Jump to content

Bagings Lådbil!


Recommended Posts

Ok, då var framfjädrarna uppmätta också..... dom var uppmärkta 275, men fick det till 308 Ft/Lbs med manuell mätning.....

Lite tur att jag rev ner dämparna fram.... hittade en bult som till undre bärarmsinfästningen som hade börjat gänga upp sej trots nyloc. Aningen glapp kan man säga att det varit :D

Nåja, nu sitter allting fast igen, så nu kan jag fortsätta konverteringen till Dash2'an! Måste göra en ny aluplåt att sätta den på som täcker dom gamla hålen efter dom runda mätarna.... fler nitar blir snyggt och så får jag en chans att rensa upp lite i elhärvan bakom instrumenten! ;) :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 882
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så nu har du ett uppmätt och ett uppgivet värde. Du nämnde Väghållningsboken... det kunde vara intressant att kolla vilken fjäderkostant du får ut av formeln som finns på sidan 44. Man tar fjäderns diameter, tjocklek på tråd och antal varv. Jag antar att där var någon konstant som har med stålets egenskapar att göra också, så det har ju alla möjligheter att bli fel, men den formeln kan man ju använda utan att ens ta ur fjädrarna...

Link to comment
Share on other sites

det här e på väg att bli "the track day setup thread" härligt..

kanske vi ska flytta samlad nfo till egen tråd när vi har mer info.. ( Forum admin ??? )

o som jag sa innan tack till alla som funderar

jag kommer att jobba enligt ett strikt schema fr.o m TPC's körning på Onsdagen o allt jag lyckas testa fram

finns på papper när ni kommer på fredagen... :racesmile:

Göran M's bok e beställd..tänkte inte på det ??? :banghead: :banghead: :banghead: trodde bara att=

"jag fixar ju hojar" men det här va svårare

ska bli så kul att träffa "forum folk" irl :prop:

Link to comment
Share on other sites

Så nu har du ett uppmätt och ett uppgivet värde. Du nämnde Väghållningsboken... det kunde vara intressant att kolla vilken fjäderkostant du får ut av formeln som finns på sidan 44. Man tar fjäderns diameter, tjocklek på tråd och antal varv. Jag antar att där var någon konstant som har med stålets egenskapar att göra också, så det har ju alla möjligheter att bli fel, men den formeln kan man ju använda utan att ens ta ur fjädrarna...

Nja, jag äger inte ens boken (ännu!). Citatet var hämtat från rejsa.nu...... skulle iofs kunna lägga upp måtten om ngn är intresserad av att verifiera mina mätningar ;)

Fast nu ligger lappen med måtten i garaget, så det frå jag göra i morgon!

trodde bara att="jag fixar ju hojar" men det här va svårare

Efter att ha stått i 8 timmar och konverterat Lindén's original CBR1000RR elsystem till ett Nira sprut, så vetef*n..... ;) :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Nja, jag äger inte ens boken (ännu!). Citatet var hämtat från rejsa.nu...... skulle iofs kunna lägga upp måtten om ngn är intresserad av att verifiera mina mätningar ;)

Fast nu ligger lappen med måtten i garaget, så det frå jag göra i morgon!

Efter att ha stått i 8 timmar och konverterat Lindén's original CBR1000RR elsystem till ett Nira sprut, så vetef*n..... ;) :D :D :D

hehe.. en hård liten gubbe den där Lindén... jag körde VF 1000R när han slogs med den "bussen" mot GXR750

i SB...(ljuva 80tal) faan vad tung den var..

Edited by auditsq
Link to comment
Share on other sites

hehe.. en hård liten gubbe den där Lindén... jag körde VF 1000R när han slogs med den "bussen" mot GXR750

i SB...(ljuva 80tal) faan vad tung den var..

Haha, jo, han är fortfarande lika energisk..... begriper inte hur han orkar??

Nu är det grabben Jimmi's bägge Pro Superbike-cyklar som skall vara klara i morgon kväll..... f*n vet hur det kommer gå, men den som var värst däran startade åtminstone i morse, så den är nog körbar i kväll.

Rätt ok med tanke på att den såg ut så här förra veckan :D :D :D

jimpa_krasch_1.JPG

Link to comment
Share on other sites

mama mia :wacko: :wacko: :wacko: hur sjutton har det där gått till.. ser ut som

sonen e lika duktig på att skrota som pappa..kommer ihåg Falkenberg 85 eller 86 ..då skrotade

Peter hojar i 3 klasser på samma dag.. han e en riktig pärla.. han körde ju Isle of Man med

VF 1000R.. tänk när han klev av sin 1100R efter rakan på Anderstorp då den helt plötsligt

saknade bromshandtag..hmm tänk tanken..man ska bromsa efter den lååååånga rakan.. vafan inget handtag..

jag får nog hoppa av hojen.. hojen var inte snygg efter den turen :racesmile: a true hero..

Link to comment
Share on other sites

mama mia :wacko: :wacko: :wacko: hur sjutton har det där gått till.. ser ut som

sonen e lika duktig på att skrota som pappa.

Jadu, Karlskoga, Öhlinstest, cykeln blev bara bättre och bättre. Fortare gick det, och med pappas ord:

"Han fick ett rejält wobbel under första delen av inbromsningen efter start/mål-rakan och satte hojen i räcket i säkert över 200 km/h."

Jimmie klarade sej helt ok. Inget brutet men herrejösses med blåmärken. Djupt hål i plånboken dock......

verkar som helskrot. var ramen verkligen ok efter en sån smäll?

Fantastiskt nog så är ramen helt ok..... det som tog smällen var hjul, gaffel, kronor, kyl och avgassystem..... ja och allt annat framför gaffelkronorna då förstås, inklusive svindyra AIM-displayen :)

Antar att tillräckligt med energi absorberades i nyfixade Öhlinsgaffeln ;)

I denna stund är cykeln startad, påklädd och klar för lastning i morgon bitti för träning på Karlskoga! Nu ska jag sova i alla fall!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Hur kan en ram hålla och vara rak när det som sitter på ramen ser ut som det gör?? Krockzoner i form av gaffel och plast??? eller mest skicklighet kombinerad med viss tur, dvs sikta på något billigt och gärna mjukt.

Link to comment
Share on other sites

jisses Stefan... good job..hehe kan höra Peter säga " han fick ett rejält wobbel" :notworthy: ...

den familjen har plöjt en å annan spänn på hojracing :icon_oops:

En och annan ja..... och fortsätter i god takt :D :D :D

Hur kan en ram hålla och vara rak när det som sitter på ramen ser ut som det gör?? Krockzoner i form av gaffel och plast??? eller mest skicklighet kombinerad med viss tur, dvs sikta på något billigt och gärna mjukt.

Ramen är rätt brutal och det mesta som sitter framför är mjukt, fast vääääldigt dyrt..... Öhlinsbenen är ju inte direkt dom billigaste man kan hitta och AIM-displayen vågar jag inte ens berätta vad den kostar...

Antar att det billigaste att sikta på är armcoräcket, men det är ingen bra taktik ;) :D

Inget för vanliga dödliga att hålla på med och en annan som tycker banträffarna är ansträngande för ekonomin :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Fast nu till ngt roligare! Uppdatering av bilen!! ;)

Håller ju på med Dash2'an och det blir väl nåt sånt här ungefär.... Fick ta en bit aluplåt och göra ett nytt bakstycke till Dash'en som täcker dom gamla hålen för dom analoga mätarna.

Den skall nitas fast med överdrivet antal nitar (tycker det är snyggt med WWII-fighter-looken ;) ), men det blir lite väl blankt allting... alubräda bländar när man har solen i ryggen! Får kika på något alternativ till vintern. Lite carbon kanske??? :D

post-3582-128035179312_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Nice! Spelar den bluray? ;)

Jag vet inte hur det blir ihop med nitarna du tänkt ha, men krymplack kan väl vara rejsigt?

Hade du måtten på fjädrarna så ska jag se vad fjäderformeln säger?

Link to comment
Share on other sites

Nice! Spelar den bluray? ;)

Jag vet inte hur det blir ihop med nitarna du tänkt ha, men krymplack kan väl vara rejsigt?

Hade du måtten på fjädrarna så ska jag se vad fjäderformeln säger?

Klart den gör, å 3D surround oxå!! :D

Jo, krymplack är ballt, men då måste jag lacka hela brädan och det ligger lite lågt på priolistan ;)

Fram: ytterdia: 69mm, tråddia 10mm, höjd olastat 229mm, kommer inte ihåg antal varv...

Bak: ytterdia 67mm, tråddia 9mm, höjd olastad 340mm, 15,5 (eller 15 beroende på hur man ser på den) varv.

Link to comment
Share on other sites

Skit najs!

Morsan sa för några dagar sen..."duuuuuu, jag TROR jag såg en såndär bil du håller på med....vad det nu är för nåt....när jag åkte hem från jobbet"..

Svarade "jaja, det var nog bara Stefan som var ute och kände att gummit hade fäste idag oxå" :)

PS. Hon jobbar i Lischöping :) DS.

Link to comment
Share on other sites

Skit najs!

Morsan sa för några dagar sen..."duuuuuu, jag TROR jag såg en såndär bil du håller på med....vad det nu är för nåt....när jag åkte hem från jobbet"..

Svarade "jaja, det var nog bara Stefan som var ute och kände att gummit hade fäste idag oxå" :)

PS. Hon jobbar i Lischöping :) DS.

Hahaha, ja..... vad ska man säga? Man verkar synas lite mer än vanliga bilar :D

Satt med en kompis på Läckögrillen en kväll när det var mycket folk i farten. Han åker en grå 996 Turbo med herrejössesfälgar och vinge och grejer som stod bredvid lådbilen. Gissa vems bil folk stannade och kikade på?? :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Dom kollade de rätta grejerna :D :thumbsup:

Gjorde stan "osäker" i fredags när jag besökte en polare för lite party....men ingen sjua i sikte :(

Edited by Jocke4U
Link to comment
Share on other sites

Dom kollade de rätta grejerna :D :thumbsup:

Gjorde stan "osäker" i fredags när jag besökte en polare för lite party....men ingen sjua i sikte :(

Nä, den står och uppdateras efter Kullen, så den har inte varit ur garaget på 2 veckor snart...... har fått hem ett knippe Direzza som skall på innan 13/8 å så var det ju det här med fjädringen ;)

Link to comment
Share on other sites

Fram: ytterdia: 69mm, tråddia 10mm, höjd olastat 229mm, kommer inte ihåg antal varv...

Bak: ytterdia 67mm, tråddia 9mm, höjd olastad 340mm, 15,5 (eller 15 beroende på hur man ser på den) varv.

Man måste ha antal varv. Höjden var inte med i formeln.

Link to comment
Share on other sites

Dåså.... då är tåtarna kopplade och Dash2'an på plats! Blev en del pyssel, men skönt att slippa dom där gamla Volvo R-Sportmätarna ;)

Nu tar jag hastigheten från GPS'en, men får väl koppla in pulsgivaren från Volvoaxeln vad det lider eftersom GPS inte är godkänt på besiktningen vad jag vet....

Loggningen verkar funka kalas. Det sitter ju både GPS och g-sensorer i DL1'an....

Nu skall jag bara lista ut hur man kopplar in oljetrycket och vattentempen, sen är det helt digitalt :)

Förresten, om man har en seriell kabel kopplad mellan Dash2 och DL1, kan man säga att man har CAN-bus i bilen då??? :D :D :D

post-3582-128078421496_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dåså.... då är tåtarna kopplade och Dash2'an på plats! Blev en del pyssel, men skönt att slippa dom där gamla Volvo R-Sportmätarna ;)

Nu tar jag hastigheten från GPS'en, men får väl koppla in pulsgivaren från Volvoaxeln vad det lider eftersom GPS inte är godkänt på besiktningen vad jag vet....

Loggningen verkar funka kalas. Det sitter ju både GPS och g-sensorer i DL1'an....

Nu skall jag bara lista ut hur man kopplar in oljetrycket och vattentempen, sen är det helt digitalt :)

Coolt! Loggning är bra. :)

Men passa dig så att inte polisen kommer på att du har en inbyggd färdskrivare. Det kan bli dyrt att bli stoppad då. ;)

Förresten, om man har en seriell kabel kopplad mellan Dash2 och DL1, kan man säga att man har CAN-bus i bilen då??? :D :D :D

Det beror väl på om det går CAN över den eller inte. :D

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

Men passa dig så att inte polisen kommer på att du har en inbyggd färdskrivare. Det kan bli dyrt att bli stoppad då. ;)

Ooops, där sa du nåt! Har programmerat en av knapparna att visa max/min-värden och där ingår hastighet..... får kanske ta bort det :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ooops, där sa du nåt! Har programmerat en av knapparna att visa max/min-värden och där ingår hastighet..... får kanske ta bort det :D :D :D

Vaddå? Du kör väl på bana ibland med din bil? ;)

Just det, måste komma ihåg att kolla dendär fjäderformeln...

Link to comment
Share on other sites

Vaddå? Du kör väl på bana ibland med din bil? ;)

Ibland??? Det finns en ny jättebra bana som går till och från Spikens fiskeläger! Den åkte jag igår och i kväll hittade jag en annan bana som, tro det eller ej, startar precis utanför vårat hus!!! :D :D ;)

Försökte mej på att filma displayen.... det gick väl sådär bra kan man väl tycka ;)

Link to comment
Share on other sites

Klart bra instrument!!!! Vet du vad det väger?

Vägen till spiken är både vacker och skön. Där flög jag fram och tillbaks många gånger med min Datsun 240Z. Härliga minnen! :D

Link to comment
Share on other sites

haha..det med bana direkt utanför huset känns igen, har skapat en bana i "Racechrono" från Björkhult-Horred-Kungsäter-Veddige... :racesmile: 6.4 mil.... mellantider på 2 ställen ..jag 53år??? :icon_oops: helt omöjligt :hypocrite:

Link to comment
Share on other sites

Klart bra instrument!!!! Vet du vad det väger?

Vägen till spiken är både vacker och skön. Där flög jag fram och tillbaks många gånger med min Datsun 240Z. Härliga minnen! :D

Vikten är rätt, ca 400g ;)

Mer info här: Dash2 Tech specs PDF

Flyga ja, det går faktiskt på en del ställen :D :D :D

haha..det med bana direkt utanför huset känns igen, har skapat en bana i "Racechrono" från Björkhult-Horred-Kungsäter-Veddige... :racesmile: 6.4 mil.... mellantider på 2 ställen ..jag 53år??? :icon_oops: helt omöjligt :hypocrite:

Hahaha, samma här, har ett kurvparti på vägen in till stan med start/stopp och 2 mellantider..... fast jag är inte 50 riiiiiktigt ännu, så det kanske inte räknas??? :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ibland??? Det finns en ny jättebra bana som går till och från Spikens fiskeläger! Den åkte jag igår och i kväll hittade jag en annan bana som, tro det eller ej, startar precis utanför vårat hus!!! :D :D ;)

Haha! Jo, det finns det nog många som har. ;) Men nu var det ju inte en sån bana jag tänkte du skulle referera till när harry haffa undrar varför det står på färddatorn att du har kört i 190km/h... ;)

Link to comment
Share on other sites

Testade dendär formeln för fjäderkonstant, men det kommer inte ens nära. Det slår på en faktor 10 ungefär...

Sr=((D2^4)*1100)/((D1^3)*V)

Där

Sr är fjäderkonstanten i kg/mm

D1 är lindningsdiameter i mitten av tråden i mm, alltså 59 fram och 57 bak

D2 är tråddiameter i mm

V är antal aktiva lindade varv (alltså man ska inte räkna i början och slutet på fjädern där anliggningsytan mot fjädertallriken är)

Sen kan man googla sig fram till kg/mm till lbs/ft. Fram fick jag 4,46

4.46 kg/mm to lbs/ft

4.46 (kg / mm) = 2 996.98163 pounds / ft

Något är fel... eller "det finns inga genvägar till den perfekta väghållningen" (läs: mäta är bättre än räkna) :)

Link to comment
Share on other sites

Tack! Skall kika närmare på det där efter helgen tänkte jag....

Har iofs haft en del ytterligt seriösa tester sista veckan. På min skidpad (läs: Örslösarondellen) blev den betydligt mer överstyrd efter att jag ställt på fjädrarna bak. Testade mest för att se hur den blev när den är parallell med backen i stället för att den hänger lite med baken, men det blev som sagt inte bättre..... skall testa mer på Kullen om det hinns med ;)

Link to comment
Share on other sites

Ju mjukare du har bilen ju mer fäste har du. Alltså om du styvar upp baken (för de va väll de du gjort nu) kommer du få sämmre fäste bak = överstyrt. Enkel tummregel :)

Styvar du upp baken måste du styva upp fram med för att hålla samma balans.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jahaja, då skulle nästan säsongen kunna summeras då..... inga fler bankörningar i år för min del pga tidsbrist, men jag känner mej rätt nöjd :)

Att efter minst 300 varv på Kullen i år, bara behöva byta stift, 1 kabelsko och svetsa ett sprucket generatorfäste känns minst sagt bra! Självklart har det gått åt däck (men inte alls i samma takt som för en tyngre bil), men det är inget fel, det är förbrukningsmaterial.

Så j****vla nöjd med bilen, å nu kommer snart vinterns roliga: Att få plocka ner och byta det jag inte gillar eller tycker fungerar....

Sen blir ju vinterns önskelista lång såklart: Diff till Volvoaxeln, kanske lägre utväxling. K-hämmare fram å liiiite mer pulver i maskin ;)

Ångrar inte en sekund att jag dök ner i Se7en-träsket!!! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

varför diff? är inte säkert att det går bättre för det wink.gif och behöver du verkligen krängare fram? många som tror det skulle behöva kolla cornerweighten ordentligt innan,ofta så kan man lösa krängning fram genom att öka rebounden bak (om man kan), krängare ska inte behövas på våra bilar med vår låga tyndpunkt.

jörgen

Link to comment
Share on other sites

varför diff? är inte säkert att det går bättre för det wink.gif och behöver du verkligen krängare fram? många som tror det skulle behöva kolla cornerweighten ordentligt innan,ofta så kan man lösa krängning fram genom att öka rebounden bak (om man kan), krängare ska inte behövas på våra bilar med vår låga tyndpunkt.

jörgen

Ja, kan jag komma fram till att jag inte behöver varken eller, så inte åker det på nåt heller ;)

Kanske skulle lägga pengarna på bättre dämpare med andra ord? Har ju Spax idag med gemensam justering på dämp/retur (som jag kan förstå det...).

Körde med Yokohama 048 senast på Kulllen och med bättre fäste än mina förra Dunlop, fick jag ännu värre problem med spinnande innerhjul. Testade att ställa på vä framfjäder för att teoretiskt få mer tryck på höger bak. Högst ovetenskapligt, men det verkade hjälpa en aning :) Jo, det där med cornerweight känns viktigt att veta. Har fått erbjudande att låna ett vågset, men det har varit lite långt att åka och hämta dom ännu så länge....

Link to comment
Share on other sites

Har du Omegans växellåda nu?

Vilken slutväxelutväxling har du?

Thomas

Som jag förstått det ja, så är det Omegans låda.

Slutväxelutväxling vet jag faktiskt inte, men den är hööögt växlad..... behöver knappt använda 5an på vanlig väg :)

Har ju en del identifieringsjobb i vinter. Som jag fattat det finns det Omegalådor med olika utväxlingar. Den är lite dumt stegad dock, kort 1a, bra 2a, sen ett rätt långt skutt till 3an, bra 4a och 5a. Skulle vilja ha den lite tätare mellan 2an och 3an.....

Link to comment
Share on other sites

Jag har 3,44 i slutväxel och vid 7000rpm på 4:an vart det 220,8km/h med opellådan och runt 262km/h på 5:an

Därför har jag bytt till BMW låda 1:1 på 5:an = 220,8 vid 7000 rpm och jag varva 7600 rpm = 239,7km/h tror inte man kör det i en sån bil. jag har på cykeldatorn varit uppe i 190 km/h och det är inte så njutbart.(har ingen framruta)

R25 har i utväxling

1 4,044

2 2,264

3 1,434

4 1,000

5 0,842

BMW S5d 250g S5D betyder 5:an direktdrive 1:1

1 4,23

2 2,52

3 1,66

4 1,22

5 1,00

hastigh vid 7000 rpm omega 1 55 BMW S5D 250G 1 52,8

2 98 2 88,7

3 154 3 133,6

4 220,8 4 181

5 262 5 220,8

varvar jag 7500 med BMW blir det 1 56,7

2 95

3 143,14

4 193,93

5 236,6

och jag brukar varva ca 7600rpm så det blir mer km/h varva man 8000 så slipper man växla till 100 km/h men jag vill inte fresta på materialet fast det ska klara 9000 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Jag har 3,44 i slutväxel och vid 7000rpm på 4:an vart det 220,8km/h med opellådan och runt 262km/h på 5:an

Därför har jag bytt till BMW låda 1:1 på 5:an = 220,8 vid 7000 rpm och jag varva 7600 rpm = 239,7km/h tror inte man kör det i en sån bil. jag har på cykeldatorn varit uppe i 190 km/h och det är inte så njutbart.(har ingen framruta)

R25 har i utväxling

1 4,044

2 2,264

3 1,434

4 1,000

5 0,842

BMW S5d 250g S5D betyder 5:an direktdrive 1:1

1 4,23

2 2,52

3 1,66

4 1,22

5 1,00

hastigh vid 7000 rpm omega 1 55 BMW S5D 250G 1 52,8

2 98 2 88,7

3 154 3 133,6

4 220,8 4 181

5 262 5 220,8

varvar jag 7500 med BMW blir det 1 56,7

2 95

3 143,14

4 193,93

5 236,6

och jag brukar varva ca 7600rpm så det blir mer km/h varva man 8000 så slipper man växla till 100 km/h men jag vill inte fresta på materialet fast det ska klara 9000 rpm.

Ahhh, det där låter ju riktigt intressant!!

Hur har du parat ihop BMW-lådan med XE'n?

Haha, 190 har jag inte sett ännu..... 175 som bäst och med Brooklandsrutorna och hjälm funkade det väl ok :)

Link to comment
Share on other sites

175? jag har också en vindavvisare. jag brukar ibland testköra på en väg som går uppför och släpper av vid samma ställe så den går fortare men är väl inte direkt bekvämt.

jo jag har tagit och kapat av opellåda o svetsat ihop med BMW. finns bilder här nånstans och fler har jag i Datorn.

Link to comment
Share on other sites

175? jag har också en vindavvisare. jag brukar ibland testköra på en väg som går uppför och släpper av vid samma ställe så den går fortare men är väl inte direkt bekvämt.

jo jag har tagit och kapat av opellåda o svetsat ihop med BMW. finns bilder här nånstans och fler har jag i Datorn.

Hehe, den går nog fortare än 175 :) Har bara inte haft tillfälle att testa ännu..... enligt loggen gör han 170 på 4an vid 5900 rpm....

Hoppsan, det jobbet med lådan ligger en "aning" utanför mitt kompetensområde ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, den går nog fortare än 175 :) Har bara inte haft tillfälle att testa ännu..... enligt loggen gör han 170 på 4an vid 5900 rpm....

Hoppsan, det jobbet med lådan ligger en "aning" utanför mitt kompetensområde ;)

Det är inte så svårt som det ser ut , lite tid tar det allt. Men du som är van att skruva är det inte svårt precis men underlättar om man har tillgång till maskiner.

Link to comment
Share on other sites

Det är inte så svårt som det ser ut , lite tid tar det allt. Men du som är van att skruva är det inte svårt precis men underlättar om man har tillgång till maskiner.

Jo, det var ju det där med maskinparken..... och framförallt svetsen ;) Fast..... jag har ju en del kompisar som skulle kunna.....hmmmmm ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...