1. Jari Kinnunen, om jag får färdigt bilen 2. Lupus 3. Mats Karlsson / SuperFive Locost 4. Kjell Andersson, Om jag är klar 5. Bengt Johansson 6. Daniel Thomsen 7. Tommy Kopp 8.Leif Larson. Om jag kommer hem i tid 😘 vet veckan innan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted April 12 Author Share Posted April 12 Får ta bort mig själv, blir inte klar med min bil. 1. Lupus 2. Mats Karlsson / SuperFive Locost 3. Kjell Andersson, Om jag är klar 4. Bengt Johansson 5. Daniel Thomsen 6. Tommy Kopp 7. Leif Larson. Om jag kommer hem i tid 😘 vet veckan innan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted April 12 Share Posted April 12 2 timmar sedan, Jari sade: Får ta bort mig själv, blir inte klar med min bil. 1. Lupus 2. Mats Karlsson / SuperFive Locost 3. Kjell Andersson, Om jag är klar 4. Bengt Johansson 5. Daniel Thomsen 6. Tommy Kopp 7. Leif Larson. Om jag kommer hem i tid 😘 vet veckan innan Du har ju hela helgen på dig😎 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 12 Share Posted April 12 En pallbocks monter ! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted April 12 Author Share Posted April 12 6 timmar sedan, Mildseven sade: Du har ju hela helgen på dig😎 Mina helger ett tag framöver kommer att gå åt till att måla garage och hus... 😒 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 12 Share Posted April 12 3 timmar sedan, Jari sade: Mina helger ett tag framöver kommer att gå åt till att måla garage och hus... 😒 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 12 Share Posted April 12 Äha undanflykter , rotavdrag är ju en annat ord för att betala någon annan för att göra jobb som hindrar dig från att färdigställa viktiga värdsliga uppgifter så som rejs bil ( rakt av från svenska akademins ordbok ) 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted April 30 Share Posted April 30 Drar mig ur, är upptagen på annat håll. /bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted April 30 Author Share Posted April 30 Ni andra som står på listan, vill ni vara med? Jag har inte anmält definitivt deltagande ännu, men nu är det läge att göra det. 1. Lupus 2. Mats Karlsson / SuperFive Locost 3. Kjell Andersson, Om jag är klar 4. Daniel Thomsen 5. Tommy Kopp 6. Leif Larson. Om jag kommer hem i tid 😘 vet veckan innan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted April 30 Share Posted April 30 Jo jag tänkte åka dit förutsatt att vädret är ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 30 Share Posted April 30 (edited) det är ju helt klart väder beroende , men skulle det inte spö regna dyker jag upp Fordon är oklart just nu 😉 Edited April 30 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 13 Author Share Posted May 13 Eftersom det inte verkar bli så många från klubben som kommer att vara med under helgen, så är det kanske bättre att var och en köper egna biljetter. Jag har flagga och banderoll hemma ifall någon vill ta med det (bor ca 3km ifrån Saabområdet). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted May 28 Share Posted May 28 Hejsan, Kan inte ställa ut men hoppas att komma förbi med bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts