Jari Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 (edited) Det är fortfarande ett tag kvar till träffen, men för att få till några fler som kanske vill komma så tänkte jag lägga upp en intressetråd för årets Tjolöholm Classic Motor som går av stapeln 20/5. http://tjoloholmclassic.se/ Om det finns någon som vill komma med ett pågående bygge eller något annat roligt relaterat till våra amatörbyggda bilar, så är ni välkomna att komma in med förslag. Vi får väl kolla med Tjolöholm att ideérna är OK med dom. Vi har till 27/4 på oss att göra en anmälan. Jag har gjort en prel.anmälan med 10 bilar, men detta går troligtvis att justera ifall vi ser att det inte räcker. Här är lapp som ni skall ha synlig i bilen när ni kör in: C1 fältet.pdf Ordningsregler och karta. Vi har samma plats som 2 tidigare år, längst ner på C1 fältet. Ordningsregler TCM 2018.pdf Om ni är intresserade, så fyll på med namn och vad ni har att ställa ut: 1. Jari Kinnunen, Super Seven 2. 3. Edited May 13, 2018 by Jari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 1. Jari Kinnunen, Super Seven 2. Fredrik Pousard, Super Seven 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted March 16, 2018 Share Posted March 16, 2018 1. Jari Kinnunen, Super Seven 2. Fredrik Pousard, Super Seven 3. Per Adelsson, Super Seven(om jag får ihop den tills dess) 4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 On 2018-03-16 at 06:54, Pac sade: 1. Jari Kinnunen, Super Seven 2. Fredrik Pousard, Super Seven 3. Per Adelsson, Super Seven(om jag får ihop den tills dess) 4.Kjell Andersson kommer med bygget. 5. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Hej ! Ser inte ut som om jag kommer att ha den på hjul så min tanke är att ha bygget liggande på reglar uppe på sargen på min släpkärra, kärran tänkte jag gömma med en presening tror ni att det funkar ? Det som kommer att synas är bygget som ligger uppe på 2 reglar uppe på en grönpresening som täcker hela kärran. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Det blir kanonbra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 Japp, toppen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 6, 2018 Author Share Posted May 6, 2018 Nu är det inte långt kvar till Tjolöholmsträffen och det finns fortfarande platser kvar. Är ni intresserade av att ställa ut, så anmäl er! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 13, 2018 Author Share Posted May 13, 2018 Uppdaterat första inlägget med lapp som ni behöver, karta över området och ordningsregler. Det finns fortfarande platser kvar om det är någon som är intresserad att ställa ut sin bil (eller bygge). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zagato Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 1. Jari Kinnunen, Super Seven 2. Fredrik Pousard, Super Seven 3. Per Adelsson, Super Seven(om jag får ihop den tills dess) 4.Kjell Andersson kommer med bygget. 5. Mikael Löfgren, Westfield Super Seven pre-lit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zagato Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Ska försöka få med ett pop-up tält eller har nån annan med liknande? Sjuan är ju inte precis lättlastad🤣. Misstänker att lite skugga kan va skönt under dagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 14, 2018 Author Share Posted May 14, 2018 Jag tänkte också på tält igår, men vet inte riktigt hur man skulle få med sig ett. Kan vara bra mot både regn och sol. Kjell, har du något litet popup- eller partytält du kan ta med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zagato Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Pop-up tältet fastspänt på bågen, man får hoppas att det sitter kvar 20 mil iallafall, skymmer inte backspeglarna heller👍🏻 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 14, 2018 Author Share Posted May 14, 2018 Perfekt!! 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 Sorry, men med den våren jag haft inkl innevarande vecka måste jag backa ur och ladda batterierna på Söndag. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Nä tält är det dåligt med just nu, ska se om jag kan fånga nåt användbart på biltema eller så ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 18, 2018 Author Share Posted May 18, 2018 Kjell, det är redan fixat (se inlägget av Mikael ovan). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Lycka till idag! Det ser ut att bli en fin dag: https://www.yr.no/sted/Sverige/Västra_Götaland/Göteborg/ 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joaba Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Hallå grabbar är det för sent att hänga på? Träffas ni på Shell som vanligt eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Bara att komma. Jag är redan inne. ALLA brukar träffas på Shell så det brukar vara smidigt att skippa det om man inte gillar omkörning. Välkommen!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joaba Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Då kör jag in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts