Magnus. Viktorsson Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 Hej Välkommen till GT40 träff med gofika hela dagen. Kom till Industrigatan 28D i Borås runt 11 och framåt för att träffa trevliga människor och bilar. Hoppas på bra väder och många byggen. Ha det fint så ses vi Magnus Viktorsson 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 23, 2021 Share Posted September 23, 2021 Magnus verkar ha bra kontakter .......🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted September 23, 2021 Share Posted September 23, 2021 Kommer tyvärr inte kunna närvara i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 23, 2021 Share Posted September 23, 2021 Då kör du upp @heralueeller? 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 24, 2021 Share Posted September 24, 2021 14 timmar sedan, Jocke4U sade: Då kör du upp @heralueeller? 😉 på något vis... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted September 24, 2021 Share Posted September 24, 2021 Jag kommer nog förbi och kollar på förhoppningsvis många häftiga bilar! Kommer i ett lite mindre amatörbyggt fordon, vill ju köra lite mer innan säsongen är över. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Engström Posted September 24, 2021 Share Posted September 24, 2021 (edited) Fantastisk träff och många trevliga prickar! Och tack för erbjudandet om en åktur, men jag fegade ur, är så förbannat åkrädd 😂 Edited September 25, 2021 by Andreas Engström Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted September 25, 2021 Share Posted September 25, 2021 Hoppas det delas med lite bilder som vi alla kan njuta av 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted September 26, 2021 Author Share Posted September 26, 2021 Hej Tack alla som gör träffen så himla trevlig. Här kommer lite bilder- 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted September 26, 2021 Author Share Posted September 26, 2021 Glasfiber spackel och vax sponsrade Hagmans med till alla som kämpar med GT40 Byggen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted September 26, 2021 Author Share Posted September 26, 2021 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted September 26, 2021 Share Posted September 26, 2021 Här kommer lite bilder. Tack Magnus för en trevlig tillställning! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 26, 2021 Share Posted September 26, 2021 Stort tack @Magnus. Viktorssonför en toppenträff! Jag hade fullt upp att prata med en massa petrolheads så det blev inga bilder …. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted September 26, 2021 Share Posted September 26, 2021 (edited) Lite samma här... Inga bilder men mycket trevlig tjôt och kul att träffa lite folk från forumet "på riktigt". Stort tack Magnus för en grymt trevlig träff! Edited September 26, 2021 by fege 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 27, 2021 Share Posted September 27, 2021 Som alltid så är @Magnus. Viktorsson träffar sjukt bra och trevliga. Fikat är bättre än de flesta caféer och med det en massa sköna människor och bilar. Tror även Viktorsson har nåt avtal med vädergudarna för Borås är ju känd för att vara en regnig stad men vill minnas att ALLA år har det varit bra väder. Hälsa även "pappa Viktorsson" som sprang med kaffekannorna. Stort tack Magnus! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted September 28, 2021 Share Posted September 28, 2021 Kan bara instämma, stort tack för ett i vanlig ordning fantastiskt trevligt besök med ett gäng trevliga likasinnade. Jag hade kameran hängande över axeln hela tiden, kom mig inte för att fota för det var så mycket annat kul att göra 🙂 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arto Posted September 28, 2021 Share Posted September 28, 2021 (edited) 6 timmar sedan, Axly sade: Kan bara instämma, stort tack för ett i vanlig ordning fantastiskt trevligt besök med ett gäng trevliga likasinnade. Jag hade kameran hängande över axeln hela tiden, kom mig inte för att fota för det var så mycket annat kul att göra 🙂 Ungefär samma här men kameran låg i brukspulkan lyckades knäppa en bild med mobilen när allt lagt sig en aning. Tack Magnus för en fantastisk helg med massor av trevliga människor, tror jag hade ett smajl på läpparna hela vägen hem. Edit: Och vädret.... vilken tajming! Edited September 28, 2021 by Arto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts