Frena Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Hej, Skall handla rör till ett lådbilsbygge. Var handlar man det nuförtiden? Areco tar 500 kr i "kvanitetstillägg" om man handlar 2-3 pipor. BE och Tibnor hänvisar till Areco, så det går inte att handla hos dem direkt. Tips i Malmöregionen? 1 Quote
Kjelland28 Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Hej, Skall handla rör till ett lådbilsbygge. Var handlar man det nuförtiden? Areco tar 500 kr i "kvanitetstillägg" om man handlar 2-3 pipor. BE och Tibnor hänvisar till Areco, så det går inte att handla hos dem direkt. Tips i Malmöregionen?Kolla stalbutik.se eller kontakta probend i veddige som är dom som driver stalbutik.seSkickat från min Moto G (4) via Tapatalk Quote
Frena Posted April 18, 2018 Author Posted April 18, 2018 4 minuter sedan, Kjelland28 sade: Kolla stalbutik.se eller kontakta probend i veddige som är dom som driver stalbutik.se Skickat från min Moto G (4) via Tapatalk Tack, men dyr frakt om man skall ha lite längre längder. Bor inte i närheten så det blir svårt att hämta. Quote
sorin Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 https://www.hydroscand.se/produkter/ror Har handlat några rör där till min Maxi bygge . 1 Quote
Recommended Posts