Jump to content

Intressekoll - bilfotografering a la biltidning


ezroller

Recommended Posts

Om intresse finns kan jag ta "bilporträtt", gärna inkl ägare/förare. Det blir studiobilder tagna med blixtlampor utomhus a' la biltidning. KOmmer jobba med assistent och all tänkbar utrustning för 100%:igt resultat. Givetvis är detta väderberoende.

Kostnad:

Inkl. 50 x 70 cm förstoring (silverprint, dvs. traditionellt fotopapper) 490:- inkl. moms

Inkl. 70 x 100cm förstoring 630:-

Betalar gör man med kort på plats och bilden levereras med post till dig. Priset är i stort sett ett självkostnadspris. Tidsåtgång ca 30 min per bil.

Anmälan i tråden. Bindande om inte avbokning gjorts senast 24h innan eller force majure. :)

Exempel på hur det kan se ut ungefär: http://peterlindberg.com/blog/2010/02/11/i-caught-a-bug/

Edited by ezroller
Link to comment
Share on other sites

Berne: Den behöver inte gå för dessa bilder. Den ska ändå stå stilla. ;)

Ska väll tillägga för alla som läser att det inte är ngt minimiantal anmälda för att det ska bli av. Det är regn osv som styr.

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer anpassa mig efter vädret. Blir det dåligt på lördag men bra på söndag så plåtar vi på söndag.

Edited by ezroller
Link to comment
Share on other sites

Snyggt! Härligt med IP44 på förlängningssladdarna också ;)

Ja ja... det var torrt o fint där de låg. :P Brukar inte använda dessa grejor ute och blixtaggregatens utformning är nog ett större problem vid väta än förlängningskablarna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...