vedde Posted June 23, 2025 Posted June 23, 2025 HejNågon som vet om VW Golf IV okhållare bak passar på Fords "öron"? Oket passar på Fords hållare men inte de mindre klossarna. Har lite clearence issues med fälgar med midja./Vedde Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
tpau Posted June 23, 2025 Posted June 23, 2025 (edited) Här finns några ritningsbilder om det hjälper https://www.hispeccalipers.co.uk//svaultralite.html /T Edited June 23, 2025 by tpau Korrigera autocorrect Quote
vedde Posted June 24, 2025 Author Posted June 24, 2025 Om jag ska köpa HiSpec så bygger ju Sierra varianten betydligt mindre utåt i så fall. Men tack för ritningen @tpau Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
therealpinto Posted July 3, 2025 Posted July 3, 2025 Lite oklart hur du menar men jag påbörjade ett projekt med Golf R32 (det är väl IV) bakre ok på Sierra hubbar. Minns jag rätt var bultdelningen rätt men VW okhållare hade längre "ben" så det hade behövts kanske 300 mm skivor för att funka (oket kommer för långt från centrum). Quote
vedde Posted July 3, 2025 Author Posted July 3, 2025 @therealpinto - tack det var det jag var fundersam över - med midja på färgens insida vill jag ju komma närmare centrum.TackSkickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
Recommended Posts