Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej

Jag var pĂ„ motormĂ€ssan i Malmö idag, dĂ„ sĂ„g jag denna instrumentpanelen men kunde inte fĂ„ tag i Ă€garen.  Är det nĂ„gon som vet vad det Ă€r för fabrikat ?

7C210669-5B7D-482B-B526-E8ACDEAA1908.jpeg

Posted

Det var inte gratis! 😳

Kan passa pÄ att frÄga om nÄgon vet var man köper instrument i porschestil, typ 90-tal? Svart, vita siffror och röd nÄl. Auto-meter har nÄgon, men siffrorna Àr klumpigt satta. Eller nÄgon tillverkare dÀr man kan göra egna tavlor till?

Posted (edited)
7 timmar sedan, sorin sade:

PÄ https://www.speedhut.com/gauges/ kan du designa lite hur du vill . Köpte mina till 500Maxi projektet .

// Sorin 

De dĂ€r Ă€r ”close enough” i sitt standardutförande. Är ni vana vid dessa priser? Tycker att det kĂ€nns dyrt men det kanske bara Ă€r jag som Ă€r snĂ„l...

Tack för bra tips!

Edited by Fjonkalicious
Posted

Tack för tipset, speedhut 2 combo gauge med alla givare verkar ju prisvÀrt.

Posted

Siktar pĂ„ att anvĂ€nda ett isĂ€rplockat 240-740 instrument  monterat i nĂ„n sorts plast rör med egen mĂ€tartavla, kostnad gratis 🙂

• Like 1
  • 10 months later...
Posted

Hm nu blev det inte riktigt som jag tÀnkt frÄn början, köpte mig ett GT-instrument till en Volvo 140 istÀllet ska komplettera med 2-3 mÀtare till frÄn biltema