Jump to content

Pedalställ


Ferm

Recommended Posts

Vart hittar jag pedalställ till en rimlig peng?

Har försökt beställa LusoMotors pedalställ sen i April, nu svarar dom inte ens på mina mail. Har någon erfarenhet av denna firma?

Mvh Magnus

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jag köpte pedaler från "Gockis1" på Rejsa.nu. Han tillverkar hela pedalståll med hyfsad kvalitet. Pedalstället som det ser ut var för stort för min bil så jag handlade endast kopplings och bromspedal

se länk:

My link

//

JEK

Link to comment
Share on other sites

Du kanske är ute efter stående man hängande kan man hitta på nån skrotad bil. t.ex. Amazon och justera/kapa pedaler till den längd man vill ha. stående hade ju folkor och tidiga BMW så det är nog svårare. Hundkojans används också en hel del.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jag beställde därifrån förra veckan. Redan idag låg ett paket hemma och väntade på mig när jag kom hem. Väldigt snabb och bra mail service är det jag kan säga hittils. Paketet var kanske inte det bästa men innehållet desto bättre :) Bedalställ med vajer koppling och bromsvåg + en hydralisk handbroms. Båda med huvudcylindrar och burkar till oljan. Än så länge är jag nöjd. Bilder kommer i min byggtråd (Anders Erikssons bygge i Våra bilar)

/Anders

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har handlat många bra prylar från denna firma www.nfauto.co.uk, med bra servie och snabb lev inom en vecka. De har alltid haft allt jag beställt i lager.

Se deras online shop på nätet eller best deras katalog.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...