Skalman Posted August 1, 2025 Posted August 1, 2025 1. Vedde, 1bil, 2 mat 2. Jari Kinnunen, 1 bil, 1 mat 3. Tomas Mårtensson, 1 bil 1 mat 4. Sören Aronsson 1 bil 2 mat 5. Kristofer oscarson 1 bil + funktionär 2 mat Har åkt på jouren denna helg. Missar detta 😞 6. Pontus Palm, 1 Bil 1 Mat 7. Lars Andersson , 1 bil 1 mat Christer Johansson, 1 bil 2 mat 8. Andreas Svensson 1 bil 1 mat 9. Andreas Rauherz 1 bil 1 mat 10. Daniel Pettersson 1 bil 2 mat 11. Alex Bergsland, 1 bil, 1 mat Kjell Andersson, 1 funktionär, 1 mat Ska på min 60-års konsert med AC/DC den 1 Aug så tror inte jag orkar upp den 2 Aug 12. Fredrik "fege" Pousard, 2 funktionär, 2 mat 13. Roland Käll ljudmätare, 1 mat 14. Bengt Johansson funktionär, 1 mat 15. Klas Hagström 1 mat 16. Stefan Larsson, 1 bil 1 mat 17. Joacim Järkeborn, funktionär (förmiddag i alla fall), 1 mat 18. Torbjörn Paulson, 1 bil (hoppas jag), 1 mat 19. Anders Öhman, 1 bil, 1 mat 20. Magnus Viktorsson 2 bil 1 mat 21. Tomas Danielsson 1 bil 0 mat 22. Per Lindberg 1 mat. Ev 1 bil 23, Johan Westerberg 1 bil, 1 mat 24. Hans Tullsten 1 bil 25. Kristian johansson 1 bil 26. Christopher Sörell. 1 bil, 1 mat 27. Dag Eriksson. 1 bil, 1 mat 28. Christer Mattsson 1 bil, 1 mat 29. Mats Berg 1 bil. 2 förare 30. Anders Eriksson 1 bil. 31. Johan Svensson 1 bil Quote
Jari Posted August 2, 2025 Author Posted August 2, 2025 Tack alla för en härlig dag på Kinnekulle! Hoppas alla har fått åka ordentligt idag. Stort tack till alla som har hjälpt till på ett eller annat sätt, utan er hade detta inte varit möjligt. Om någon saknar en mörkgrå fleecetröja i storlek XXL som blev kvar, så finns den hos mig i Trollhättan. 6 Quote
vedde Posted August 3, 2025 Posted August 3, 2025 Tack Jari och klubben för en superbra dag där intet saknades! Vädergudarna var med oss och regnet uteblev som tur var. Få haverier vittnar om hög kvalitet på fordonskonstruktörer och utvalt materiel! Men framförallt inga allvarliga incidenter på banan som som krävde mer än lite bogsering vittnar om chaufförer med mycket kunnande och ansvar - bra jobbat alla!En uppskattad rundkörning signerad Bengt med fika är alltid lika trevligt att inleda fredagen med och en grillkväll i goda vänners lag går inte av för hackor heller. Där skall i år en extra eloge till Jari och Bengt som grillade i hällregn utan tanke på sig själva utan de gjorde allt för att vi andra skulle få en god och trevlig matstund.Tack!Skickat från min SM-S908B via Tapatalk 7 Quote
Magnus. Viktorsson Posted August 3, 2025 Posted August 3, 2025 Tack för en härlig dag. Inte mycket som slår detta IMG_9540.MOV IMG_9540.MOV 1 Quote
Jocke4U Posted August 3, 2025 Posted August 3, 2025 19 timmar sedan, Jari sade: Tack alla för en härlig dag på Kinnekulle! Hoppas alla har fått åka ordentligt idag. Stort tack till alla som har hjälpt till på ett eller annat sätt, utan er hade detta inte varit möjligt. Om någon saknar en mörkgrå fleecetröja i storlek XXL som blev kvar, så finns den hos mig i Trollhättan. Tack ⭐ Jupp, det är min. Kom på det på vägen hem....men för långt för att vända Om du har möjlighet att förvara den "i ett hörn i garaget" ett tag så ska jag se om jag kan ta en tripp till THN. 1 Quote
Recommended Posts