Daffe Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Helt fantastisk dag! Var uppe i Gävle idag och besiktigade min MK Indy. Det blev en BUN887. Den var lite tyngre än jag väntat mig, vägde in på 595kg. Det som också förvånade mig var mina avgasvärden som stannade på 2,5 CO, hade väntat mig mycket högre med förgasare. Nu är det bara att invänta registreringsskyltarna från transportstyrelsen (om man inte fuskar och åker snällt till polisen och ber om ett par tillfälliga). Fick en bra försäkring via If som ios skall bytas till en Bilsport försäkring nästa år. Svarta_snett_framifr_n3_1_.bmp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ploogen Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Grattis :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Grattis!! :eclipsee_steering: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 :thumbup: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Grattis...snygg dessutom :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 (edited) Grattis! Våra är födda på samma dag, fast min var lite fetare än din. 1015 kg tjänstevikt. BUO 867 Edited July 30, 2009 by Drake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Grattis till er båda. snygga bilar är det också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Stort GRATTIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 grattis grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Grattis!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted August 5, 2009 Author Share Posted August 5, 2009 Var ute och tog en 10 mils runda igår, med skyltar och skattemärke, måste säga att transportstyrelsen och Bilsport-mc försäkringar har jobbat på bra, allt klart på tre arbetsdagar. det som dock var lite oroväckande var vatten tempen som ville närma sig 100grader vid rödljusen, efter lite felsökning visade det sig vara att jag fått en sugande fläkt istället för en tryckande :angry: . Hur som helst efter lite mekande i gårkväll sitter bläkten nu där jag ville ha den från början bakom kylaren och nu fungerar det perfekt. :racesmile: Ska lägga upp lite nya bilder på hemsidan snart. /john Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts