Frena Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Hej, Skall handla rör till ett lådbilsbygge. Var handlar man det nuförtiden? Areco tar 500 kr i "kvanitetstillägg" om man handlar 2-3 pipor. BE och Tibnor hänvisar till Areco, så det går inte att handla hos dem direkt. Tips i Malmöregionen? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Hej, Skall handla rör till ett lådbilsbygge. Var handlar man det nuförtiden? Areco tar 500 kr i "kvanitetstillägg" om man handlar 2-3 pipor. BE och Tibnor hänvisar till Areco, så det går inte att handla hos dem direkt. Tips i Malmöregionen?Kolla stalbutik.se eller kontakta probend i veddige som är dom som driver stalbutik.seSkickat från min Moto G (4) via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted April 18, 2018 Author Share Posted April 18, 2018 4 minuter sedan, Kjelland28 sade: Kolla stalbutik.se eller kontakta probend i veddige som är dom som driver stalbutik.se Skickat från min Moto G (4) via Tapatalk Tack, men dyr frakt om man skall ha lite längre längder. Bor inte i närheten så det blir svårt att hämta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 https://www.hydroscand.se/produkter/ror Har handlat några rör där till min Maxi bygge . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts