Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kan bara hålla med, riktigt fet!

(Finns dock en risk att man bränner känsliga delar när man kliver ur den:-))

Posted

Wow, detta ser ut som en utmaning för Kilkenny. :)

Posted

Wow, detta ser ut som en utmaning för Kilkenny. smile.gif

Eller....... kanske jag ska senarelägga besiktningen ett år till?

(nä,, jag ska anmäla mig till Kinnekulle 2014)

Posted

Sedär, det där är ju inte alls olikt mina planer! (även om jag har en aningens mer traditionell look i sikte)

Posted

Verkligen häftig, nu väcktes habegäret igen.

Hehe... Inga problem Stefan, Bara ge fräsen vad den tål.. -Mer fart och högre matning, så ser vi andra tunnplåtsmisshandlare på under nästa vinter. :)

Posted

När man jämför Indyn med orginalet verkar den vara lite väl låg. Undrar hur stor motor det får rum under den huven ? Och hur hur långt över störtbågen en normallång förares huvud sticker upp. Men jäkligt snygg är den.

post-2279-0-07752400-1397772967_thumb.jpg

Posted

Det är ju en designskiss. När dessa möter verkligheten brukar man i slutändan inte se att den ena är den andra lik :)

Posted

Aluseven är ju helt otroligt perfekt .:notworthy:/> :notworthy:/> klart ,det blir ju en hel del att putsa :prop:/>

Jörgen B

Posted

Storleksmässigt är det inte i närheten att gå, har skissat i några år på en liknande ide och landar på markant större varianter för att kunna få till en bra rundad form. Men attans vad snyggt det var!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...