pierre
Forumdeltagare-
Posts
63 -
Joined
-
Last visited
Reputation
11 GoodProfile Information
-
Kön
Kille
Profile Fields
-
Namn
Pierre Dahlberg
-
Ort
borgholm
-
Locost-status
Bygger locost
Recent Profile Visitors
1,473 profile views
-
Universal blinkersspak från carbuildersolutions
pierre replied to Mats Karlsson's topic in Delar säljes
Jag är intresserad , pm -
Är intresserad av rattstång med leder om du har den kvar !
-
Precis det jag var ute efter , får speka vidare med det i morgon.
-
Håller nu på med min el till sjuan men kommit till ett dilemma att bygga ihop motorns elsystem vilken är en 9000 b204 till elsystemet från en 900ng även den b204 dvs den avlånga kopplingsplinten ska ihop med den 33 poliga kopplingen i 900 systemet. Jag antar någon gjort detta moment innan och har lite hum om vad som ska ihop då jag inte har för mig man kan gå på färger. // PIerre
-
ok precis vad jag antog, experten i fråga sade att man inte fick ha gummit där så då kör jag vidare på mitt koncept då jag har deformation på stången samt en infästning som kommer knäckas om man skulle få ratten i bröstkorgen. Tack för svaret
-
Hej , jag har ett litet dilemma och det är att saab 900 rattsång har ett gummi som en hardyskiva innan leden som även den är ledad, är den godkänd eller är det ny rattstång som gäller då en "expert " sade den inte kommer godkännas MVh Pierre som kanske får bilen klar innan MP förbjuder nyregistrering av bilar med fossilt bränsle :S
-
Kalas, givetvis kan man lätt flytta i bulthålen då skenorna är gjorda så, tack för svaret !
-
En fråga! är det ok att ha fasta stolar i en sjua vilka kan justeras med att skruva loss dem och flytta i befintliga skruvhål i infästningen eller måste man ha justerbar skena , var någon i min närhet som mumlade om justerbart på förarsidan men jag hittar inget i bestämmelserna om det . Mvh Pierre
-
De jag sett ligger på det dubbla på skroten , sett en på FB https://www.facebook.com/marketplace/item/558746801463508/?ref=saved&referral_code=null letade själv innan men tog från min gamla 900 -96 därav jag har denna sparad
-
är samma box, går ju att mappa om T5 enkelt via tsuite då du kan lägga in vilken snurra du har osv samt att t5 har enkel knapptryckning på trimmning" funkar hyfsat om man är novis" kollade lite på skrot och t5 boxarna är dyra nu men sett några på FB till bra pris kolla bara så det inte blir Boschbox utan du får trionic 5
-
Har du några mått på bredd och längd ? kan vara klart intressant för mitt bygge Mvh Pierre
-
kollar om någon har ett pedalställ liggandes innan jag beställer nytt. // PIerre
-
Fixade 140 nav och även en uppsättning spindlar så nu är det problemet löst
-
Jag undrar hur ni som nyttjat 140 spindlar med 240 nav löst detta , distans eller andra lager eller rent av andra nav för att få rätt avstånd och hållbarhet. // Pierre
