rolle 53 Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 (edited) Edited April 8, 2013 by rolle 53 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Hej hopp! Inte ett ljud och hux flux 14 fina bilder. Du kommer säkert få lite glåpord för turboinstallationen, men jag gillar det, rått :) Bra jobbat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Så jävla rå! Stort plus i kanten för turboinstallationen :wub: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Grymt! Hur funkar det med ljudnivå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Grymt bygge :thumbup: BEC med överladd gillar jag :D men skala gärna ner bilderna, på min dator ser jag bara ca 1/6 del av bilden på skärmen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 (edited) Japp, helrätt med MNR och stressfläkt! :thumbsup:/> Ang installationen så är det tight med plats vid avgasportarna på MNR chassiet så det är inte så mycket att välja på... :)/> Edited April 9, 2013 by fege Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Superläcker!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Ser ut att vara elak.. vad är det för motor? :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoXa Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Ser riktigt rå ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolle 53 Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Grymt! Hur funkar det med ljudnivå? Det fungerar ganska bra turbon dödar mycke ljud,sen har man hjälm för det mesta,man kan ta till öronproppar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolle 53 Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Ser ut att vara elak.. vad är det för motor? :thumbsup:/> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolle 53 Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Det är en 06 r1 motor,med elektronik så jag kan både växla upp o ner utan koppling mvh Roland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Det är en 06 r1 motor,med elektronik så jag kan både växla upp o ner utan koppling mvh Roland Flatshiftern är riktigt bra! (för det är väl en sådan om jag inte ser helt fel?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus 2074 Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Cool! :thumbsup: Vad har du för stressfläkt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolle 53 Posted April 12, 2013 Author Share Posted April 12, 2013 Cool! :thumbsup:/> Vad har du för stressfläkt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolle 53 Posted April 12, 2013 Author Share Posted April 12, 2013 Det är en kullagrad garret som räcker till ca 340hk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Helrå Man borde ha tre bilar. En Glassätarbil, en rå räserbil, och en till likadan i reserv! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolle 53 Posted April 12, 2013 Author Share Posted April 12, 2013 Grymt bygge :thumbup:/> BEC med överladd gillar jag :D/> men skala gärna ner bilderna, på min dator ser jag bara ca 1/6 del av bilden på skärmen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolle 53 Posted April 12, 2013 Author Share Posted April 12, 2013 Grymt bygge :thumbup:/> BEC med överladd gillar jag :D/> men skala gärna ner bilderna, på min dator ser jag bara ca 1/6 del av bilden på skärmen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus 2074 Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Det är en kullagrad garret som räcker till ca 340hk. GT2860RS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 rolle 53: Du får MVG i bygge och ett speciellt plus i kanten med utanpåliggande turbo. Såklart skall en turbo monteras utanför karossen, varför har jag inte tänkt på det förut? Tack!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Utanför karossen med turbon är bra. man slipper massa värme inne i motorrummet. ps. Det luftfiltret är lite litet kanske för jag hade ett sånt till min sugis 200hkr och mätte undertryck med det och köpte större. Ja det var inte mycket undertryck men dock ett undertryck så ska du gå över 200 hkr så är det nog inte det bästa så att säga. Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts