Jump to content

Vart köper man noskon & skärmar?


family guy

Recommended Posts

Nån som kan tipsa om var man köper noskon bäst och billigast? Saturn sports cars tycker jag verkar bra, 140£ för noskon, 75£ för framskärmar och 140£ för baksärmar. Sen blir det ju frakt och andra otäckheter förstås..

Link to comment
Share on other sites

Om du kan vänta med leveransen så går en större beställning till MK inom en månad.

Du kan använda deras priser som referens och aktuell valutakurs¨så får du fram ett aktuellt pris.

/john

Link to comment
Share on other sites

Om jag minns rätt bygger du väl på Haynes måtten och då är Saturn dom enda som jag vet som har en noskon som är gjord för denna. Haynes ramen är breddad 50mm jämfört med "bokramen" så det kanske kan vara svårt med passformen hos andra tillverkare. Westfield o Dax passar inte i alla fall.

Janne

Link to comment
Share on other sites

Om du kan vänta med leveransen så går en större beställning till MK inom en månad.

Du kan använda deras priser som referens och aktuell valutakurs¨så får du fram ett aktuellt pris.

/john

Daffe: Har lite svårt att hitta deras grejer, kan du skicka en länk?

Link to comment
Share on other sites

Har ett par bakskärmar då kan få billigt. Se min tråd: http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=7409&st=250

Inlägg 253 syns de på. Lite bredare än orginal.

Jag finns utanför Uppsala, ca 1 tim bilväg men kan tas med till Stockholm nästa helg.

Ring om du är intresserad: 0707-491192

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Tack för erbjudandet, men jag väljer nog att avvakta lite med skärmarna. Noskon har jag beställt av Daffe, den kändes mer oumbärlig eftersom jag antar att dess radie påverkar vilken radie scutteln ska ha.

Skärmar får nog bli någon gång efter SFRO 1.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...