Christer J Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Ni som kör med 5-6 punktsbälte, tänk på att hålla de nedre remmarna spända så att inte "paketet" kommer i kläm vid ett kort stopp. Gäller även fallsele. Titta inte om ni snart ska äta. http://www.pbnveiligwerken.nl/images/loose_fitting_harness_copy1.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Usch! Det där är bilder jag kunnat vara utan... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Fy fasiken....:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 fy satan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steel Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Det gör ont att bara titta på det där, blää Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 ....det gör ont än....trots att det är >24h sedan jag såg bilderna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Ni som kör med bara 4-punktsbälte, tänk på att midjebältet ska stanna över höften annars kan tarmarna komma ut genom det bakre... Har ingen bild på det och är inte säker på att jag vill se en... Enlig Jan Phersson på Simpson Europe, är det att föredra det som visas på bilden i Christers inlägg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts