Christer J Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Finns det intresse att köra med några andra bilar cirka mitten av juni. Vardag eller helgdag . Priset beror på hur många som kommer . Vardag kostar banan 10288 Och helg 20000. En bekant ska hyra banan oavsett, men frågade om det ville komma några sjuor. Christer J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Japp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Jag hänger gärna på. Har en kompis med Porsche, kan han också hänga på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 (edited) Dubbelpost Edited April 26, 2016 by kengren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 26, 2016 Author Share Posted April 26, 2016 Jag hänger gärna på. Har en kompis med Porsche, kan han också hänga på? Det är inte jag som arrangerar, men det kommer diverse bilar så det ska gå fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Skulle vara kul men har ingen fungerande bil. Får jag ihop den kan jag vara intresserad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Är min bil körbar, vilket den skall vara, så är jag intresserad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Jag har ett par kompisar som också är intresserade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Vilket är mest intressant, helg eller vardag? Eller kan de flesta när som helst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Helg, ev fredag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Jag säger nog helg också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Det har ingen betydelse vardag eller helg - ser fram emot att få testa bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Jag kör gärna fredag, men kan även tänka mig helg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Jag är intresserad bara se7en sitter ihop. Sen kommer det en Äckligt snabb M3:a från Umeå också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelleöberg Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 låter intressant, väntar med spänning på ett datum då man jobbar varannan helg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted May 14, 2016 Author Share Posted May 14, 2016 Vilka helger jobbar du då? Blir inte 10/6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelleöberg Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 jobbar helg ojämna veckor/ Pelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Något datum besämt ännu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted May 20, 2016 Author Share Posted May 20, 2016 (edited) Vi är uppemot 10 stycken intresserade, så vi skulle kunna boka själva FREDAG 3 eller 17/6 billigare om man har is i magen och kan då spara 25% det är väl mest av den anledningen han inte bokat. Nu är vi så pass många att det ändå inte blir dyrt på en vardag. Alla på? 3/6 skulle vara bäst för mig Edited May 20, 2016 by Christer J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Jag är på. 3/6 är lite tufft för mig, men borde fungera. Fick jag välja, föredrar jag 17/6 men stänger inte dörren för 3/6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted May 21, 2016 Author Share Posted May 21, 2016 Inget datum spikat ännu. Avvaktar er som är intresserade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 3/6 funkar för mig, inte kamraten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Helst inte den 3/6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 3/6 är för tidigt för min del. Motorn urplockad för att montera tillbaka den portade toppen, insuget är på svetsning spucket... :( Sen behövs det säkert mappas om lite... :whistling: //Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted May 24, 2016 Author Share Posted May 24, 2016 Flera av de andra har motorerna ur spel ännu. Blir lite senare som det lät häromdagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Hej, Är det något nytt datum på gång? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted July 1, 2016 Author Share Posted July 1, 2016 Det är på gång, dock har ett par de som tänkte hyra banan inte fått färdigt sina bilar. Vi är ju rätt många intressrerade här, så egentligen kan vi bestämma ett datum och hyra banan själva, ett par av de andra hänger på. Hur många och när vill vi i så fall åka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Jag är fortfarande intresserad. Något datum spikat, vet inte vad som skulle passa mig, sista veckan in augusti eller i september. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted July 24, 2016 Author Share Posted July 24, 2016 Kul att du visar intresse Micke. Tyvärr är vi visst ganska få som vill när det drar ihop sig. Vi var från början så många att vi kunde hyra banan själva för ca 800 / Pers. Men då det blir allvar sållas de flesta bort. De som frågade mig har på något sätt också ballat ur. Som det ser ut nu har vi tre intresserade. Ohållbart för att hyra banan i egen regi. Tyvärr. Det är väl så att Kinnekulle är det enda som gäller till syvende och sist.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Jag skall till Sundsvall en sväng snart och skulle kunna dra med sjuan om det var körning 10/8 (kanske 11/8 skulle funka också men sämre) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 10/8 är en onsdag, då är det onsdagsbus på banan. Körning 18.00 till 22.00 pris 200kr + SMA licens. Detta är väl samma vecka som vi kör på Kinekulle. Jag skall försöka släpa mig upp och köra under ett onsdagsbus i år, det gäller bara att hitta en vecka som fungerar. Jag hade föredragit att vi var ett tiotal som hyrde banan och hade hela dagen för oss själva, men men... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted July 25, 2016 Author Share Posted July 25, 2016 Japp. Enligt mitt förslag den 1/7 så frågade jag vilka som var intresserade av det. Tyvärr är vi bara tre som svarat. Onsdagsbus kan man åka på alla onsdagar. Verkar som om jag kan när som helst fram till 20 augusti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts