Jump to content

Banåka auto24 ring Estland o imola june 13


Guest micke r1

Recommended Posts

Guest micke r1

Har ni hyrt banan O har tillräckligt med deltagare är de väl klart ? Dom flesta som åker på kullen träffen har väl åkt där flera gg o vet vad som gäller.

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Förstår att du inte vill ängna hela dagen o rodda med detta o hellre vill köra o ha skoj. Varför inta bara köra open Pit o dra ner på flaggvakter till ett minimum o låt alla deltagare hjälpas åt att de blir så säker körning som de kan bli ( ni har ju roddat mer än de är på tävlingar) bara en helikopter som saknas :-D

Link to comment
Share on other sites

Vet inte hur det går om det är någon än som vill arrangera,Calle och jag är inte inblandade i år så vi vet tyvärr inte :(

Ni kan vara lugna! Det kommer att bli ett arr även detta år. Mer info kommer senare.

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Jag blir alldeles matt.....Jag trodde jag mejlat klart till joakim westerman ang träffen på Imola. Men nu ställer frugan en massa frågor jag inte kan svara på.

Att vi ska där den 13 juni räcker för mig

Link to comment
Share on other sites

Jag blir alldeles matt.....Jag trodde jag mejlat klart till joakim westerman ang träffen på Imola. Men nu ställer frugan en massa frågor jag inte kan svara på.

Att vi ska där den 13 juni räcker för mig

hahahaha

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

i min värd kommer vi åka non stop ner till italien,vi får se hur de blir med de :image018: förutom att bränna runt lite i sjuan i maranello /imola / faenza där minardi fd/ toro rossi ligger o jag känner lite folk. så har jag lovat frugan ett stopp i venedig/ gardasjön/" hitler tysklans " koncentrations läger dachau utan för munchen samt nån dag i dresden (som vi har viljat o kolla på men aldrid blitt av)

Link to comment
Share on other sites

Du gillar väl snabba saker Micke? Det är mästerskapstävling i F2 och formula 500 i Barcis helgen innan imola,ligger efter vägen. Värt att se om jag var du. (Båtracing)

Edited by Christer J
Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Fått lite info från Joakim ;) angående imola träffen! som de värkar bor en del på banan i " paddocken o en del på hotell i imola.tyvär går att bo på banan bort för min del pga "familjen" om jag fattat rätt så kostar en heldag med seven Mania på imola 800 euro ( om vi köpt banan eller nåt vet jag inte) tar den snytingen på plats,för vem skulle backa ur när man åkt ner till Italien o banan är full med Sjuor?

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1
Ett haveri på Kinnekulle kan bli dyrare

Yes du har rätt :bowdown:

Nästan på kronan va kinekulle träffen kostade mig (avgifter o lite trasiga delar) pga incidenten på rakan ......

eller 2 st tävlingar i spvm med mycket mindre kör tid.

Tack christer nu känns de bra :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Nja ! Men de tar ett tag o jobba ihop jobba ihop närmare 8 tusen i bygg branschen. Man skulle satsat på asylindrustin i stället ;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Tror att de mesta är klart :banana:

Har T.O.M hamnat på listan på deltagare

Teilnehmer SMRC Imola

Stephan Brintzinger

Jos Gielen

Michel Günthart

Andreas Härdi

Ralf Hermann

Michael Kummer

Kurt Lemmenmeier

Marc Linder

Roland Meier

Michael Öhrström

Andreas Mösching

Philippe Ragon

Jack Ramsay

Mario Schaaf

Werner Schneider
Marc Weber

Joachim Westermann

Viele Grüße

Joachim

ska bli skoj o se om en svensk "bec-smeck" hänger med nån av dessa tyska seven,s på en stor bana eller om" vi" är hopplöst omseglade ?

Har lånat en gopro kamera av kompressor anders om allt lirar med kameran o wifi kanske de kommer en filmsnutt på söndagen eller nåt.

Link to comment
Share on other sites

Läste först Marc Weber med "k" och två "B" så jag tänkte att det där blir nog en stor tugga att bita i

Detta tillsammans med Youtubefilmerna på Joachim Westermanns 240+ km/h intill en Diablo så kanske du får känna dig som mig i kampen "Christer J VS MickerR1" :516:

Önskar Er alla i familjen en riktigt bra resa och ett oförglömligt minne.

Och även en bra födelsedag på anrik asfalt i Italien!! :toot:

Christer J

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Tack christer :racesmile:

Kanon :thumbsup: , då anordnar du träffen på kullen i sommar när det kan va så lätt :D ;) ,Jocke blir nog glad när du anmäler ditt intresse.

Vi kommer och kör :racesmile: .

Jörgen

Ser nu att jag missat ditt inlägg jörgen :image018: sorry !

Vi har arrat träffar i locost anda (banhyran * x antal per) finland sen 2006 mittsverige banan 3-4 gg samt gelleråsen o ni har inte dykt upp eller visat nåt intresse ?

Vad får dig att tro att jag skulle kliva in på erat arr (jag är ju inte äns medlem i klubben) ?

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Lycka till på körningen Micke. Det låter som om du kommer få riktigt skoj.

Visa nu att svenskarna kan och inte ger sig utan en rejäl fight

Edited by Morty
Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Har dom såna 240+km/Tim alles är man rökt som en böckling :'(

Men jag räknar med att bli en megabusa fyhrer... B-)

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Har kört på 1,46 på anderstorp imola är 900 m längre! Är runt 2 min rimligt? den som gissar närmast vinner stor parmesaner ost o en flaska lokalt vin.

Link to comment
Share on other sites

Du behöver du nog hälla lite av Aspensoppan i overallen och tända på om du ska klå 1.36

Det viktigaste är att du garanterat får skoj och att jag vinner 1 kilo permesanost och en flaska Barolo

1,57,45 är mitt bidrag

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

gillar ditt inlägg skarpt :-D slänga upp ditt nr eller smsa till 0707960528 ditt till mig... Kanske vinner du kan räkna med lite dryga mms från it

Link to comment
Share on other sites

Det skall bli väldigt spännande att följa din framfart Micke. Jag har en känsla av att du kommer drämma

till med tiden 1.58.029 :)

Du tränar väl i simulatorn

Edited by MickeJ
Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Dom allierade gjorde ett jobb well done sotet efter brand bomberna går nog aldrig bort

post-3782-0-84590600-1433693123_thumb.jpg

post-3782-0-46490200-1433958524_thumb.jpg

Frauenkirse

post-3782-0-56427800-1433958562_thumb.jpg

elbe

post-3782-0-55136700-1433958616_thumb.jpg

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Man får parkera sådär. Det är ju trots allt två bilar i en!

Härliga vyer, och skönt att resan går bra. Målet i sikte. Känner att jag skulle tagit tidigare semester och åkt ner.. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Dolomiterna där gardasjön börjar ja de är fint här o 25 grader o halv klart spöregn o 10 grader vid brenner passer

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Måste vara en härlig känsla att vara på plats. Skönt att nedfärd gått bra. Det är trots allt en rätt stöddig biltur.

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Ja de är lätt o säga ( bara 220 mil) dagens problem är att vi inte vet vart vi ska åka ! sol o bad vid adriatiska havet eller andra sidan o kolla lutande tornet eller stanna vid gardasjön?

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Uppladdning vid garda sjön .....hittade en egen brygga :banana:

post-3782-0-59835600-1433949798_thumb.jpg

post-3782-0-73972500-1433949831_thumb.jpg

La spetzia med allure of the seas i hamnen

post-3782-0-27623900-1433949918_thumb.jpg

O sol o bad i medhavet på hemlig ort (ingen av oss vet riktigt var vi är) mer än att de är 5 mil till lutande tornet

post-3782-0-89910100-1433950037_thumb.jpg

Racingen på lördag känns långt borta :racesmile:

Edit : dom jag ska åka med kör på mugello i morgon o de ligger inte så långt från pisa....får se om de går att sälja in på frugan (åka dit o kolla) iaf. :eclipsee_steering: :bowdown:

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Lastbilen är ingen autoban knullert o passas så där inne i städerna ! svårt med parkering för en vanlig fiat punto.

Man skulle ha med sig en moppe eller låtit bli o turistat en massa.

i dag blir de lutande tornet o mugello :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Fick inte åka in på mugello o kolla de satt nån il ducce där( dörr slusk) som fortfarande va sur att han inte fick bli polis...Inte kunde han nåt annat språk heller,en skit hög i mina ögon :-D

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

De va inne i hjälmen han satt iil ducce,med sin "cape o sitt svärd"

post-3782-0-07841600-1434115631_thumb.jpg

vi åkte o badade i stället

post-3782-0-99674700-1434115710_thumb.jpg

post-3782-0-69280700-1434115758_thumb.jpg

Pisa

post-3782-0-88053000-1434115810_thumb.jpg

va o rekade lite vid banan ! sprang på en seven åkare nere i Imola som tyvär hade kört sönder på mugello....

ska bli spännade o se hur morgon dagen fortlöper

Link to comment
Share on other sites

Jepp, det skall bli väldigt spännande att läsa rapporten från morgondagens körning, där bästa varvtid lär ligga kring 1.58.029...hehe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...