Jörgen Granberg Posted April 13, 2020 Share Posted April 13, 2020 Hej, För er som missat så finns en serie som heter Ant Anstead Master Mechanic. Han bygger en Alfa romeo 158 "replika/hyllning" från grunden. Tycker den var sevärd. Finns på motortrend men även andra sidor på den stora webben. Serie på 12 avsnitt á ~25min MVH 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjonkalicious Posted April 14, 2020 Share Posted April 14, 2020 Tack för tipset! Sett alla avsnitt på tuben nu, svinbra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted April 14, 2020 Share Posted April 14, 2020 Mycket intressant, den måste jag kolla igenom 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted January 10, 2022 Share Posted January 10, 2022 Jag har köpt hans bok, härligt skriven om en bilbyggares resa till färdigt objekt. Känner igen mig som bilbyggare, kul att läsa. En bra present till någon du känner som har byggt en bil. Rekommenderas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted January 10, 2022 Share Posted January 10, 2022 3 timmar sedan, kengren sade: Jag har köpt hans bok, härligt skriven om en bilbyggares resa till färdigt objekt. Känner igen mig som bilbyggare, kul att läsa. En bra present till någon du känner som har byggt en bil. Rekommenderas Håller med . Ingen bygg/ instruktions bok direkt men väldigt kul all läsa . En litet film som komplement till boken . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts