Jonas Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 (edited) 1 Par innre drivknutar till Scorpio (100mm) köpes. /Jonas (0703151772) Edited January 7, 2010 by Jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Hej Jonas. Har 2 st liggande, är det bråttom eller? Håller på att göra några medbringare och har dom som borrmall //Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted January 8, 2010 Author Share Posted January 8, 2010 Hej Nisse! Nej, det är väl inte super bråttom men det hade varit bra så snart som möjligt. Jag såg att dom har en Scorpio inne på returbilen i Helsingborg men jag vet inte om det är realistiskt att få loss drivknuten från axeln ute i fält utan en ordentlig arbetsbänk. Någon som vet hur dom sitter fast i axeln, är det med ett "clip" som ligger i ett spår? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 De sitter fast med en segersäkring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Frågan är vad som är bäst, xx xxx mil begegnat eller nya på **host** biltema för typ en 500:- stycket... :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted January 8, 2010 Author Share Posted January 8, 2010 Jo, jag såg det också så Biltema är ett stark alternativ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Du kan ju fortfarande köpa mina två CDX för ett bra pris 1200... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts