Jump to content

Samåkning Kinnekulle från Mälardalen/E20?


vedde

Recommended Posts

Hej

Vi har tidigare samåkt några stycken ner mot Kinnekulle och fikat och ätit tillsammans på vägen. Både trailrar och dem som kör sina sjuor ner till Kullen. 

Enklast har varit att sammanstråla vid Dinners i Enköping för oss som kommer österifrån och sedan kan vi göra stopp i Västerås/Köping/Arboga/Örebro eller hela E20 ner om någon vill haka på längs vägen. 

Vi tänker att vi vill vara nere i god tid till rundkörningen innan grillen så en tidig start är att föredra utan att behöva stressa - 08:00 på Dinners i Enköping för avresa mot Kinnekulle.

Skriv gärna här i tråden om ni ämnar åka med så vi kan ha kontakt innan om så behövs, tror jag har de flestas mobilnummer redan 😁.

Kul om vi blir några stycken!

/Vedde

Link to comment
Share on other sites

6 timmar sedan, vedde sade:

Hej

Vi har tidigare samåkt några stycken ner mot Kinnekulle och fikat och ätit tillsammans på vägen. Både trailrar och dem som kör sina sjuor ner till Kullen. 

Enklast har varit att sammanstråla vid Dinners i Enköping för oss som kommer österifrån och sedan kan vi göra stopp i Västerås/Köping/Arboga/Örebro eller hela E20 ner om någon vill haka på längs vägen. 

Vi tänker att vi vill vara nere i god tid till rundkörningen innan grillen så en tidig start är att föredra utan att behöva stressa - 08:00 på Dinners i Enköping för avresa mot Kinnekulle.

Skriv gärna här i tråden om ni ämnar åka med så vi kan ha kontakt innan om så behövs, tror jag har de flestas mobilnummer redan 😁.

Kul om vi blir några stycken!

/Vedde

kolongkörnig är väl förbjudet😎

Link to comment
Share on other sites

Jag kan hänga på, jag kan möta upp i Arboga eller Örebro.
Du har lika lång tid till Dinners Arboga som vi så vi tar det, vi messar när vi lämnar Enköping så borde vi mötas där, var klar hemma till 08:00.
/Vedde

Skickat från min SM-S908B via Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 timmar sedan, Seven V8 sade:

Ska se hur hög sängkant jag har så är jag där till kl 8

Du kör ju så fort med ditt släp att du hinner ikapp annars 😆

Edited by vedde
Link to comment
Share on other sites

Hej
Det ser ut att bli lite rundkörning med Bengt men vi hinner nog ner även om vi kör 09:00 från Enköping. Då blir det runt 10 i Arboga.
Ses imorgon!
/Vedde


Skickat från min SM-S908B via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...