Hasse i Bua Posted June 5, 2015 Author Share Posted June 5, 2015 Rekommenderad bränslepump som klarar etanol? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Det finns Bosch och Walbro som är klassade för Etanol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse i Bua Posted June 7, 2015 Author Share Posted June 7, 2015 Tack för informationen, då ringer ja o frågar vilken dom rekommenderar o beställer en i morgon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 Jag har kört Biltemas pump på E85 i fem år nu utan några problem (hittills). Blandar i RedLines SI alcohol (40ml/20liter) för att smörja pump och spridare samt hålla rent insugsventiler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse i Bua Posted August 6, 2015 Author Share Posted August 6, 2015 O NU!!!! Äntligen har jag hittat problemet!!!!! Vilket jävla letande! Utan er på forumet hade jag givit upp! Det visade sej att det satt ett bränslefilter till, inne i tanken o inne i en burk som antagligen är från en Ford focus. Helt tätt. Nu går den som den ska!!! Tack alla som hjälp o ´puschat´ på!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Grattis! Vilken känsla det ska varit att hittat problemet! /T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts