Jörgen Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Då ses vi väl där Jörgen B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HovstaSX360 Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Jag tänker åka ner på morgonen och lasta av för att ta en tur runt omgivningarna där nere runt 12-13 om det är bra väder. http://www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4stra_G%C3%B6taland/Kinnekulle_Ring/langtidsvarsel.html Jag hade tänkt göra likadant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Med denna uppslutning vet jag inte om det ens märks om jag inte kommer till grillkvällen. En dubbelbokningssituation har uppstått och jag vet inte hur jag ska göra. Kanske borde jag ta alternativ tre och vara hemma och skruva på bilen inför nästa år... Jag ska försöka komma förbi och kolla på söndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Är det nån som vet vilka som har hyrt banan på Lördagen? I kalendern så står det "Marcus Fast". Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Är det nån som vet vilka som har hyrt banan på Lördagen? I kalendern så står det "Marcus Fast". Micke Är nog Marcus med vänner han brukar hyra en gång per år för sina event //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Jasså Marcus, då vet jag :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Med denna uppslutning vet jag inte om det ens märks om jag inte kommer till grillkvällen. En dubbelbokningssituation har uppstått och jag vet inte hur jag ska göra. Kanske borde jag ta alternativ tre och vara hemma och skruva på bilen inför nästa år... Jag ska försöka komma förbi och kolla på söndag. Klart du ska komma ner fredrik till maten,vill ju prata med dig ibland så försök komma Jörgen B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 31, 2014 Author Share Posted July 31, 2014 Oj, undrar om det är samma Marcus Fast som jag jobbade ihop med för några år sedan? Spännande! :) Hur går det med lastandet då? Jag har börjat skriva mina vanliga krysslistor så att jag inte glömmer något. Här finns en bra kontroll-lista över "bra och ha"-grejor för trackdays: http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=7414 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 1. Pac 2. Carl-Erik Almskoug "cealm" 3. Fredrik Pousard "fege" 4. Joacim Järkeborn "Jocke4u" + 1 st 5. Jörgen Bock 6. Leif Carlsson "fleffas" 7. Göran Karlsson "gka" 8. Jari Kinnunen 9. Anders Öhman "r_Anders" 10 Tobias Berndtson 11. Fredrik Jönsson 12. Christer Johansson, "Christer J" + 1 st 13. Björn Nilsson "Nallemannen" + 1 st (Kanske) 14. Stefan Larsson "HovstaSX360" + 1 st 15. Micke Lvov - "heralue" 16. Andreas Rauherz "seven V8" + 1 st 17. Micael Åman "Micael" 18. Svante Sörmark - "svinto" 19. Jarno Taponen - "PC95" 20. Per Lindberg - "Mildseven" 21. Per Öberg 22. Jonny Tomsen 23. Tommy Falck - Lotus Super Seven -63 24. Gerhard Petersson + 1 st 25. Björn Emanuelsson + 1 st kanske 26. Kristoffer "Krolleg" Gustafsson + 1 st sällskap 27. Mattias Lindvall "SH NERO" + 1 st 28. Mikael Brax 29. Thomas Lundgren + 1 st 30. vedde 31. Ola Jalnefur "Jalle" 32. Peter Lilja 33. Anders Ahlzen "kompressoranders" 34. Per-Åke hjelm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcw Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Kommer (förmodligen) till grillkvällen Håkan och Christian Wennerberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 1. Pac Avbokar. 2. Carl-Erik Almskoug "cealm" 3. Fredrik Pousard "fege" 4. Joacim Järkeborn "Jocke4u" + 1 st 5. Jörgen Bock 6. Leif Carlsson "fleffas" 7. Göran Karlsson "gka" 8. Jari Kinnunen 9. Anders Öhman "r_Anders" 10 Tobias Berndtson 11. Fredrik Jönsson 12. Christer Johansson, "Christer J" + 1 st 13. Björn Nilsson "Nallemannen" + 1 st (Kanske) 14. Stefan Larsson "HovstaSX360" + 1 st 15. Micke Lvov - "heralue" 16. Andreas Rauherz "seven V8" + 1 st 17. Micael Åman "Micael" 18. Svante Sörmark - "svinto" 19. Jarno Taponen - "PC95" 20. Per Lindberg - "Mildseven" 21. Per Öberg 22. Jonny Tomsen 23. Tommy Falck - Lotus Super Seven -63 24. Gerhard Petersson + 1 st 25. Björn Emanuelsson + 1 st kanske 26. Kristoffer "Krolleg" Gustafsson + 1 st sällskap 27. Mattias Lindvall "SH NERO" + 1 st 28. Mikael Brax 29. Thomas Lundgren + 1 st 30. vedde 31. Ola Jalnefur "Jalle" 32. Peter Lilja 33. Anders Ahlzen "kompressoranders" 34. Per-Åke hjelm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisadell Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 1. Pac Avbokar. 2. Carl-Erik Almskoug "cealm"[/ Tja,, man kanske ska åka ner på lite grill kväll o några pils,,, me lite loppis,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nisse Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Jag kommer också till grillningen, /Nisse... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 2, 2014 Author Share Posted August 2, 2014 Välkomna! :) 1. Per Adelsson - Pac 2. Carl-Erik Almskoug "cealm" 3. Fredrik Pousard "fege" 4+5. Joacim Järkeborn "Jocke4u" + 1 st 6. Jörgen Bock 7. Leif Carlsson "fleffas" 8. Göran Karlsson "gka" 9. Jari Kinnunen 10. Anders Öhman "r_Anders" 11 Tobias Berndtson 12. Fredrik Jönsson 13+14. Christer Johansson, "Christer J" + 1 st 15+16. Björn Nilsson "Nallemannen" + 1 st (Kanske) 17+18. Stefan Larsson "HovstaSX360" + 1 st 19. Micke Lvov - "heralue" 20+21. Andreas Rauherz "seven V8" + 1 st 22. Micael Åman "Micael" 23. Svante Sörmark - "svinto" 24. Jarno Taponen - "PC95" 25. Per Lindberg - "Mildseven" 26. Per Öberg 27. Jonny Tomsen 28. Tommy Falck - Lotus Super Seven -63 29. Gerhard Petersson + 1 st 30. Björn Emanuelsson + 1 st kanske 31+32. Kristoffer "Krolleg" Gustafsson + 1 st sällskap 33+34. Mattias Lindvall "SH NERO" + 1 st 35. Mikael Brax 36+37. Thomas Lundgren + 1 st 38. vedde 39. Ola Jalnefur "Jalle" 40. Peter Lilja 41. Anders Ahlzen "kompressoranders" 42. Per-Åke hjelm 44. Christer Adell 45. Nisse Steen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 Snart dags att åka mot grillningen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 3, 2014 Author Share Posted August 3, 2014 Tack allihop för en ruskigt trevlig kväll! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Tack själva för en perfekt tillställning och god mat! Det här tycker jag kan bli ett stående inslag under våra bankörningar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Maten var hur bra som helst ,som vanligt får man väl säga för Per ,Jocke o Michael. Jörgen B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallemannen Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Mycket bra ordnat och gooood mat! Ser fram emot nästa år! :) // Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Tack alla som deltog och kan hålla med om att maten var mycket bra och dessutom rejält tilltaget; egentligen alldeles för mycket mat då Micke's kyl "kollapsade" när vi försökte rädda det kvarlämnade köttet. Så trots att alla verkade äta ordentligt så blev det ändå mycket över. En annan note-to-self är att hanteringen av de personer som skulle betala 220 kr för grillningen (dvs de som inte är betalande medlemmar och över 15 år) så det kommer nog ändras till efterföljande arrangemang. Så de som hade medföljande personer som åt och skulle betala 220 kr så låt samvetet styra och betala in detta belopp till klubbens plusgiro 367442-1 och märk betalningen med typ "Grill 1st "forum-alias". Det kommer ju oss alla till fördel i kommande arrangemang ;) (jag skall strax betala för min tjej som åt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Grym glöd i grillen i år, bra jobbat gubbar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Ja, tack grabbar för ett kanonarrangemang! Extra trevligt med våra "hemliga" gäster som dök upp och utbildade/tjôtade! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Föreläsningen och hjälpen vid sidan av banan var helt fantastisk tyckte jag Snygt jobbat Per. Hoppas på något liknande nästa gång :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: Lev väl Michael Wänström Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 7, 2014 Author Share Posted August 7, 2014 Tommy hälsar till alla som var där att han hade roligt och trivdes i vårt sällskap. Tyvärr så regnade ju en stor del av hans medåkning bort men han verkar pigg på att delta fler gånger. Så det kan nog bli fler träffar där han dyker upp. :) Jonny hälsar och tackar också. Han vill väldigt gärna ha mer feedback på sin föreläsning, den som har något att ge pm'ar "JTZ" här på forat eller skickar det via mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts