tpau Posted June 16, 2025 Posted June 16, 2025 Hej jag har ett garagetält som jag ska göra mig av med. Det har stått uppställt några år, ställningen har satt sig lite av snölast och duken börjar bli dålig. I våras blåste framdörren sönder, finns kvar och går att laga. Mått: 5x3 meter Går säkert att håll liv i ett tag till med en rimlig arbetsinsats. Kommer nog rivas och slängas ganska snart. Pris: billigt, bytes mot en kasse öl eller flaska vin. Står för närvarande uppställt. /T Quote
swedishGT40 Posted June 16, 2025 Posted June 16, 2025 Hej Torbjörn. Jag kan ha intresse utav tältet om man kan använda bakre änden som dörr? Tänkte ställa upp mot en fasad och förvara en glasfiberkaross i tältet isf. /Daniel Quote
tpau Posted June 16, 2025 Author Posted June 16, 2025 Hej Båda sidorna är löstagbara, och sitter med stroppar (samt några kardborreband varav de flesta gett sig) men det är bara en som har dragkedja. För sidan med dragkedja så har en söm som håller dragkedjan mot presseningen gett sig, först gick en söm, då sydde jag tillbaka den. Men nu har en till söm gått och jag har tröttnat på att ha tältet på tomten. Sidorna går att växla mellan fram och bak. Gummibanden i stropparna är också slut så behöver nya, kanske av den här sorten? https://www.biltema.se/bat/tagvirke/universallinor/gummilina-6-mm-x-15-m-2000049819 /T Quote
Recommended Posts