cealm Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 (edited) En mycket trevlig och välarrangerad dag. Jag hade ingen egen bil med mig men fick bra med "promenad-varvtider" i depån för att titta på alla bilarna och prata så klart. Riktigt kul att få vara på en bana (depå). Faktiskt är det första gången överhuvudtaget som jag varit på en riktig bana. Ingen SFRO 2 på V8 bilen så den fick vara hemma denna gång. Det blir fler tillfällen att få vara fabriksförare åt CealmSeven-fabriken. Snyggt och bra jobbat Berne med stab. Edited August 24, 2009 by cealm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mson Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Bättre sent än inte alls, tack alla som la ner tid och arbete för att ordna denna höjdardag för oss alla ett speciellt tack till den som ordnade vädret. Hoppas att det kommer liknande arrangemang i framtiden.mvh anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Initierade källor i den här delen av stan säger att det kommer komma upp en länk till en massa bilder från Kinnekulle-dagen mycket snart... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 (edited) Som utlovat; bilder från träffen! Många bilder.. över 500st. http://www.ftteam.com/locost/kinnekulle20090823/ Lite regler: • Ingen direktlänkning, hämta ned bilden och lägg den på egen server • Ange fotografens namn ihop med bilden om du använder ngn av bilderna (Peter Lindberg) och ange webplatsadress: www.peterlindberg.com • Vill du ha en bild i full upplösning går det finemang; bara att maila (ange filnamn, står under bilden). Formulär på hemsidan. :) Kan inte hantera dylika förfrågningar via PM tyvärr! Samma regler som ovan vid publicering. //Peter Edited September 1, 2009 by ezroller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Chyssta bilder Peter!!! Tur att jag var på jobbet så jag hade tid att titta på alla :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Verkligen trevliga bilder. man blir avis att man inte kunde komma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Trevligt att ni gillar dem. :) Ronny; du kör Krikelin-stilen, dvs. går till jobbet och vilar upp dig? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Riktigt bra bilder Peter :thumbsup: Nu känns det lite överflödigt att lägga upp några av mina bilder :D Jag får försöka klippa ihop lite filmmaterial från Kinnekulle istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Kanonbra Peter!! Vilket fint jobb du lägger ner. Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Ja, filmer vill vi se! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hej Riktigt fina bilder! Ser att en del kan nog bli sugna på att göra en planch av sin framfart och pryda garageväggen med. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hej Riktigt fina bilder! Ser att en del kan nog bli sugna på att göra en planch av sin framfart och pryda garageväggen med. /Fredrik Finns det sådana önskemål kan jag nog snacka med en polare med en kanonbra storformatsskrivare. Då kan det bli förhållandevis billigt. :) Upp till 120cm bredd går så ca 120x180cm är väl en rimlig size. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Låter riktigt intressant! Kanonfina bilder :notworthy: Grabben och jag kommer bläddra hela kvällen. Han var lite sur på mig för jag inte tog mer än kanske 20 bilder på hela dagen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Oj oj...... Vilket fint arbete du gjort Peter !!! :notworthy: Bra bilder och jäkligt kul att du vill lägga ner all den tiden på att förbereda, fota, bearbeta och sedan presentera dom för oss. 508 st. bilder !! Det måste vara någon form av rekord i dokumentation av locost träff... Det skulle nästan behövas en .zip på någon torrent site eller liknande med allihop bilderna i för de med "krokig lina". Jag bugar mej och tackar allra ödmjukast !! (illrarna hälsar och tackar med...) ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 (edited) Filmer från Kinnekulle 2009-08-23 tagna med en vanlig 10 Mpixel kamera. Börjar med sekvensen Jag tog totalt 7 filmsnuttar. Länkas upp varefter jag hinner med det. Edited September 5, 2009 by cealm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hej! Efter Ezrollers fantastiska bildserie känns det överflödigt med ytterligare bilder, men eftersom jag vet att vissa av er är samlare av mått ;-) lägger jag ändå upp några bidrag från min medpassagerare för dagen. /Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 En sista laddning! /Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Upp med filmer från körningen ni som har :thumbsup: , det är ju alltid kul att se och höra... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Jag fyller på vartefter i det tidigare inlägget #115 med de 7 filmer (filmsnuttar) jag tog. Fyra filmer är länkarna klara på tre återstår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Då är mina 7 filmsekvenser klara och inlagda på YouTube. Länkarna finns i Inlägg #115 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts