JrgenK Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Vad har ni för lagring på era pedalsräll? Plast bussningar eller bronsbussning eller kullager? / Jörgen K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Bronsbussningar på min MNR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Brons Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JrgenK Posted August 31, 2017 Author Share Posted August 31, 2017 Ok, då kör vi på brons...... och hoppas att det finns nått lämpligt på jobbet(locost!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Plastbussning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Kommer att ha mässingsplåt :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JrgenK Posted August 31, 2017 Author Share Posted August 31, 2017 Jag som hade bestämmt mig för brons...... hm plast väger ju mindre..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted September 1, 2017 Share Posted September 1, 2017 Väger mindre, smutsar inte ner svarven/fräsen lika mycket, enklare att få tag på och fungerar utmärkt. Att man sedan kan 3D printa biten hemma om man inte vill svarva/fräsa gör inte beslutet svårare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted September 1, 2017 Share Posted September 1, 2017 någon snygg bil på det 3d printade i pedal ställ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts