vedde Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 Hej Vi har tidigare samåkt några stycken ner mot Kinnekulle och fikat och ätit tillsammans på vägen. Både trailrar och dem som kör sina sjuor ner till Kullen. Enklast har varit att sammanstråla vid Dinners i Enköping för oss som kommer österifrån och sedan kan vi göra stopp i Västerås/Köping/Arboga/Örebro eller hela E20 ner om någon vill haka på längs vägen. Vi tänker att vi vill vara nere i god tid till rundkörningen innan grillen så en tidig start är att föredra utan att behöva stressa - 08:00 på Dinners i Enköping för avresa mot Kinnekulle. Skriv gärna här i tråden om ni ämnar åka med så vi kan ha kontakt innan om så behövs, tror jag har de flestas mobilnummer redan 😁. Kul om vi blir några stycken! /Vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 Jag kan hänga på, jag kan möta upp i Arboga eller Örebro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 6 timmar sedan, vedde sade: Hej Vi har tidigare samåkt några stycken ner mot Kinnekulle och fikat och ätit tillsammans på vägen. Både trailrar och dem som kör sina sjuor ner till Kullen. Enklast har varit att sammanstråla vid Dinners i Enköping för oss som kommer österifrån och sedan kan vi göra stopp i Västerås/Köping/Arboga/Örebro eller hela E20 ner om någon vill haka på längs vägen. Vi tänker att vi vill vara nere i god tid till rundkörningen innan grillen så en tidig start är att föredra utan att behöva stressa - 08:00 på Dinners i Enköping för avresa mot Kinnekulle. Skriv gärna här i tråden om ni ämnar åka med så vi kan ha kontakt innan om så behövs, tror jag har de flestas mobilnummer redan 😁. Kul om vi blir några stycken! /Vedde kolongkörnig är väl förbjudet😎 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 26, 2023 Author Share Posted July 26, 2023 Kolonnkörning är tillåtet om det leds av en erfaren militär MC ordonnans ( jag) !Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 26, 2023 Author Share Posted July 26, 2023 Jag kan hänga på, jag kan möta upp i Arboga eller Örebro.Du har lika lång tid till Dinners Arboga som vi så vi tar det, vi messar när vi lämnar Enköping så borde vi mötas där, var klar hemma till 08:00./VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seven V8 Posted July 27, 2023 Share Posted July 27, 2023 Ska se hur hög sängkant jag har så är jag där till kl 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 28, 2023 Author Share Posted July 28, 2023 (edited) 23 timmar sedan, Seven V8 sade: Ska se hur hög sängkant jag har så är jag där till kl 8 Du kör ju så fort med ditt släp att du hinner ikapp annars 😆 Edited July 28, 2023 by vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 Jag och Dagge möter upp i Enköping! Precis som förra året åker vi Sjua ner /T 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 3, 2023 Author Share Posted August 3, 2023 HejDet ser ut att bli lite rundkörning med Bengt men vi hinner nog ner även om vi kör 09:00 från Enköping. Då blir det runt 10 i Arboga.Ses imorgon!/VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts