Jump to content

Lotec7 Regbesiktigad!


svinto

Recommended Posts

Grattis, en bil till på gatan!

Några dagar, med helger och sådant så blir det nog nästa vecka. Ja jag vet och har erfarenhet av hur väntan känns. Det är värst när väntan är men sedan när plåtarna till sist kommer som glömmer du väntan ungefär samtidigt som hastighetsmätaren passerat 20 km/h på första "äkta körturen".

Den enda risken som jag märkte var: Skaderisken! Alltså den skaderisk som det innebär när nummerplåtarna skall monteras på helst mindre än 3 minuter. Risken att borra sig i fingrarna, skära sig på "borrgrader" eller klämma sig i samband med installationen är helt uppenbar. VAR FÖRSIKTIG!

Eller tjepa fast bara och ut och åk. Det är nog det bästa rådet.

Link to comment
Share on other sites

grattis

nu har man chansen att få se dig och din bil i sundsvall

Jajjamensan! Håll utkik nästa vecka.

Gratinerar.

Bara att bli medlem oxå så du kan vara med på klubbträffen på Kinnekulle ring . ;)

Ja, det låter som en bra plan. Fick just reda på att det inte blir några osdagsträffar på Mittsverigebanan :mad:

Grattis, en bil till på gatan!

Några dagar, med helger och sådant så blir det nog nästa vecka.

Jag ringde till Transportstyrelsen för att kolla lite, och dom sa att på tisdag borde jag ha skyltarna. Dom tyckte inta att jag skulle rita en egen skylt...

Stort Grattis!!!, Lite nyfiken att få ta en närmare titt bilen å kanske byta lite erfarenheter. Skogis har surrat om din bil... :)

/Jocke

Som sagt, håll utkik nästa vecka. Eller kom på ett ordentligt garagebesök om du vill.

Link to comment
Share on other sites

Kloka de där på Trp-styrelsen. Det kan vara så illa att det kan ses som urkundsförfalskning om man tillverkar en egen skylt. skulle inte förvåna mig om det anses som ett mindre brott att åka helt utan skylt.

Det blir en "lång helg" alltså och och noggrann postlådekontroll på måndag och tisdag........

Men man glömmer fort väntan när skyltarna väl finns

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...