Göran Nilsson Posted September 4 Posted September 4 Om jag vill sälja min bil var ska man annonsera någonstans, ja förutom här på forumet, Blocket.se och ….???? Quote
heralue Posted September 5 Posted September 5 Prata med https://bilwebauctions.se/ Men jag tycker inte du skall sälja ..... Quote
Göran Nilsson Posted September 5 Author Posted September 5 Jag är väldigt ambivalent hur jag ska göra när jag snart har två sportbilar, sälja eller behålla Vstorm. Just nu lutar det mot försäljning. Quote
sorin Posted September 5 Posted September 5 Tycker du ska behålla Vstorm tills den andra är klar och du har kört den . Kanske Vstorm kommer att passa dig bättre ändå . // Sorin 1 Quote
Christer J Posted September 5 Posted September 5 56 minuter sedan, Göran Nilsson sade: Jag är väldigt ambivalent hur jag ska göra när jag snart har två sportbilar, sälja eller behålla Vstorm. Just nu lutar det mot försäljning. Jag har samma problem, men med två 7or 😄😄 Quote
Recommended Posts