Fredrik Svedjefält
Forumdeltagare-
Posts
132 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
12
Fredrik Svedjefält last won the day on June 3 2020
Fredrik Svedjefält had the most liked content!
Reputation
92 ExcellentProfile Information
-
Kön
Kille
Profile Fields
-
Namn
Fredrik Svedjefält
-
Ort
Åtvidaberg
-
Locost-status
Bygger locost
Recent Profile Visitors
1,606 profile views
-
Söndag 14/6 kommer jag att ta med min Velox VII till Linköpings motorstadion Sviestad sportvagns dagen för lite utställning och några varv på banan, är det någon intresserad av bilen är det ett bra tillfälle att se bilen!
-
Nu är Velox VII till salu! Det har varit ett sant nöje med denna bilen, men nu tänkte jag att den skulle få njutas av någon annan framöver.
-
Fredrik Svedjefält started following Velox VII är till salu
-
Velox 7:an är till salu om det är någon sugen på en fin och välbyggd Seven. Byggsats från Wesfield med FW kaross och V8 huv, chassi beställt från Westfield med infästningar för FIA bur och plant golv vilket passar för banåka. Det mesta finns i denna byggtråd om bilen https://forum.locostsweden.se/topic/14572-velox-vii/ 322 mil har den gått sen den togs i trafik, Reg med T12BF Är det någon intresserad eller har frågor skicka PM eller svara nedan. Pris: 240 000:- Fredrik Svedjefält
-
Nu va det ett tag sedan jag la ut något på tråden! Vill passa på att tacka alla som arrangerar detta roliga tillfälle på Kinnekulle ring med god mat och rolig bilkörning. lägger ut en film från första passet innan kameran strulade. Ber om ursäkt för mikrofonen som måste bytas till något bättre.
-
1. Bengt Johansson 2. Torbjörn Paulson 3. Vedde 4. 5. Andreas Svensson 6. Mats Norenborg
-
Jag hinner tyvärr inte komma med på rundturen!😒 1. Bengt Johansson 2. Torbjörn Paulson 3. Vedde 4.Fredrik Svedjefält 5. Andreas Svensson 6. Mats Norenborg
-
Kändes bra va? Är den inte T12BF godkänd🤔
-
Roligt, Har väntat på denna! 1. Bengt Johansson 2. Torbjörn Paulson 3. Vedde 4.Fredrik Svedjefält
-
Hej jag har 4st orginal helt nya till en westfield. Jag har en annons under delar säljes,vet inte hur jag får med den här,men där står iaf lite mått!
-
Behöver du komplett med ram? Om det bara är glaset du vill ha kan du komma förbi i Åtvidaberg så kan jag skära till en ny åt dig.
-
Aluminiumvinkel popnitad i chassit med en m5 bult med låsmutter, locost vet du!
-
Ska inte Vedde ha dom kan jag köpa dom!
-
Kanske vet en mnr som är till salu med mc motor och en del fina grejor på.
-
Fick också brev från Elsa, smickrande men hon får nog söka på annat håll.🙂
