vedde Posted July 26 Share Posted July 26 Hej Vi har tidigare samåkt några stycken ner mot Kinnekulle och fikat och ätit tillsammans på vägen. Både trailrar och dem som kör sina sjuor ner till Kullen. Enklast har varit att sammanstråla vid Dinners i Enköping för oss som kommer österifrån och sedan kan vi göra stopp i Västerås/Köping/Arboga/Örebro eller hela E20 ner om någon vill haka på längs vägen. Vi tänker att vi vill vara nere i god tid till rundkörningen innan grillen så en tidig start är att föredra utan att behöva stressa - 08:00 på Dinners i Enköping för avresa mot Kinnekulle. Skriv gärna här i tråden om ni ämnar åka med så vi kan ha kontakt innan om så behövs, tror jag har de flestas mobilnummer redan 😁. Kul om vi blir några stycken! /Vedde 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted July 26 Share Posted July 26 Jag kan ansluta efter Arboga som förra året. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted July 26 Share Posted July 26 Ansluter närmast i Örebro, men kan lika gärna köra till Arboga. Trailar naturligtvis inte. 😄😄 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas m Posted July 26 Share Posted July 26 Jag ansluter i Uppsala eller Enköping. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted July 28 Share Posted July 28 Har du sökt dispans på länstyrelsen för kolongkörning? vet ej om man törs åka med i sådan kolong annars så syns vi där nere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 28 Share Posted July 28 4 minuter sedan, Mildseven sade: Har du sökt dispans på länstyrelsen för kolongkörning? vet ej om man törs åka med i sådan kolong annars så syns vi där nere Haha.....jag tycker du ska åka själv men jag hade utan tvekan hängt på 😉 Hur många MC kör i inte så..... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 30 Author Share Posted July 30 On 2024-07-28 at 21:03, Mildseven sade: Har du sökt dispans på länstyrelsen för kolongkörning? vet ej om man törs åka med i sådan kolong annars så syns vi där nere Jag har tillstånd för kolong men kanske bäst att du håller dig till din egen kokong och möter oss där nere. 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 30 Author Share Posted July 30 För tillfället ser det ut såhär med tid och plats för körning till Kinnekulle. 07:20 - Mc Donalds Uppsala Gränbystaden(Vedde + Tomas) 08:00 - Dinners Enköping(+ Andreas?+Torbjörn?+Dagge?) 09:00 - Dinners Arboga (+ Alex & Christer) 10:00 - Burger King Laxå(rast) 12:30 -13:00 Kinnekulle Alla tider är cirka och vi kan ha sms kontakt om vi blir sena. Det kan dyka upp oväntade påhejare som inte skall med ner vid träffpunkterna😉 /Vedde 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 30 Share Posted July 30 (edited) 🤔Rundturen på Kinnekulle, räknas det som kolonn?! 😉 Antar att ditt tillstånd gäller där också @vedde 😄 Man kan ju också ha dessa guiding ⭐ https://svkg.se/touring/regler-korning-i-kolonn/ i huvudet Edited July 30 by Jocke4U 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted July 30 Share Posted July 30 Hej Ledsen för sen anmälan, Jag och Dagge möter upp i Enköping /T 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seven V8 Posted July 30 Share Posted July 30 Möts på Diners Enköping 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 1 Author Share Posted August 1 On 2024-07-26 at 20:37, Tomas m sade: Jag ansluter i Uppsala eller Enköping. @Tomas m Uppsala eller Enköping? bara så jag inte står och väntar i Uppsala när du åkt vidare till Enköping. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas m Posted August 1 Share Posted August 1 Jag ansluter i Uppsala. kommer dit till 7.15 Mvh Tomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts