Jump to content

Recommended Posts

Posted

Detta är ju smått pinsamt att berätta!!! Man skall verifiera alla sina funktioner i bilen. Det har aldrig fallit mig in att fläkten skulle kunna vara "boven i dramat" när motortemperaturen blivit hög. Ja, "boven i dramat" är väl den som montera fläkten. Den snurrade åt fel håll. Jag hade vänt polariteten fel! Efter att ha Vänt polariteten så lade sig motortemperaturen stabilt på 88-89 grader. Så nu verkar bilen vara körbar. Så till punkterna ovan borde jag lagt kontrollera fläkten först. Tur att man upptäckte fadäsen innan man började riva något annat.

m :D h

Janne

  • Replies 403
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Bra att du vågar dela med dig av en sådan liten fadäs, hjälper alltid någon :thumbsup:

Känner till en här på forumet som inte fick igång sin bil p.g.a. ett skyddslock i insuget som skulle skydda mot skräp innan luftfiltret kom på plats :) (låter honom vara anonym)

Posted

Ibland gör man tokiga saker men det är ju ok om man löser det. :notworthy:

Posted

Brukar bjuda lite på mig själv! Alltid hjälper det någon alternativt någon som kan bli lite road.

m :D h

Janne

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...