Jump to content

Passar dessa bussningar?


mhafdell

Recommended Posts

Tänkte köpa "Haynes Roadster full wishbone set 22 bush tubes locost 7 33.7mm x 35mm 28.5mm" och har funderat på bussningarna nedan, men passar dessa i rören eller är skillnaden för stor? Rören har 28,5 innerdiameter.... eller ska man köpa rören på meter och kapa till själv?

post-39374-0-86668400-1392237914_thumb.jpg

Med andra ord, hur mycket större kan bussningen vara än där den ska pressas i? mvh

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kan man hitta PU bussningar i dim som ovan, eller söka efter dimension någonstans, och få dom levererade hem den här veckan? Får leta på en annan lösning senare, men jag behöver nya igen. Mina bussningar mosas i bakaxeln.

Edited by Christer J
Link to comment
Share on other sites

KG trimnig har massa bussningar i lager och får de dimensioner eller ritning så brukar det lösa sig. och man har grejorna dagen efter. jag har nämligen köpt ett par ggr där. dom är kanon att handla av

www.kgtrimning.com Superpro

Edited by Thomas
Link to comment
Share on other sites

Ring o ev meiila över ritning så fixar dom det nog. jag har köpt andra bussningar av dem via mått och de har alltid kunnat hjälpa mig. Så det är dom jag kollar med i första hand

Link to comment
Share on other sites

Kan man hitta PU bussningar i dim som ovan, eller söka efter dimension någonstans, och få dom levererade hem den här veckan? Får leta på en annan lösning senare, men jag behöver nya igen. Mina bussningar mosas i bakaxeln.

Kan du inte få några svarvade i Delrin med rf-innerhylsa? Det borde gå fort för en mek-verkstad om du har måtten tillgängliga.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...