rollexe Posted February 23, 2023 Share Posted February 23, 2023 Hur gör man för att ta loss medbringaren på växellådan. Är det bara att lossa bulten i mitten och sedan dra ut den? Slänger ut frågan så jag inte gör fel😃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted February 23, 2023 Share Posted February 23, 2023 Borde vara så ja, finns vissa som dock har en skruvlåsning på insidan tydligen. Jag lossade skruven i mitten och knackade ut mina medbringare iaf, gick galant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted February 23, 2023 Share Posted February 23, 2023 Det är samma på min. Bara bultarna i mitten som håller fast dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollexe Posted February 23, 2023 Author Share Posted February 23, 2023 Toppen då vet jag. 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts