heralue Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Fantastiskt läcker ! http://silodrome.com/caterham-seven-custom-car/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Kan bara hålla med, riktigt fet! (Finns dock en risk att man bränner känsliga delar när man kliver ur den:-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Ja verkligen i min smak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbirdseven Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Riktigt snygg! skulle nog gå att passa in över ett sevenchassie :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Riktigt nice! :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Wow, detta ser ut som en utmaning för Kilkenny. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 :thumbsup: :thumbsup: Riktigt läckra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Wow, detta ser ut som en utmaning för Kilkenny. Eller....... kanske jag ska senarelägga besiktningen ett år till? (nä,, jag ska anmäla mig till Kinnekulle 2014) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Sedär, det där är ju inte alls olikt mina planer! (även om jag har en aningens mer traditionell look i sikte) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HovstaSX360 Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Verkligen häftig, nu väcktes habegäret igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Verkligen häftig, nu väcktes habegäret igen. Hehe... Inga problem Stefan, Bara ge fräsen vad den tål.. -Mer fart och högre matning, så ser vi andra tunnplåtsmisshandlare på under nästa vinter. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Fler bilder: http://www.seriouswheels.com/cars/2013/top-2013-Indy-Roadster-Concept-by-Zolland-Design-and-Loors-of-Sweden.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 (edited) Originalet med lite modifiering är väl ändå inte helt fel........ http://www.caradisiac.com/photos-article/Lotus-Super-7-Cosworth-BDP-la-perfection-sur-quatre-roues-23842.htm Edited April 17, 2014 by Christer J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HovstaSX360 Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 När man jämför Indyn med orginalet verkar den vara lite väl låg. Undrar hur stor motor det får rum under den huven ? Och hur hur långt över störtbågen en normallång förares huvud sticker upp. Men jäkligt snygg är den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Det är ju en designskiss. När dessa möter verkligheten brukar man i slutändan inte se att den ena är den andra lik :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Aluseven är ju helt otroligt perfekt .:notworthy:/> :notworthy:/> klart ,det blir ju en hel del att putsa :prop:/> Jörgen B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Storleksmässigt är det inte i närheten att gå, har skissat i några år på en liknande ide och landar på markant större varianter för att kunna få till en bra rundad form. Men attans vad snyggt det var! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts